November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Morgen ga ik trouwens met schoonmamma de kinderwagen uitzoeken :D Dat wou (jeuk-woord he Maria?!) ik effe kwijt :D

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    inderdaad een jeuk-woord, haha!
    Is DH wel weer begonnen dan? Dan moet ik het wonderapparaat ook weer in gaan stellen.... oeps!

3. Niet meer actief

Ik kom ff welterusten wensen, dus...welterusten!

Oh enneuh, ben GA en DH fan hoor!

Liefs
    Ilse

ps...waarom is wou een jeukwoord?

4. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Jippie! Vandaag het ledikantje besteld. Zo eentje die je daarna om kan bouwen tot peuter- en tienerbed. Alleen is een tienerbed hier evengroot als een twijfelaar in nederland (140 x 190). Ik denk dat zo'n ledikantje ook wel groter zal zijn dan...
    Anyway, ik ben blij dat het er nu eindelijk van is gekomen. Ze hadden 'm op voorraad, maar hij past niet in m'n auto. Dus moet ik even iemand met een truck erbij slepen binnenkort.

Ben vandaag nog naar een paar garages geweest; ik ben vorige week aangereden door een 17-jarig grietje (die de dochter van mijn verloskundige bleek te zijn, go figure!) en dus gedoe met verzekeringen, estimates enz. Maar een paar krassen, maar toch gaat het nog zo'n $ 1200,- kosten!

Ben nu lekkere hollandse hachee aan het maken, mjammie!

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Fijn dat je je weer wat beter voelt Ilse! Is denk ik wel lekker om je straks lekker op het shoppen te storten; als een echte zwangere mama (en papa natuurlijk)!

Muriel beterschap! Er blijft je momenteel niet veel bespaard geloof ik...

Beterschap voor Zefanja!

En voor Ruby's rug. Heb zelf ook last van de rug, het wordt echt wel wat zwaarder nu allemaal.

Vandaag wel precies 27 weken! Volgende week lekker op vakantie, dan ons nieuwe huis 'eigen' maken en dan gaan we volgens mij al snel richting november. Gelukkig maar, want ik heb er momenteel een beetje genoeg van. Ik geniet echt wel van de bewegingen van mijn jongetje enzo, en van het bijzondere fenomeen (om het maar even zon te noemen), maar ik wil gewoon niet meer zwanger zijn eigenlijk. Ik voel me zo langzamerhand eeuwig zwanger...

Ik heb foto's van onze babykamers in m'n album gezet! Wat vinden jullie ervan?

Harmen vraagt net of ik jullie allemaal het
    aller- aller- állerbeste wil wensen....?

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
  7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    me and my senseo haha ik ken het probleem, bij mij gaat er tegenwoordig dagelijks iets mis,....
    ik vergeet er een nw padje in te doen, heb ik de kopjes al met suiker en melk gevuld :rolleyes:
    of ik doe er een padje in en vergeet de klep :(
    of zet 2 bakken, terwijl ik alleen ben ,.....
    of ik ben blij, dat ik op het laatste moment zag dat ik een nw padje vergat, glunder en denk: pf gelukkig ,....
    en dan wil ik mijn koffie pakken en zie dat ik er helemaal geen kopje onder heb gezet,.... :evil:

kun je nagaan en dit alleen nog maar met de senseo :) :oops:

het hoort erbij,...zeggen ze :rolleyes:

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hahahaha ik lig dubbel om de senseo verhalen! Ik heb sinds kort een Nespresso, die zijn gelukkig minder foutgevoelig :D

Ilse, Het is ik wilde en niet ik wou. Voel je je trouwens weer wat beter?

Luun, mooi dat je een bedje hebt gevonden. Wel naar van de schade. Morgen komt hier een expert langs voor waterschade door lekkage bij mijn onderbuurvrouw. Kan ik weer een halve dag minimaal thuis gaan zitten.

Lenthe, kan me helemaal voorstellen dat je het wel hebt gehad met zwanger zijn. Maar je doet het voor een goed doel he ;)

Ruby, gaat het weer wat beter met je rug vandaag? En Melanie, jouw bekken weer wat rustiger? Muriel, weer in staat voedsel op de normale manier te verwerken?

Ik ga lekker met de hond en een vriendin naar het strand nu. En vanmiddag shoppen voor de kinderwagen.

