Zo, lekker gedouched. Hummeltje en Frummeltje zijn ook weer rustig geworden. Dus ik ga zo lekker onder de wol kruipen. Jeroen is ook net uit de bank gerold en is een beetje boos, omdat ik nogsteeds aan het forummen ben. Dus ik moet mijn laptop inleveren. En ik ben dus waarschijnlijk morgenavond er pas weer. Zou iemand me een smsje willen sturen als er nieuws is over Linda? Want daar maak ik me wel zorgen over. Thanks. Truste iedereen en tot morgen. xx Carola
Yes, heb hem gelezen! Heb je er een terug gestuurd...ga lekker slapen meid! Ik duik ook mijn bedje in... Morgen weer fris en fruitig op en lekker verder kletsen!
meiden wat lief voor jullie medeleven. Ik had vanavond een verjaardag en had geen ontvangst. Ik las dus net pas jullie smsjes. Sorry dat ik jullie heb laten schrikken, maar bedankt voor het medeleven. Mijn buik is rustiger geworden naar een lekkere douche. En ik heb aan mijn moeder gevraagd of een blaasontsteking eerst erger kan worden en dat is zo. Heb al de hele dag last van mijn blaas en ook pijn bij het plassen. Ik moet nog vier dagen mijn kuur doen. Maar mijn buik is nu rustig, en verlies geen vocht of iets anders. Ik duik nu lekker mijn bedje in en hoop dat ik morgen geen last meer heb. ik heb mijn gyn niet gebeld omdat ik bang ben daarvoor dat ik moet blijven in het ziekenhuis dus als het even niet nodig is bel ik niet. Ik weet dat het missschien stom is maar ik weet hoe het de vorige keer is gegaan toen ik tussendoor de gyn belde. Toen liep alles verkeerd af. Nogmaals ik hoop dat die kl*te blaas ontsteking snel over is want dat zorgt alleen maar voor extra spanning. En ik denk dat ik vandaag ook te veel heb gedaan, en te veel heb gelopen. Slaap lekker voor iedereen en tot morgen. Liefs Linda
Hello, Hier nog een november 2007 mama! 8 november uitgerekent kan niet meer wachten. ben zo benieuwd hoe onze zoon eruit komt te zien XxX
Morge meiden, Hier eindelijk weer eens goed geslapen, lekker op tijd wakker ook. Vandaag komt schoonmoeders weer, die hadden we gister lekker een dagje vrij gegeven hihi Gisteravond zijn mn mannetje en ik bezig geweest met de geboortekaartjes en we weten nu ong wat we willen, ook zijn we het over de naam eens, ons Ukkie heeft een naam joepieeeeeee Vanavond onze pretecho, daar hebben we zin in, we zijn ook erg benieuwd hoe het zal zijn. Kan ons niet snel genoeg 7 uur zijn. Verder heb ik weinig bijgelezen meiden want jullie zijn weer lekker aan de klets geweest.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER [/b] LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK Rachel~9 augustus huisarts om op zwangerschapssuiker te prikken. amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK jolger (jolanda) )~ 14 augustus 14.50 vk Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Rachel~16 augustus 17.30 VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof!
@Linda; Ben blij en opgelucht wat van je te horen! Gelukkig is er niets aan de hand... @sinitta; Welkom hier, klets gezellig mee! @Roelie en Indigo; veel plezier bij de VK vandaag! ZO ff m'n bakkie koffie en peperkoekje wegwerken, hondje uitlaten en dan ben ik weer werken... Misschien kom ik tussendoor nog ff kijken en anders tot vanavond!
Goeiemorgen Ik ben er ook weer, maar ben nog steeds chagi, dus dat is geen goed teken. Wel redelijk geslapen en mn oog gaat ook al een stuk beter gelukkig. Maar ik heb gewoon weeeeeer geen zin om te gaan werken. En baal weer dat ik er aan begonnen ben. Sorry voor mn gezeur. Liefs Ilse
ahww meis, een geen sorry zeggen hoor, gooi het er maar lekker uit! Balen dat je geen zin in je werk hebt, misschien komt het omdat je even niet lekker in je velletje zit meis. Dikk knuf meis Jen werkse meis.
Linda, fijn van je te horen! Sinitta, welkom! Ilse, is toch flink wennen he, weer die verplichting van het werk? Zet 'm op, het gaat (bijna) altijd wel snel voorbij toch?
Nou meiden, ik heb iets heel slechts gedaan...ik heb mn werk afgezegd voor vandaag! Ik loop al de hele ochtend te huilen, ik voel me zo ellendig, ik weet gewoon niet wat ik heb, voel me harstikke depressief! ](*,) Ik heb net gebeld en maar gezegd dat ik door mn oogontsteking vandaag niet kan komen, maar dat ik dan ivp vandaag de vrijdag ga werken. Dan doe ik dus deze week niet di en do, maar do en vrijdag. Dan maak ik in elk geval wel m'n uren, kunnen ze daar niet over vallen. En het is ook nog wel een klein beetje waar. Bahbahbah, ik voel me zo ellendig, ik duik mn bed weer in en hoop dat deze dag snel voorbij gaat. :thumbdown: Sorry dat ik geen leukere dingen te vertellen heb. Liefs van een verdrietige Ilse
Verstandig Ilse dat je hebt afgezegt! Nu even aan je zelf denken, gelukkig doet je werk er ook niet moeilijk over. Duik lekker je bedje in, neem een berg chocolade mee en je mag lekker zitten dippen hoor. We hebben allemaal wel van die dagen, Lang leve de hormonen denk ik dan maar. Als je wil schrijven, schreeuwen we zijn er voor je meis.
Tja, mn werk heeft op dit moment nog geen reden om moeilijk te doen omdat ik flexibele tijden heb en zelf gewoon aangaf dat ik mn uren deze week evengoed wel ga maken. Moet ik dat nog wel gaan doen natuurlijk, houdt nu wel in dat ik 2 dagen achter mekaar moet gaan werken. Bah, ik baal gewoon dat ik dat baantje aangenomen heb, was weer eens zo'n stomme impulsieve actie. Ik wil al zo'n tijd weer werken, maar de timing was gewoon verkeerd! Jullie gaan verdorie over 2 maandjes met verlof en ik begin nu nog ff aan een baantje. Wat heb ik me nou weer op mn hals gehaald? Stomme trien ben ik soms toch zeg..bah. Ik zou gewoon zo graag meer met de zwangerschap bezig willen zijn, met t kamertje, met dingetjes kopen etc, maar ik doe helemaal niks! Ik denk dat ik in totaal misschien 4 dingetjes gekocht heb ofzo. Terwijl mn moeder geen babywinkel voorbij kan lopen. Stom toch? Want we vinden het helemaal geweldig dat we een kleintje krijgen hoor, begrijp me niet verkeerd, ik vind t super en het is onwijs gewenst en welkom. Maar waarom hou ik me er dan zo weinig mee bezig? Waarom zorgen we dan niet dat we t kamertje af krijgen? Waarom stellen we alles uit? Argh en zo pieker ik de hele dag dus maar door, de tranen rollen nu alweer...bah, ik baal van mezelf! En jullie nu waarschijnlijk ook