Dat meen je niet? Wow....nou mocht je je vervelen, er ligt hier nog wel een paar uurtjes strijkwerk voor je klaar hoor. Je weet me te vinden
Kijk, zo kan het ook.... http://www.feeds4all.com/item.aspx?Item ... 013&Page=4 Oja, vanmorgen om 6 uur vond ik mijn pluizebol al minder leuk.... bleeeeren, ze wilde naar buiten! Maar goed, ik heb het maar goed gevonden, NA de wekker van 7 uur! Fijne dag allemaal, bij mij is het heel druk, juist in de zomer omdat er veel mensen met vakantie zijn, tot vanavond! Sammie
Sammie, wat fijn dat je poes er weer is! Ikke wat fijn dat je echo zo leuk was! heb je nog wel een foto van het gezichtje kunnen maken dan of nie? Ben benieuwd naar de foto's! Lenthe, wat een leuke kamer!Vind de deur ook erg mooi! hihi.. viel me meteen op! Murmel, gelukkig gaat ie weer wat beter! Tari, hoe gaat ie nu met Zefanja? Linda, gelukkig gaat het met jou ook de goede kant op met je blaas.. is dat nare gevoel in je buik nu ook weg?
Goede morgen meiden, Ben net bloed laten prikken en mijn arm is nu bond en blauw. Ze moest namelijk 3 keer steken voordat het raak was, terwijl ik normaal goed te prikken ben En vanmiddag om 16.10 uur moet ik naar de gynaecoloog, ik ben benieuwd of mijn infectie waarden gedaald zijn in mijn bloed, en dat ik eindelijk weer iets mag gaan doen. xx Carola
nou ik kom ook maar weer eens kijken. voelde mijn rug vanmorgen niet dus ben meteen maar aan de poets geslagen. trok een kast in de gang van de muur af en daar lagen 4 maden achter gatver. heb meteen besloten dat het meisje wat hier poetst niet meer terug hoeft te komen en heb een andere gebeld die hier in het verleden gepoetst heeft.die is echt heel goed alleen ze praat zoveel.
voel mijn rug nu trouwens wel weer,en ben blij als ik zo naar de fysio kan. ga eerst om 12 uur mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure.
Goedmorgen meiden, Ruby, je moet ook niet met kasten gaan sjouwen he! Vanmorgen toen ik op de wc zat toen had ik een beetje bloed bij de stoelgang. Heel helder bloed. Misschien krijg ik aambeien ofzo, of misschien zit er iets fout.. ik ben zo geschrokken. Uk gaf me net wel een keihard trap, dus leeft nog pfff... maar heb nu een zeurderig gevoel in mijn buik. Weet ff niet wat ik zal doen. Moet morgenochtend naar de vlos, dus om nu te gaan bellen...
Jaaaa! Gilmore girls fan en Greys Anatomy fan. Jammer dat het nog niet begonnen is. Gisteren Gilmore Girls gekeken en het einde vond ik echt geweldig! Ik was meteen helemaal blij haha!