Liefs!

9. Niet meer actief

Mogge

Zo ben met een wat beter humeur opgestaan dan gisteren zeg, wat een verschil.

Ik moest ook gelijk lachen om de Senseo verhalen, toch maar goed dat we geen Senseo hebben dan haha.

Oh en even jufje spelen..."ik wou" is wel degelijk correct nederlands hoor, wordt heel vaak ten onrechte als fout bestempeld. Het is wel een informele vorm, maar het is wel juist. Check de Onze Taal website maar eens voor de volledigheid :)

Wij hebben van t weekend besloten om onze vorige hulp weer terug aan te nemen (nee dus niet degene die ons heeft bestolen, maar die daarvoor). Een leuke meid van 20, die het vooral heel erg gezellig vindt om hier te werken. Die kan hier elk moment zijn. Tis zo'n lieve meid, ze is ook zo superenthousiast over mn zwangerschap enzo, dus dat is altijd wel een leuk begin van de dag. En ik merk gewoon dat mn huis echt verslonst, dus zij mag lekker aan de poets, blijft er voor mij nog genoeg over.

Doen jullie alles zelf eigenlijk of ook meiden met een werkdame hier?

Oke, ik ga mn kopje thee drinken en even verder wakker maken. Fijne dag allemaal en ik hoop dat de ziekenboeg wat leger blijft vandaag!

Liefs
    Ilse

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik ga straks als ik in het nieuw huis woon onmiddellijk op zoek naar een werkdame! Twee baby's en drie dagen werken, dank je de koekkoek dat ik dan ook nog moet gaan schoonmaken hoor...

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

nou ja goeie. Pfff wat een nacht. We zijn de hele nacht met Zefanja in de weer geweest. Hij had 39.8 gr. koorst. Vanmorgen maar de HA gebeld en moet om 10.15 uur langskomen. Vanmogen was de koorst wel weg, maar ja met die kleintjes weet je het maar nooit. Vooral vanwege het viese zandbakwater verhaal.
    Heb nu ook een erge zere buik aan de rechterkant. (spieren)
    Tevens is de kleine meid ook aardig in de weer geweest vanacht en ze is nog steeds aan het friebelen. Heb trouwens wel het idee dat ze met haar hoofdje weer boven ligt, nou ja we zien het zaterdag wel.

Heb voor vandaag maar even de hulp van mijn moeder gevraagd, er moet wassen worden opgehangen, maar om deze nou 2 trappen op en af te tillen met een zere buik en bekken, leek met niet echt verstandig.

Eh een werkdame, nee doe alles zelf, met 2 (straks 3) kinderen en 20 uur werken. adriaan helpt gelukkig ook wel hoor. Moet hij ook wel straks met 3 kleine kinderen.
    En dan hebben we ook nog een hond en 3 katten, dus wel wat extra rotzooi.
    Ach het zal niet altijd even netjes zijn in huis, maar er word geleefd en gespeeld denk ik dan maar. ;)

Die senseo verhalen, wel even lachen hoor, denk ik dat er maar pas eentje aan schaf als ik niet meer zwanger bent, als ik dat zo lees.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Nou ben nog steeds in love van onze kleine Ukkie.
    Gisteravond nog even de dvd gekekeken, zo mooi!
    zucht...........

Geloof dt de ziekenboeg weer aardig opknapt he meiden, gelukkig maar!

Het senseo verhaal, ja heel bekend, die fout maak ik ook wel eens (regelamtig) aanzetten als de klep nog opene staat.

@Luun leuk dat je je bedje hebt besteld! Foto'ssss hihih
    balen van die kosten zeg, hoop geld eigelijk he, wat krasjes!

@Ilse fijn dat je je weer wat beter voeld meis!

@barbanintje, veel wandel plezier, is er mooi weer voor

@huishulp nee normaal gesproken hebben we geen hulp in huis
    op dit moment dan schoonmoeders. Lijkt me wel lekker hoor,
    maar hou liever het huishouden in eigen handen.

Verder eigelijk weinig te melden

Liefs

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Nou, ik hou weer wat binnen gelukkig, dus dat wordt aansterken vandaag... Ben bijna 2 kilo afgevallen gisteren :(

Wat een ongelooflijke k*tdag was dat zeg, ik voelde me echt hondsberoerd.
    Weet nu wel van wie ik t heb gekregen, van een vriend bij wie we zaterdag de hele dag zijn geweest. Hij was maandag doodziek. Gelukkig ook maar 1 dagje.

