Wow Esther. Ziet er gaaf uit! Volgens mij wonen jullie echt mooi. Expeditkast ziet er ook goed uit! En die commode (L)
Thanks Maria! We hebben inderdaad een mooi uitzicht vanuit de kinder- en studeerkamer (3de verdieping). Ook wel vanuit de woonkamer (2de verdieping), maar daar zijn de ramen net te hoog en moet je echt gaan staan om naar het water te kunnen kijken. Het is geen groot huis, maar de ligging is echt helemaal super! Hoe vond je de foto van jezelf zo met je handen op je buik? Dees, veel plezier vandaag met de pretecho! En Indigo suc6 bij de vlos.
Hallo dames, Zo vandaag lekker uitgeslapen tot half 10. En daarna boodschappen gedaan. Nu zit ik op de bank, na te genieten van een ijsje (oei op de vroege morgen) Beebje is superactief. Mijn buik gaat op en neer en heen en weer. Tis geen gezicht, maar zo grappig
Ilse heb je al afgezegd, of weet je nog niet wat je gaat doen? Murmel gaat het alweer een beetje beter, of ben je nog steeds zo ziek?
esther, wat slim die wasbak in de commode! Handig denk ik, hoef je niet steeds naar de badkamer voor water en hoef je dus niet steeds je kindje terug te leggen in het ledikantje!
Om elkaar straks in november op de hoogte te houden / stellen van de bevallingsperikelen. En nu dus al in geval van bijzonderheden
Dus je kan iemand naar keuze een pb sturen. Of gewoon iedereen een pb sturen. Of naar Roelie, want die heeft alle adressen bij elkaar. Wat jij wilt. Je hoeft het ook niet te doen hoor.
@roelie: kinderen en fanatasie, bizar heo het ze bezig kunnen houden he! Hopelijk is die wel snel van zn nare dromen af, want zorgt toch voor eenhoop onrust. Fijnn dat je week door de apk bent gekomen, grappig hoe de kleine op de doppler reageerd, dat doet die van ons ook, die vind er werkelijk niks aan volgens mij. Las net dat je 90% slaapt hihihi nou daar denkt onze kleine uk volgens mij werkelijk anders over. want onze uk is echt de hele ochtend al lekker actief een het gymen in mn buik. Schoonmoeders is ook weer de deur uit, al is ze er vanavond wel weer want ze gaat mee naar de echo, pff en de tijd schiet maar niet op. Denk dat ik zo maar even ga slapen ofzo, dan schiet het een beetje op, en heb verders ook helemaal nergens zin in.
Nog even een vlugge update, voordat ik misschien weer naar de wc moet rennen. Ben nog steeds beroerd, duidelijk dus buikgriep en geen voedsel-verhaal. Wel lief, de VK stond net onverwacht voor de deur om even naar de kleine te komen luisteren. En om te checken hoe t me mij ging. Ik had nml. al 2x moeten afzeggen,omdat ik me te beroerd voelde. KLeintje gaf alleen maar schoppen tegen de dopler en schoot steeds weg, was nog een hele toer om het hartje goed te pakken te krijgen. Maar hartslag was nog steeds heel regelmatig gelukkig, dus dat was heel goed. Nu ik zelf alleen nog Hou niks binnen en voel me heel slap en misselijk. Niks aan dus. Schijnt te heersen, zei de VK. Dus maar uitliggen en uitzieken helaas... Groetjes!
Muriel; Wat lief van je VK dat ze even is langs gekomen...en natuurlijk heel fijn dat alles goed is met de dame in de dop... Nu, snel je bedje in en uitzieken! Beterschap!
Muriel fijn dat alles goed is met de kleine, en wat onzettend lief dat de vk even langs kwam. Hier net ff liggen slapen, heerlijk, was dan ook zo vertrokken.
Muriel ik wil je veel beterschap wensen, ik hoop dat je snel opknapt. Ikke, heerlijk toch dat je even hebt geslapen, je hebt het dan gewoon nodig toch. Veel plezier vanavond bij de echo. ik kom net terug van de bekkentherapeut, het was weer heerlijk die massage. Als het goed is heb ik nu iedereen toegevoegd aan mijn msn. Voor de andere mijn msn adres is lindawilgenburg888@hotmail.com kunnen we ook daar gezellig kletsen
@Ikke; Meid ik was je helemaal vergeten vanmorgen...Denk dat ik mijn oogjes nog niet helemaal open had Heel veel plezier vanavond bij je pretecho !
Ben ik ook nog even snel... Desiree veel plezier vanavond bij je echo! Muriel beterschap! Op de rest reageer ik nog, ik heb sinds ik thuis ben van de vk nogal last van harde buiken (beeb kon dan gefriemel aan mijn buik niet echt waarderen) heb net al even geslapen maar voel me nog niet echt lekker dus ga zo uitloggen en lekker op de bank hangen. René en Lars komen vanavond thuis (rond 21.00) dus ik denk niet dat ik nog online kom, iedereen alvast een fijne avond en als ik niet meer langskom tot morgen! xxx Roelie