Onze lieve Izzy is vanmorgen weer aan komen lopen! Mijn mannetje had voor het eerst een thuiswerkdag en hoorde wat katten vechten buiten. Hij ging even kijken, in de veronderstelling dat het onze andere en die van de buren zouden zijn. Maar tot zijn grote vreugde was het ons vermiste meisje! Hij heeft mij gelukkig meteen gebeld dat ze gevonden was en ook nog leeft! We zijn zo blij! Ze ruikt wel een beetje muf, dus misschien heeft ze wel ergens opgesloten gezeten. Ze wil ook de hele tijd naar buiten, maar dat kan ik nog even niet aan, morgen weer een dag! Ziekenboegje, beterschap allemaal! Wij gaan even een schommelstoel ophalen die we op MP hebben en gekocht en daarna ga ik op tijd mijn bed in. Deze eerste werkdag en natuurlijk de emotionele (positieve) uitbraak van de terugkomst van ons meisje eigen weer zijn tol.... Fijne avond allemaal!
Hey Sammie wat superfijn dat Izzy weer thuis is! Wat een opluchting! Ik heb toevallig een tijdje terug een oogje gehad op een gave schommelstoel via MP, maar het werd een beetje krapjes in het kamertje. Lijkt me zo lekker om met de kleine te schommelen! Iedereen beterschap!
@sammie; Oh wat geweldig dat Izzy weer thuis is! Veel plezier met het ophalen van je schommelstoel... Leek ons ook heel leuk, maar helaas ook hier te weinig ruimte..
Hé Sammie, wat fijn zeg! Hoop dat je je katje weer lekker kunt knuffelen, geniet ervan! Ik heb een tijdje terug ook naar een schommelstoel gekeken. Bedacht me nu weer dat ik wel iets in de kamer wil om op te zitten voor tijdens het voeden. Maar kan nog niets vinden dat ik leuk/mooi genoeg vind.
Sammie, wat fijn dat je katje weer thuis is. Verwen haar maar goed. Ik heb een soort schommelstoel, ik noem het zelf meer een wipstoel.
pffff mijn beebje is echt enorm druk in mijn buik. word er gewoon misselijk van. en mijn rug werkt ook niet echt mee vandaag,bleggghhhh voel me gewoon belabberd.
Hallo meiden Eeen woord GEWELDIG! maar wat een eigenwijs kind onze ukkie liet zo min mogelijk zijn/haar gezichtje zien hoor, zat iedere keer met het gezichtje in de placenta dus die mevrouw zei, overduidelijk het word een knuffel kind. verder heerlijk liggen genieten hoor, echt super gaaf, of had ik dat al gezegt, ja sorry ben helemaal in de wolken hoor! Zoda ik de mogelijkheid heb om de foto's in te scannen dan laat ik de foto's zien! Liefs een verliefde mama
Hahaha deesje! Wat fijn dat je zo'n geweldig leuke echo hebt gehad! Ik zit toch weer te twijfelen om het ook te gaan doen... Denk dat ik morgen maar eens ga bellen of ik nog ergens terecht kan... Ze raden geloof ik aan om het tussen de 24 en 27 weken te doen toch? Zweef ze op je roze wolk!
ohw vergeet ik nog helemaal te vertellen, ze hadden geschat dat ik 5 dagen verder liep en onze uk weegt nu 2 pond.
Dat begint al ergens op te lijken...2 pond... Dat klinkt ineens raar...als je het heel de tijd over grammetjes hebt gehad.
En het komt zoooo snel dichterbij... Over 3 maanden hebben we gewoon onze bengeltjes in onze handen.. Kan me er echt nog helemaal niets bij voorstellen.. Ik begin nu af en toe al te twijfelen of ik het straks allemaal wel kan... Of ik wel genoeg af weet van baby's... Krijg een beetje de kriebels als ik er aan denk, is dat heel raar?
ne ehoor is niet raar, ik heb ook van die momenten dat ik denk, kan ik het wel, lukt het wel hoe dit en hoe dat Is normaal dnek ik dan maar
Hoi Meiden @Sammie, wat fijn dat je poes weer terecht is! Geef dr maar een extra knuffel (voor zover ze die niet al 20keer gehad heeft intussen ) @Ikke, wat heerlijk dat je echo zo fijn was! Wat voor echo heb je gedaan, 3d? Ik ben zo benieuwd naar onze volgende echo, das bij 28wkn als het goed is, dus nog ff geduld. We hebben de beeb met 12wkn voor t laatst gezien dus dat gaat een enorm verschil zijn natuurlijk. Hier gaat t intussen weer een stuk beter gelukkig. En we hebben net zelf ook een mijlpaal bereikt, Willem heeft onze smurf voor t eerst ook gevoeld! Zo bijzonder joh! We hadden de Angelsound erop gezet, maar elke keer als ik met dat ding in de buurt kwam begon smurf te 'schoppen'. Dus dat ding weggehaald en Willem zn hand erop gelegd en mijn hand daarbovenop. Nou ík voelde het dus zelfs in mn hand haha. Geweldig, wat ontzettend gaaf! Werden er allebei helemaal emo van We hebben intussen ook besloten dat we maandag niet een paar dingen van de uitzet gaan kopen, maar gewoon gelijk de hele vracht haha. Dus het bedje en de wagen en het badje en kleertjes en alle mikmak. Dat wordt dus flink geld uitgeven. Maar oja, dat was goed voor de economie he Anyway, bedankt voor al jullie support vandaag, ik zat er echt doorheen. Super dat jullie me zo gesteund hebben. Knuffels Ilse