Mn moeder komt zo even voor me zorgen, heel lief. Hoop alleen dat ik haar niet besmet, maarja, ze wilde toch al wat kilootjes afvallen zei ze.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    V.w.b. een schoonmaakster: ik zou absoluut niet meer zónder kunnen! Laatst was ze ziek, vreselijk vond ik dat.

Ik was er altijd tegen, maar nu we haar hebben, wil ik niet anders meer.
    Zo heerlijk als ik vrijdag uit mn werk kom en het huis is gezogen en gepoetst!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gelukkig gaat het weer wet beter meis!
    2 kilo jeetje dat gaat hard zeg, gelukkig kan jehet weer inhalen ;)
    Lief van je moeder dat ze vandaag voor je komt zorgen, nog wel rustig aan doen he meis!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    26 weken vandaag, ook weer een mijlpaaltje toch?!

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Sammy: Fijn dat je katje weer thuis is, ik ben blij dat ze nog leeft. En nou is het de kunst dat ze niet meer wegloopt he. In ieder geval knuffels ze ;) .

Ikke: ik ben blij voor je dat je de 3d echo mooi hebt gevonden en dat je er helamaal van in de wolken bent. Het is ook zo bijzonder om je kindje dan bijna in levende lijven te zien. En over die placenta gesproken, volgens mij liggen bijna alle kindjes daar tegen aan vinden ze gewoon lekker denk ik. Ik hoop dat je mooie foto's hebt en film matriaal wat zoals het nu is is het nooit meer.

Ilse: ik ben blij dat je off-day weer een beetje over is. En wat ontzetten leuk dat je man de kleine ook heeft gevoeld. Veel plezier maandag met inkopen doen! Schoonmaken doe ik zelf. Het huishouden is een hobby van me. Strijken is echt een van mijn favo dingen. Ik weet dat jullie me voor gek gaan verklaren maar die tik heb ik van mijn moeder. Als ze hier is kan ze nooit stil zitten.

Ruby: succes met je rugpijn, en over misselijk worden van het gedraai en getrap dat ken ik wel een beetje. Ik vind het dan soms ook echt niet fijn dat drukke gedoe daar binnen. Maar ik bedenk dan altijd maar weer. Ze kan daar lekker veilig en warm spelen en ze leeft!

Tari: Beterschap voor Zefanja. Ik hoop dat het niet iets erg is en dat ze gewoon even niet lekker is. Voor jou raad ik :evil: streng aan om vandaag rust te houden. Je moet voorzichig zijn met je bekken. Maar ja het huis wordt niet vanzelf schoon. Succes bij de dokter straks

Lenthe: ik snap heel goed wat je bedoelt met het gevoel al eeuwig zwanger te zijn. Het is ook niet niks om twee keer achter elkaar zwanger te zijn. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie en veel plezier met de verhuizing. Denk je erom dat je niet te veel gaat tillen? Je bent " zwanger " ;)
    Touwens de baby kamer wordt inderdaad mooi

Senseo problemen heb ik niet, ik laat het mijn man altijd doen. :)

Eshet: shop ze vanmidaag, zoek maar een mooie uit. Heb je er al een op het oog?

Muriel: fijn dat het weer iets beter met je gaat. Laat je vandaag maar lekker verwennen door je moeder. En knap maar lekker op.

Met mij gaat het nog steeds zijn gangetje. Ik ben sinds vanacht eindelijk dat vervelende gevoel van mijn blaas kwijt. Ik hoop dat de medicijnen eindelijk gaan werken. En heel veel drinken vandaag en dan komt het goed denk ik. Nog twee daagjes en dan weet ik meer. De spanning begint zich al lekker op te bouwen. Vandaag lekker veel rust maar ook wat dingen doen in huis. Anders wordt het een zooitje (hoe schrijf je dat eigenlijk in normaal nederlands) ;)

Ik spreek jullie snel

Liefs linda

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Is een lekker lang berichtje geworden he!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ohja, Sammie, nog vergeten te zeggen: wat ontzettend fijn dat die pluizebal terug is gekomen, wat zullen jullie opgelucht zijn geweest!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi leuk toch juist?!

Deel Deze Pagina