November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Het is voor mij tot nu toe ook lastig om op iedereen te reageren, daarvoor is het allemaal op mijn werk nog te hectisch en het gebeuren in mijn lichaam nog te pril. Betekent natuurlijk niet dat ik het niet probeer bij te lezen, en met iedereen meeleef: sterkte met de verliezen, ik denk aan jullie :cry:!
    Vandaag eindelijk de VK gesproken, intake op 30/03, eerste echo 17/04 :D. Van MvM nog niets gehoord.
    Dit weekend gaan we het de ouders vertellen, ben heel benieuwd naar de reacties :eek:!
    Sammie2

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    In het onderwijs kreeg je tot voor kort ook 75 procent maar dat is teruggeschroefd naar 55.

3. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ruby welkom.

Hier ook nog niks gehoord van MvM.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    In welke branche werk je dan is het makkelijk om er achter te komen welke cao jullie hebben. Of je hebt een branchegerichte cao of een bedrijfs cao. Dat laatste is meestal alleen bij hele grote(re) organisaties zoals philips etc.

Maar inderdaad aan je verhaal zit een luchtje. tijd om het eens uit te zoeken.

5. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Oh oke ik dacht dat jullie het allebei (even kwijt met wie) over hetzelfde hadden. Op het internet vond ik wel van anne gedes (met die mooie babyplaatjes) of een digitale dus ik was nieuwsgierig waar jullie het over hadden. Ik ga wel lekker verder in het mooie schriftje die ik hier speciaal voor ben begonnen.

Stoer dat jij het al hebt verteld. Ik wil toch in ieder geval dit keer de echo afwachten en die meenemen dan is het voor hun ook tastbaar. En voor ons ook een bewijs en geruststelling.

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    @ Tari; je hebt het goed voor elkaar met de hulp van je ouders en de mogelijkheid tot extra ouderverlof. Ja het heeft zeker zijn voordelen om ambtenaar te zijn.

@ Ruby: Gefeliciteerd en welkom hier bij de novembermama's.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    krijg net de lijst toegemail,zie dat er veel mama's uit eindhoven zijn.
    leuk heb ook in eindhoven gewoond tot 5 jaar geleden.

woon nu in waalre

8. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Veel uit eindhoven ja?
    heeft iedereen die lijst toegemaild gekregen dan?
    heb m niet gezien in mijn inbox :(

Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby: WELKOM en GEFELICITEERD! Ach, jongens zijn toch ook veel leuker? Gewoon nog eentje erbij ;) !

(ik hoop stiekem zelf wel een beetje op een jochie, ben zelf meer een jongens-meisje(vrouw). EN JULLIE?!)

10. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ik werk bij een tankstation. Ik heb wel al een beetje rond gekeken op het internet maar wordt er niet veel wijzer door.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    @murmel: lijkt me inderdaad ook wel leuk weer een jongen erbij,
    een meid lijkt me wel leuk maar als ik er over na denk ben ik geen staartjes en frutselmama.lijkt me ook wel heel anders een meid erbij na zoveel jaar alleen maar tussen mijn mannen. :rolleyes:

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, kan me voorstellen, Rachel!

Ben wel benieuwd waar de voorkeuren van de dames op het forum naar uit gaan, als je echt zou moeten kiezen: jochie of meiske?

13. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hallo allemaal,

alles goed hier?
    ik ben ok weer van de partij, beetje druk gehad de laartste tijd, maar dat hoort er bij he :) alles goed hier met de dames? ik weet trouwens nog steeds niet hoe lang ik precies zwanger ben, maar dat hoor ik 5 april wel denk ik. wel spannend hoor :D ik heb ook geen idee wat ik moet voelen in de weken, op internet kan ik het ook niet duidelijk vinden..

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Ik heb ruby de lijst toegemailt en gevraagd of ze er ook op wil aangezien ze nieuw is. Als straks alle november mama's bekend zijn stuur ik iedereen de complete lijst.

Stasia

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik wil wel op de lijst hoor :D

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    o ja vertrek maandag voor een weekje naar marokko,dus zal even niet veel posten.probeer wel even een internetcafe in te duiken.

brrr helemaal alleen zonder de kids vind het toch wel spannend.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ruby, welkom op de site.
    Een weekje op vakantie, lekker, geniet er maar van!

Over de voorkeur, daar hadden we het al over gehad. Ik maak er geen geheim van dat mijn voorkeur uitgaat naar een meisje.
    Ik heb caruli laten pendelen en daar kwam ook meisje uit.
    De chinese kalender zegt jongen dus ik ben benieuwd.

Voor de meiden met werkproblemen, laat je echt goed informeren. Inschrijven bij een vakbond kan ook geen kwaad. Heb ik 2 jaar terug ook gedaan toen ik een flauwe baas had.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta, hee, dat heb ik blijkbaar gemist, heb wel alles even snel teruggelezen om op de hoogte te zijn, maar was dat dus toch niet helemaal.
    Het blijft nog wel even spannend voor ons allemaal, wat het gaat worden!

@Ruby: fijne vakantie alvast dan!

19. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag meiden,
    kom even vragen hoe het met jullie gesteld is allemaal?
    Hebben jullie ook nog last van ongi- gevoel? Ik heb dat dus nog steeds, veel succes allemaal, geniet ervan!

knuffeltjes
    julie

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @ julie, vandaag is de eerste keer dat ik me 'beroerd' voel. Ik had net ongi krampjes (die ik 'normaal' nooit heb) en heb een beetje een misselijk gevoel.
    Ik lig lekker in mn bedje met mn laptop.

Straks even naar een MvM-depot rijden. De chauffeur heeft mij gisteren overgeslagen! En nu heb ik dus geen kannen, flessen niks.

@ murmel, ja ergens aan het begin (pag 20 ofzo) heb ik dat onderwerp over geslachtsvoorkeur ook aangesneden. Vaak lijkt het wel taboe dat je je uitspreekt over je voorkeur. IEdereen zegt altijd, ja als het maar gezond is, en dat is ook zo..... maar ik weet zeker dat diep van binnen iedereen een voorkeur heeft.
    En die van mij is dus een prinsesje, mijn vriend wil graag een jongetje dus ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina