Bij mij zou het rond 21.30 uur droog zijn, maar dat is het nu al... hahaa Zit je nu in Prinsenbeek? Hoe is het daar? Heb daar mijn paardje staan, dan weet ik of ze droog staat of niet..
Er komt bij jou dadelijk nog een buitje, dus zal het iets later droog worden. Maar ik heb geen fut meer om nog harder te blazen. Ik zit nu in Leiden, en daar is het droog. Maar ik zal het even navragen.
moet wel weer wennen hoor,ben de kinderbedtijd hier weer terug in aan het voeren omdat de vakantie bijna voorbij is. dus anwar half 8 en fabian half 9 naar bed. resultaat.....weer elke avond alleen thuis
Ik ben als de dood voor onweer. Maar het zou toch echt bij jullie moeten regenen, of hebben jullie een grote paraplu boven jullie huis hangen
Ja, het is niet alleen voor de boys aanpassen, maar ook voor jou! Zal zeker wel weer even wennen zijn...Maar geniet er nog ff van, straks heb je er weer een bengeltje bij en dan heb je je handen weer vol!
Op dit moment is het droog in Prinsenbeek, maar het is wel donker, dus er zal nog wel een bui komen. Dezelfde denk ik die ook bij jou nog moet vallen
Oh, da's mooi... Dan hoop ik dat ze als het gaat regenen wel zo slim is om in haar stalletje te gaan staan, maar meestal blijft ze stront eigenwijs in de regen staan...Muts... Maar ja, het is niet voor niks een puber van 1,5 jaar...
Mijn schoonzusje had tot voor kort een superleuk bedrijfje online dat handelde in merk-babykleding. Daar is ze onlangs mee gestopt, omdat ze een nog veel rendabelere site heeft opgezet. Maar dat was niet slecht voor ons, want wij zijn gisteren na een bezoekje aan haar thuisgekomen met een enorme tas VOL met superschattige, te lieve jurkjes,rokjes, rompertjes, frutseltjes. Echt helemaal geweldig! Ik wil alleen nu zo graag de kast gaan indelen en die snoezige hangertjes ophangen... maarja, de zolder bestaat nu uit alleen maar verhuisdozen en rommerl, boehoehoehoe ....
Oh, mijn god, volgens mij ben ik een beetje van het padje aan het raken. Ik schrijf vanalles op de verkeerde plaats.
ik heb echt hele erge lekkere trek....vind ik net een pak wafels in de kast,een dag over datum shit. zit nu wortels te knabbelen maar dat is ook niks. zou het liefst ff naar de pomp rijden om van alles in te slaan,maar de kids liggen al in bed dus dat gaat niet.
Hahahahaha Ze bedoelde waar mijn paardje staat Ruby... @carola; ze staat aan de Heesterbospad, richting Etten-Leur