Eh is dat misschien ook niet de bedoeling? In zefanja zijn oude bedje kon ik ook niet bij hem komen om hem 's avonds een kusje te geven, ik moest dan echt over de rand hangen, die van ons kon ook in 3 verschillende hoogtes. Heb je geen foto van het bedje?
Meet dan de afstand is op van dan de bovenste gaatjes tot aan de bovenrand. Dus als je zijkanten omdraaid?
Even een andere vraag. Zijn er hier: * gilmore girls fans? Mwah, ken het wel, maar kijk niet vaak... * greys anatomy fans? Ja, als ik voorbij zap blijf ik altijd hangen.. * desperate housewives fans? Ken ik wel, maar kijk eigenlijk nooit... * big love fans? Ken ik niet... * twin peaks fans? Ken ik niet...
Biglove wordt elke maandagavond uitgezonden. Twin Peaks is heeeeeeeeeeeeeeel oud. Is pas EINDELIJK op dvd verschenen.
EUh ja, doe ik een dezer dagen wel even...is niet zo snel gebeurd.. Is nogal een ***** systeem zeg maar Maar als ik het moet gokken is dat zo'n 60 misschien wel 70 cm.
Ik denk dat ik hetzelfde had gereageerd op dat moment, maar als ik het zo lees is het wel erg vermakelijk...
Alleen Twin Peaks heb ik gekeken, de rest hou ik echt niet van. Jen: is het een oud ledikantje? Lijkt me toch sterk dat de gaatjes niet kloppen. Zou je eens een foto willen plaatsen, denk toch bijna dat het dan verkeerd en om zit.
Hmm dit werkt niet.. het is de derde foto in mijn album...daar kan je het ledikantje het beste op zien..
bij de prenatal hier in son heb je die knuffel ook als een soort van vloerkleed, was afgeprijsd. (jennie dus)
Even een andere vraag. Zijn er hier: * gilmore girls fans? Als ik er langskom, blijf ik wel kijken * greys anatomy fans? JAAH! Handig, zo'n DVD-recorder die elke week om dezelfde tijd gaat opnemen, zodat ik het een keer kan kijken als ik tijd heb, ZONDER de reclame's.... IS HET ALWEER BEGONNEN? * desperate housewives fans? Idem als GA, heerlijk apparaat... DE aanschaf van 2006! * big love fans? Nee * twin peaks fans? Vroeger wel gezien, maar niet gevolgd. Misschien een aanrader voor de verloftijd? Onze schommelstoel staat, het eerste meubelstuk (als de vensterbank niet meetelt)! Goede info van die site over dat bedje, handig om na te lezen! Maak me ook wel langzaamaan zorgen of ik wel helemaal weet wat ik straks wanneer en hoe moet doen. Maar al doende leert men, zeggen ze! Ik ga slapen, weltrusten!
nee nog niet begonnen (GA). DH hoef ik voorlopig niet meer te kijken. Heb per ongeluk de episode final final gezien in mexico (het waren maar 5 minuten) en weet nu al precies wat er gaat gebeuren...
Jen, zo als jullie hem hebben staan, zou het toch moeten, maar het is inderdaad weinig ruimte. (lijkt het). Maar andersom is het vanaf het 1e gaatje wel weer een erge grote afstand. Zou gewoon lekker nieuw gaatje bij boren, zodat ie wel goed ligt. Vreemd?!
Grey's Anatomy en Gilmore Girls volg ik De rest niet. Twin Peaks heb ik destijds helemaal gemist, maar misschien dat ik die nog eens ga bekijken. De recorder staat voor beide series standaard ingesteld (Naja GA is dan even afgelopen) en dan kijk ik wanneer het uitkomt.