November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@Jennie, ah, in de verloren hoek

2. Niet meer actief

Zou het door de hormonen komen, of iets anders. :(

3. Niet meer actief

Yep! Da's volgens mij niet zo heel ver bij jouw ouders vandaan, of wel?

4. Niet meer actief

Klopt, en je zit dan ook nog eens dicht bij het natuurgebied de hooiberg.

5. Niet meer actief

EUh, als jij het zegt... hahaha
    Ben daar verder niet zo heel erg bekend eigenlijk...

6. Niet meer actief

Maar even ter opmerking, Prinsenbeek is niet zo heel groot.
    Maar wel bekend, Door de verrekte k(*^^$%^$)te :-# files die er altijd stonden. Dit heb ik niet hardop uitgesproken hoor, want het is schadelijk voor de kleintjes.

7. Niet meer actief

He verdorie, nog niets van Linda.... Ben een beetje ongerust aan het worden nu hoor.. :(

8. Niet meer actief

Je rijdt vanuit Zevenbergen richting Prinsenbeek, en dan ga je rechtsaf de verloren hoek in. Als je die weg gewoon blijft volgen, kom je bij een bos uit. En dat is de hooiberg.

9. Niet meer actief

Misschien iemand anders nog een smsje sturen?

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmmmm hormonen :)
    Ik heb een nichtje, waar ik vroeger heel goed mee op kon schieten, maar waar ik sinds een paar jaar niet echt goed contact meer heb. Beetje ruzie om iets stoms en waarschijnlijk allebei te trots ofzo...
    Anyway, plichtsgetrouw als ik ben heb ik haar netjes uitgenodigd voor mijn huwelijk. En ook toen haar opa en haar oom overleden heb ik haar gebeld om haar de condoleren.
    Nu wilde ik haar dus uitnodigen zegt ze: stuur maar naar de winkel (haar bedrijf), niet eens naar haar huis dus.
    Vervolgens krijg ik via haar moeder te horen dat ze niet komt.
    Vervolgens krijg ik geen felicitatie of niks. Iets wat ik wel had verwacht als ze een beetje fatsoen heeft.
    En nu hoor ik van me moeder, dat ze ronduit beledigd is dat ik haar geen foto's heb getsuurd van de bruiloft en iemand anders (toevallig ook haar nichtje maar dan aan haar moeders kant) wel.
    Ik heb zoiets van: ja hoe is het! Ik ga je geen foto's sturen, als je foto's wil vraag je er maar om.
    En het stomme van alles, ik trek het me wel aan dat ze 'boos' is. Zullen die rothormonen wel zijn....

11. Niet meer actief

Oh daar! Ja zit ik inderdaad heel dicht bij...
    Als je de verloren hoek in rijdt, zie je de boerderij waar mijn meissie staat aan de linkerkant. Vroeger hebben ze daar koeien gehouden, nu heeft hun dochter daar haar 5 paarden staan en mijn donder staat er nu dus ook bij...Een haflinger

12. Niet meer actief

Klinkt al een gevalletje hormonen ja! :)
    Ach meid, als ze het niet belangrijk genoeg vond om te komen en je vervolgens niet eens te feliciteren....Waarom zou je haar dan in godsnaam foto's sturen?

Dan komt ze maar langs als ze ze wil zien...

13. Niet meer actief

Als je de verloren hoek in rijdt, zie je de boerderij waar mijn meissie staat aan de linkerkant. Vroeger hebben ze daar koeien gehouden, nu heeft hun dochter daar haar 5 paarden staan en mijn donder staat er nu dus ook bij...Een haflinger[/quote:1l51zq5t]

Ah, als ik een keer in de buurt ben, zal ik wel eens kijken. Maar ik moet er wel bij zeggen, ik kom daar niet vaak meer.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    yep gesmst,wel al een ontvangstbevestiging.nu even afwachten om een berichtje terug

15. Niet meer actief

Als je de verloren hoek in rijdt, zie je de boerderij waar mijn meissie staat aan de linkerkant. Vroeger hebben ze daar koeien gehouden, nu heeft hun dochter daar haar 5 paarden staan en mijn donder staat er nu dus ook bij...Een haflinger[/quote:ugfad3ks]

Ah, als ik een keer in de buurt ben, zal ik wel eens kijken. Maar ik moet er wel bij zeggen, ik kom daar niet vaak meer.[/quote:ugfad3ks]

Daar kan ik me iets bij voorstellen als je je aan het settelen bentin Leiden e.o.

16. Niet meer actief

Geweldig! Dankjewel!

17. Niet meer actief

Pfff, ik krijg een dubbele karate trap. En alletwee richting mijn lever en ribben aan de rechterkant. Waarom moeten ze zonodig met de beentjes aan dezelfde kant liggen :oops:

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb ook al dat meneertje de hele dag superdruk is.en lekker veel steken in mijn fluit pfffffffff.
    is van de baarmoedergroei zei de gyn.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik kan natuurlijk ook gewoon ff bellen :(:

20. Niet meer actief

Daar begin ik ook last van te krijgen sinds zaterdag, dus dat is daarvan !
    Nou hoef ik dat niet meer na te vragen...

Die kleine van mij is overdag meestal vrij rustig, maar als ik op bed ga liggen dan gaat mijn buik alle kanten op... :D

Deel Deze Pagina