Ik had ruim 4 uur weeen, die rond 17.30 uur begonnen ofzo. En ik kreeg om iets voor half 11 een smsje. Dus ik denk dat jullie ongeveer 5 uur in spanning hadden gezeten. Dat wordt nog was als ik (of iemand anders) echt gaat bevallen. En het duurt lang, dan zitten jullie wel lang in spanning.
Meiden, mn shithumeur wil niet wegtrekken, dus ik ga me verstoppen, ik duik mn bedje in. Ik hoop dat jullie snel wat van Linda horen. Truste Ilse
Kruip maar snel tot over je oren onder de dekens Ilse! Hoop dat je morgen een leukere dag hebt! Welterusten meis!
Goh, duurde het dus nog langer als ik al dacht... Mijn geheugenkaartje slaat niet echt alles meer op de laatste tijd geloof ik ! En dat wordt inderdaad nog leuk als er straks iemand echt een lange tijd niet is en we krijgen ze niet te pakken...Wordt er nu al zenuwachtig van
pff, volgens mij willen Hummeltje en Frummeltje graag dat ik me ga douchen, want ik heb alweer een karate trap te verduren gekregen. Dus ik ga me nu douchen.
Douch ze! EN als je niet meer terugkomt alvast welterusten meis! Ik heb Linda net nog even een PB gestuurd, daar krijgt ze melding van via mail...Misschien dat ze daarop reageert.
sorry ben nu echt een ontaarde moeder. na het lezen van het snoeptopic moest ik even wat halen, ben dus ff snel in mijn pyama naar de pomp hieracht gegaan om wat te halen.wel de rolluiken dicht gedaan dat niemand naar binnen kan,gaskraan dichtgedraaid.en binnen vijf minuten terug. meisje acht de kassa lag helemaal dubbel,haar moeder ging zo s'avonds een friet speciaal halen
Arme Linda is misschien lekker vroeg onder de wol gekropen en wordt morgenochtend gebombardeerd met smsjes en pb-tjes. Dat hoop ik gewoon hoor! Want het is inderdaad niks voor haar om dan niks te laten horen. Nouja, zo weet ze iig dat er echt veel aan haar wordt gedacht! Ik ga ook mn bedje in, slaap lekker allemaal! Enneh... ik ga denk ik inderdaad een waslijntje op mn kamer hangen met wat leuke outfitjes, goed idee! Sweet dreams...
whahahahaha, geweldig! Heel goed dat je gewoon lekker toegeeft aan je cravings, dat verdien je als zwangere vrouw Was het ook lekker? Ben je nu aan je suikertax?
Gelukkig voel ik haar best regelmatig turnen, dus ben al een stuk geruster. Morgenochtend nog een keer het hartje luisteren, dan ben ik vast weer helemaal happy.
Ik zie het al helemaal voor me...geweldig! Ach, ik heb door mijn hormonen last van spookscenario's... Als mijn mannetje 's avonds de hond gaat uitlaten ga ik meestal al naar bedje toe, maar als het me te lang duurt dan ga ik allerlei enge dingen denken....Hij zal toch niet door een of andere idioot zijn aangevallen of mijn hondje zal toch niet zijn aangereden...dat soort dingen. Nou dan klruip ik dus mijn bed weer uit en ga ik bij de voordeur op hem staan wachten (soms zelfs buiten op de stoep, jaja in mijn ochtendjas) en dan blijkt het allemaal voor niets te zijn...
Oh da's hardstikke fijn meid! Ben benieuwd naar morgenochtend...Laat je ons zsm iets weten? Anders gaan we je ook bestoken met sms en PB...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Stasia~ 6 augustus 10.00 kdv Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK Rachel~9 augustus huisarts om op zwangerschapssuiker te prikken. amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK jolger (jolanda) )~ 14 augustus 14.50 vk Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Rachel~16 augustus 17.30 VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie! Jen25~27 augustus op vakantie ! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!) Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof!
Oh jee, de kleurtjes zijn weg... En nu? Het is inderdaad erg rustig hier, morgen moet er weer een beetje meer gekletst worden hoor. De oktober mama's zitten alweer achter de 580 richting de 590 pagina's ....