heb me verslapen vanmorgen. de kinderen wilde naar de jeugdweek maar werd te laat wakker.nou regent het hier flink dus ik vind het niet erg dat ze thuis blijven,maar ze zijn zelf heel boos op mama. ach dan gaan we vanaaf maar naar het kampvuur. de meiden met een echo en de apk vandaag veel plezier. ik ga vandaag een beetje rustig aan doen,heb niet zoveel zin om iets te doen. alleen nu ff een wasje aanzetten.
He meiden, jullie hebben al flink gekletst vandaag! Ik sluit me aan bij alle andere met het plezier en succes wensen bij VK/ Gyn/ bloedprikken en Maria natuurlijk heeeel veel plezier bij de pretecho! @Linda; oh wat zullen jullie in spanning zitten de komende dag...Wel fijn dat je vandaag nog even met je moeder naar Milan* gaat... Hier hebben de duimen deze week niet stilgestaan, ik hoop zo dat jullie "goed" nieuws krijgen morgen en dat je kunt gaan genieten van een voor jouw hele nieuwe periode van de zwangerschap! Wij hebben besloten toch een pretecho te gaan laten doen! Het lijkt me zo bijzonder en wil straks geen spijt krijgen dat ik het niet heb gedaan! We gaan nu 27 augustus, als we 2 jaar getrouwd zijn en 's middags gaan we een midweekje naar Landal. Mooi begin van de vakantie!
Leuk Jen, dat jullie toch nog voor een pretecho gaan! En op een mooie symbolische datum ook nog eens. Ben je dan trouwens niet al een beetje 'ver' voor een goede pretecho? Of valt dan nog wel mee? Dacht dat je t beste voor de 30 weken langs kon komen, maar misschien vergis ik me.
Op de site van 'mijn' echocentrum staat het volgende: "Het is tussen de 10 en 40 weken van de zwangerschap mogelijk om een 3/4D echo te maken, maar het mooiste moment ligt tussen de 24ste en 30ste week. Na de 30ste week is je kindje zo groot geworden dat de kans om het nog mooi in beeld te brengen kleiner wordt." Maar jullie zitten dan dus net een beetje op de grens. toch? Dus dat zit wel goed.
Linda, wat zijn jullie sterk samen! De expert is hier zojuist langsgeweest. De hele ochtend moeten wachten voor 2 minuten kijken. Pffff. Toen ik terugkwam van het uitlaten van de hond werd me toch even naar. Beetje trillen, voelde me slap, zweten en wit wegtrekken. Heb maar wat extra gegeten (appel, crackers met kaas en tot slot wat zoets) en na een half uurtje ging het weer wat beter. Maar echt lekker voel ik me nog niet. Blijf vandaag maar thuis (wilde vanmiddag nog gaan werken). Tot later, ga nu effe op de bank liggen.
Ik zit dan op 30 weken en 3 dagen, dus net op de grens inderdaad! Maar vond het wel erg leuk en symbolisch om het op deze datum te doen...
Heeee, stille bende vandaag zeg! Iedereen is zeker nieuwsgierig haar kraampakket of Blije Doos aan het uitpakken, hihi.
Hoi meiden, Dank je voor de bemoedigende woorden, maar zoals ik me vanochtend voelde zo voel ik me nu echt niet meer. De spanning wordt me teveel. Willen jullie me alsjeblieft de dag door helpen : Trouwens mijn moeder vond het grafje heel erg mooi en werd emotioneel er van. Ik ben blij dat ze het mooi vond. Liefs Linda
Lieve, lieve Linda, Ik snap best dat de spanning je teveel wordt meid, het is niet niks wat er allemaal op je afkomt! Maar dan nog vind ik dat je er geweldig mee omgaat! Heb echt bewondering voor jullie doorzettingsvermogen! Wat fijn dat je moeder het grafje van Milan* zo mooi vind! Is je mannetje trouwens ook thuis? Misschien samen ff het bos in ofzo... Je klept maar een eindje weg hier hoor, ik kom toch steeds tussen de werkzaamheden door even kijken en probeer zoveel mogelijk met je mee te kletsen! Heb toch geen zin om te werken... Liefs Jennie
En ik denk er net zo over als Jen, logisch dat de spanning nu langzaamaan te groot wordt. Gewoon maar over je heen laten komen en de stress laten komen, je houdt zoiets toch niet tegen. Inderdaad even lekker uitwaaien lijkt me een heel goed idee. En misschien een ommetje maken met de auto, of ergens even wat te eten gaan halen. Even zorgen dat je niet alleen maar stil thuis zit, zodat je de hele tijd kunt malen. Want dan wordt t nog erger. Ik zou zelf ook doodzenuwachtig zijn. Zo frustrerend dat je er geen enkele invloed op kunt uitoefenen... Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht... En zo niet, dan kun je in ieder geval lekker genieten van dat kleine meisje in je buik dat heerlijk aan het buitelen is en dat zich van geen gevaar bewust is. Dat zal je vast wat houvast geven! Lieve Linda, nog even doorbijten en weet dat we allemaal aan jullie denken en voor jullie duimen!
Dank jullie wel. We zijn al wel de hele ochtend weg geweest en dat was wel lekker. Nu even lekker thuis met z'n tweetjes (viertjes). Nog genieten van de momenten. Ik ga nu even in bad om te ontspannen.
Precies, zo doe je het goed! Lekker even stomen, liefst met een kopje warme melk of kamillethee geserveerd door je liefste! En dan eigenlijk nog een tijdschrift met de meest domme verhalen erin, zodat je er niet over na hoeft te denken
Lieve Linda Ik hoop dat het bad een beetje geholpen heeft om te ontspannen. Ik heb vandaag veel aan je gedacht, wat moet dit een moeilijke tijd voor jullie zijn. Ik heb de afgelopen week ook heel wat gebedjes voor jullie afgevuurd, dus ik hoop dat alle gebeden morgen verhoord worden en dat jullie goed nieuws krijgen.
Linda, Hoelaat moet je morgen eigenlijk? Voordat we hier een hele dag aan het meestressen zijn... Meid, ik hoop dat je een beetje hebt kunnen ontspannen in bad! EN dat je kleine meissie heeft laten merken dat ze het voorlopig nog erg goed naar haar zin heeft in mama's buik! Jullie zijn momenteel constant in mijn gedachten en ook hier draaien de duimen en branden de kaarsjes ! Liefs Jennie