Hee Ilse, fijn dat je je weer een stuk beter voelt ! En heb je al besloten wat je met je job gaat doen? Nog ff proberen of toch stoppen?
Niet meer over nagedacht. Eigenlijk wil ik t gewoon afmaken, ook voor mn eigen gevoel zeg maar, ik heb de keuze gemaakt dit te gaan doen en wil het gewoon doen, anders voelt t weer zo fout. Snapje wat ik bedoel? Dus ik kijk t gewoon nog even aan. Als t op een gegeven moment echt niet meer gaat dan kan ik alsnog stoppen. Voorlopig is t maar voor 3 maanden (of 2.5) dus dat moet toch te doen zijn? Toch...(hoezo onzeker hihi)
Hoi hier ook weer even een berichtje. Heb vanaf vanmorgen 9.30 uur verschillende visite gehad. Mijn vriendin met 2 kids zijn ook de hele dag geweest. Dus heb weer lekker veel last van mijn bekken. Tevens is Zefanja ziek, hij heeft enorme buikpijn, koorts, eet slecht en drinkt ook niet echt super. Morgen maar even de HA bellen. Hij heeft een week of 3 terug water uit de zandbak gedronken en dit stond er al een tijdje in. Dus maar even laten na kijken. desiree fijn dat je echo zo leuk was, wij hebben zaterdag weer onze pretecho. Kijk er alweer naar uit. De kleine is ook al 2 dagen weer erg rustig, vanmorgen nog wel goed gevoeld hoor en af en toe een trapje. Maar heb ook vanavond last van een gespannen buik, dus denk dat we een enorme groeispurt ondergaan. Ilse, super dat Willem de kleine heeft gevoeld, dat hadden jullie vandaag wel even nodig. Dus je ziet maar goed naar je eigen luisteren dan krijg je vanzelf bevestiging, dat je het goed gedaan hebt. Sammie, gelukkig meid, dat de poes weer terug is. Lekker eventjes binnen houden. Ruby, balen van je rugpijn, succes morgen bij de fysio. hier is het trouwens de hele super mooi weer geweest, lekker de hele dag buiten gezeten. Morgen echt wat in huis doen, als Zefanja dit toelaat.
Qua periode is het wel te overzien, als je jezelf er maar goed bij voelt...! Ik ben van mening dat je gewoon goed je eigen gevoel moet volgen, dus als je het nog even aan wilt kijken moet je dat zeker doen! Het is natuurlijk al snel niet zo leuk meer als je ff niet lekker in je vel zit, misschien valt het allemaal wel mee! Vorige week vond je het toch hardstikke leuk? En dat onzekere dat ken ik maar al te goed, ik ben ook zo'n onzekere truus...en heb in hetzelfde schuitje gezeten met mijn gevoel over mijn werk...Ik ben uiteindelijk (na 3 jaar pas) toch weggegaan, maar heb het met name de laatste tijd erg naar mijn zin gehad daar.. Ik kon alleen dichter bij huis gaan werken en dat was met het oog op onze kinderwens wel erg gemakkelijk. Ik hoop dat je je weer met veel plezier op je werk kan storten!
Kooptips kinderledikant ● In de laagste stand is de afstand van de bovenkant van het matras tot de bovenkant van het bedje minimaal 55 cm. In de hoogste stand is deze afstand nog minimaal 20 cm. http://www.bepster.com/_nl/index.php?op ... Itemid=921 Jen: Dit heb ik voor je gevonden via google
Och maakt niet uit hoor Esther....ik was het ook alweer vergeten.. Zullen we het op zwangerschapsdementie gooien?
Dan hadden we dezelfde gedachten Eshter, haha Voor de box wist ik zeker dat 30cm was, alleen niet voor een ledikantje, vandaar maar opzoek gegaan.
Ja inderdaad Melanie, beterschap voor Zefanja! Nou dan moeten we toch maar eens gaan klussen aan het ledikant.. Ligt nu hooguit 10 centimeter van de bovenkant... Ik snap niet hoe Erwin zijn zus dat toen heeft gedaan... Ja de zijkanten omdraaien zodat de gaatjes onderin zitten, maar dan moet je bijna IN het bedje kruipen om de kleine eruit te kunnen pakken of erin te leggen...
Daar had ik inderdaad een post van jou over gezien...Maar het matrasje zit er ook bij en is nog hardstikke goed... Dus was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te halen
Ik heb daar helemaaal geen last van.... zwangerschapdinges. Laatst wilde ik senseo drinken. Alle handelingen verliepen goed. Pad erin. Ronde knop. Linkerknop... Hmmm kopje vergeten. Poging 2. Klep open. Kop eronder. Ronde knop. Linkerknop.... pad vergeten en deksel vergeten... Poging 3 ging goeed
Even een andere vraag. Zijn er hier: * gilmore girls fans? * greys anatomy fans? * desperate housewives fans? * big love fans? * twin peaks fans?