Ik ook nog niet hoor, ik zit bij Avero... In mijn bevestigingsbrief staat ook dat dit uiterlijk 2 maanden voor de uitgerekende datum wordt toegestuurd, dus ze hebben nog eventjes..
Over mee groei bh's ik heb ze al aan vanaf 12 weken zwangerschap. Heerlijk zitten ze, lekker zonder beugels ik zou nooit meer anders willen. Voedings bh's heb ik nog niet gekocht in alle winkels zeggen ze dat je die pas in de laatste maand moet kopen en liever na je bevalling omdat na je bevalling je omvang weer minder wordt. Ik kijk wel. Ook staat babydump te trappelen om te komen leveren maar dat wil ik allemaal af laten hangen van de echo van vrijdag. Net als de geboortekaartjes. Weet iemand hoe lang je daar mee op zijn uiterst mee kunt wachten. Morgen alweer 28 weken zwanger. Over 2 maandjes en 2 weken ben ik uitgerekend gaat snel he!
Ik heb ook nog geen kraampakket ontvangen, hoor! OHRA is blijkbaar ook niet zo snel. Ik heb ook maar ff mailtje naar Prenatal gestuurd, waarom alle novembermama´s behalve ik een Blije Doos-bon kregen bij hun Wij Jonge Ouders Stoere wagen Esther, kan me voorstellen dat je er vol van bent. Is ook hartstikke leuk als je m gaat uitkiezen en kopen, laat staan als je m ook nog eens krijgt! Wij krijgen gelukkig onze bugaboo + gadgets ook van mn schoonouders. Wat een goeie actie was dat van jou om je schoonmoeder zo aan/tegen te spreken, blijkbaar de enige manier om een goed gesprek te kunnen beginnen! Maar ik begrijp wel dat ze niet bepaald gemakkelijk de rol van surrogaatmoeder op zich neemt, helaas.
@Esther: misschien heb je het al ergens gezegd, maar op welk water kijken jullie uit? En hebben jullie ook een bootje liggen daar? Ziet er wel heel pittoresk uit!
@Carola: wat fijn dat de uitslagen meevielen en kan me voorstellen dat je die vruchtwaterpunctie niet wilde laten uitvoeren, want dat brengt toch wel wat risico´s en pijn met zich mee. @Roelie: Goh, wat naar dat jouw moeder zich nauwelijks lijkt te bekommeren om jouw zwangerschap? Dat is toch de hoofdtaak van een moeder, lijkt me, goed in de gaten houden hoe het met haar kindjes gaat, ook al zijn die al volwassen? Weet jij in ieder geval precies hoe je het NIET moet doen bij jouw eigen mooie zoons! @Maria: groeien er al plantjes uit het glas, of kruipen er beestjes uit? V.w.b. lakse en/of zorgzame mannen: die van mij doet echt heel veel, maar inderdaad meestal na enkele subtiele (of minder subtiele) hints. Maar hij is wel absoluut een goede steun en toeverlaat de laatste maanden. Bijna bijzonder, zoals hij ook wel een beetje zwanger lijkt, haha.
Eindelijk, Ik ben al drie dagen bezig om een vliegje te vangen. En nu is het dan eindelijk gelukt. Ik had hem verdoofd tussen mijn handen, en toen door het raam naar buiten gegooid.
Kraamzorg heb ik bij DAT geregeld. http://www.kraamcentrumdat.nl/categorie2/index.htm Veel vrouwen hier in de regio zijn erg tevreden. Eerst zou een vriendin komen kramen bij me, maar die studeert in deeltijd en heeft een kleine vent thuis van 3 en het lukte niet om dat allemaal te combineren. Heel jammer, want het leek me heel bijzonder. Ik heb ook nog geen Blije Doos uitnodiging gekregen, maar ik nam aan dat ik die bij de volgende Jonge Ouders wel krijg. Eind november uitgerekend he? Muriel, was jij eerst ook niet eind november uitgerekend? Wij kijken uit over de Brielse Maas (ook wel Brielse Meer). http://nl.wikipedia.org/wiki/Brielse_Maas http://nl.wikipedia.org/wiki/Brielse_Meer
Dat gesprek met mijn schoonmama was trouwens alweer 4 jaar geleden. De band met haar is anders dan die met mijn mamma, maar zeker wel heel warm en moederachtig.
Ja, ik nam al aan dat het even geleden zou zijn, want een niet zo leuke band verander je niet van de ene op de andere dag. Maar wel fijn dat het dan zo hersteld is! Ja, het zou kunnen inderdaad dat ze bij Prenatal mn oude datum hebben, dat zou t wel verklaren. Nouja, dan ben ik maar een beetje ongeduldig, nietwaar?
Even klein berichtje..had vanmiddag zo'n hoofdpijn dat ik naar bed ben gegaan. Ben er nu wel uit, maar kop bonkt nog steeds, dus kom maar niet meer online. Even snel wat eten en op de bank hangen en dan strakjes m'n bed maar weer in. En dan morgen weer werken (dus jullie zullen morgen wel weer van me lezen, dat ik geen zin heb enzo ). Fijne avond verders en alvast welterusten. Ilse
Hoi hoi, Hier ook weer een berichtje van mij. Hier gaat verder alles nog steeds goed. Ik heb ook nog geen kraampakket gekregen ik zit bij de FBTO. Maar ze hadden daar toendertijd gezegd rond de 7 maanden dus dat komt wel. Morgen weer naar de gynaecoloog mogen we onze kleine frummel weer even bewonderen. Verder vandaag gewerkt het was erg druk dus ik ben erg moe. Ik ga zo mijn lekker in mijn bedje tv kijken. Spreek jullie morgen. Liefs Stasia
Ik heb ook nog geen kraampakket.. (Confior/Menzis) Maar als ik zo lees wie hem wel hebben zijn dat dames van begin november.. dus wellicht komt het pakket de komende 3/4 weken bij ons allemaal wel binnen Ben benieuwd wat er in zit!
ik heb ook nog geen pakket,ben wel een vroege novembermama.morgen anders ff cz bellen. zit hier echt te snaaien,heb zo'n trek in alles.snoep,chips ed.
ik heb ook nog geen kraampakket. Ik zit bij de IZZ. Hebben ze bij jullie van het kraamburo al contact opgenomen over een intake? heb wel van de week de uitnodiging gehad voor de blije doos van prenetal Verder gaat alles zijn gangetje. Groetjes, Jolanda
Ik heb enorm de zenuwen, en ik weet eigenlijk niet waarvan of waarvoor. Ik ga morgen lekker een halve dag werken en daar ben ik nooit zenuwachtig voor. Mijn kleintjes zijn ook rustig (of af en toe een karate trap na dan) mijn buik is rustig en van mijn bekken heb ik ook niet veel last. Iemand een idee waar die zenuwen van kunnen zijn?
Ik heb 2 oktober het intake gesprek hier thuis. Ik krijg kraamhulp van Attent thuiszorg. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een intake gesprek in de 7e maand, nu 4 weken van te voren.