Tja, schijnt best moeilijk te zijn om een goede te vinden he? Vind het knap van je hoor Melanie, dat je alles nog zelf doet. Ik háát schoonmaken (lekker verwend...), maar doe het wel netjes hoor. Lijkt me alleen heerlijk als ik, zoals Muriel zegt, uit m'n werk kom en het huis is aan de kant. Mijn man helpt ook niet echt, want die maakt heel erg lange dagen tegenwoordig. Enorm veel kapiteins van de Landmacht zitten in Afghanistan en hij regelt dus wel vanuit Nederland veel logistieke zaken, dus hij heeft het extreem druk. Mijn moeder heeft besloten dat ze graag bij de bevalling aanwezig wil zijn. Lijkt me heel bijzonder. Ze heeft het er steeds over dat ze er wel tegenop ziet om 'haar baby' (haar woordkeus!) te zien pijnlijden, vind ik wel lief van haar. Hopelijk kan ik net zo stoer zijn als de vorige keer... Toen dacht ik namelijk dat ik een aansteller was en had heel flink besloten dat niemand aan me zou merken dat ik al zo veel pijn had. Toen ik naar niemand meer luisterde en begon te zweten (dacht echt dat ik gek werd omdat ik naar mijn idee nog zeker een etmaal te gaan had) en ze even gingen kijken bleek ik toen 7 cm ontsluiting te hebben - heerlijk moment was dat (relatief heerlijk). Ik heb me wel voorgenomen dat ik de volgende keer dus gewoon pijn mag hebben van mezelf en dat een bevalling niet het moment is om flink te gaan lopen (liggen) zijn. Dus als m'n moeder er niet meer tegen kan, moet ze maar even weglopen ofzo. Ik wil in ieder geval niet afgeleid worden, want dan ga ik me druk maken om het welzijn van m'n moeder. Heb ik haar ook duidelijk gezegd (ben ik meteen weer 'streng' tegen haar, is wel sneu). Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen thuis bevallen of in het ziekenhuis. Ziekenhuis is vorige keer wel goed bevallen ( ), maar thuis lijkt me ook heel mooi. Wat ik jammer vond van het ziekenhuis was dat het bezoek vlak na de bevalling (de familie) echt een beetje knullig om m'n bed heen hing; er waren geen stoelen, geen beschuitjes, of kopjes koffie enzo. Maar ik ben drager van de GBS-bacterie en daarom moest ik aan een antibiotica-infuus bevallen, dus in het ziekenhuis. Volgende keer bij de vk maken we een afspraak voor een urine-kweek, dan wordt er bekeken wat de concentratie van de bacterie in mijn blaas nu is... Klinkt misschien beetje gemeen, maar ik vond het in het ziekenhuis wel bijzonder dat ik de eerste nacht helemaal alleen met Sofia was. Eerst vond ik het heel naar dat Harmen naar huis ging, maar ik heb zulke goede herinneringen aan die nacht, het was heel intiem zo met z'n tweetjes. Dat zou ik 'missen' als ik thuis beval. Op m'n werk heeft mijn vader nu gezegd dat ik niet moet denken dat hij het raar vind als ik niet meer kom werken (ik bloed nog steeds regelmatig, volgens de vk is het een combinatie van lichamelijke en psychische stress). Mijn directe chef heeft tegen mijn vader gezegd dat ieder ander waarschijnlijk al thuis was geweest, maar dat ik er alleen nog rondliep omdat ik de dochter van de baas ben. Vind het wel fijn dat er nu toch 'erkenning van het probleem' is. Ik ben vandaag dus weer thuis, volgende week ga ik denk ik halve dagen werken, want alleen maar thuis rondhangen vind ik echt niet fijn. Daarna op vakantie, en dan moet ik nog 5 weken - maar even zien hoe dat gaat. Zo, heel lang verhaal, sorry hoor. Ben dus alleen thuis, Sofia is bij oma, ik heb eindelijk eens alle tijd. Ik zal ook maar weer eens een beetje terug gaan lezen, want ik loop al weer ernstig achter.
Dafje, gewoon bellen! Dan word je (waarschijnlijk) even lekker gerustgesteld en dan heb je niet zo'n rotdag. Ik denk eerlijk gezegd dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken hoor. Ik herken je verhaal heel goed, ik heb het namelijk iedere keer als ik naar de wc ben geweest. Dat komt doordat het van binnen heel dicht langs je baarmoedermond komt en als het iets harder is (poep) - sorry voor de details!, gaat die gemakkelijk bloeden. Mijn baarmoedermond spoort dus niet, die bloedt bij bijna alles, maar het is helemaal niet ongewoon dat het bij andere vrouwen ook gebeurt. Maar ik ben natuurlijk geen expert, dus ik zou gewoon even bellen.
Wow, 90 nog maar, dat klinkt echt als een klein stukje, nog fftjes en je hebt je baby in je armen...wow...