November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden ik moet morgen om 11.15 uur voor de echo. Ik heb geen idee hoe laat we klaar zijn, maar als ik geen zin heb om op het forum te komen stuur ik roelie een sms.

Het bad heeft wel geholpen om te ontspannen, maar de kleine is vandaag erg rustig. En daar wordt ik dan weer niet vrolijk van. ik voel het wel bewegen maar niet erg hard, en dat is normaal wel zo. Ik hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen, dan is het zo morgen ochtend. ik hoop dat ik jullie goed nieuws kan brengen.

Liefs Linda

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Linda,

Ook hier wordt met je meegeleefd. Ik heb de afgelopen weken lang niet alle berichtjes kunnen lezen, maar in elk geval wel genoeg om te weten wat er bij jullie speelt en dat morgen een hele spannende dag zal worden. Hoe laat hebben jullie de echo? Hopelijk al vroeg in de ochtend, want ik kan me voorstellen dat je anders helemaal GEK wordt van alle spanning. De minuten zullen voor jullie gevoel wel uren duren. Goed idee om vanmiddag lekker in bad te gaan. Hopelijk heb je je lekker wat kunnen ontspannen. En misschien is het een ideetje om vanavond samen met jouw man een 'makkelijke' film/dvd te kijken voor de afleiding? Ik wens jullie alvast heel veel sterkte voor morgen en natuurlijk duim ik (net als iedereen hier) dat jullie goed nieuws te horen krijgen over jullie kleine meid. Ik wens jullie alle goeds toe!

Liefs, Serafijntje

3. Niet meer actief

@Linda; misschien doet je meisje wel rustig aan om jou wat meer rust te geven (lichamelijk bedoel ik dan...) Misschien voelt ze de spanning ook wel een beetje aan!

Mocht ik je vanavond niet meer tegenkomen op het forum dan wil ik jullie alvast heel veel succes wensen morgen!

4. Niet meer actief

He Maria,

Mooie foto's ! En hoe vond je het?

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vond het speciaal. Had nog wel een uur of 2 kunnen liggen daar.
    Mijn man vond haar (de echoscopiste) tenenkrommend. Hij had liever gehad dat ze dr mond had gehouden met dr grammafoonverhaaltje.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, jammer dat het niet zo'n vlot type was dan, maarja, de beelden werden er gelukkig niet minder mooi op, nietwaar?
    En, was het nu al de mooiste en leukste van het hele stel? ;)

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik zie dat Linda net een berichtje heeft geplaatst, terwijl ik ook aan het typen was. (Ik typ maar met 2 vingers, dus ik ben niet zo snel. :) )

Het is in ieder geval fijn dat je morgenochtend al de echo hebt. Kwart over 11 is niet zo heel vroeg, maar in ieder geval nog wel in de ochtend. Ik neem aan dat jullie dan ook gelijk de uitslag krijgen? Maak je maar niet te druk dat jullie kleine meid vandaag wat rustig is. (Tja, ik weet het: dat is veeeeel makkelijker gezegd dan gedaan...) Ik heb me laten vertellen dat het kindje heel goed spanningen bij de moeder voelt, dus ik kan me voorstellen dat het rustige gedrag van jullie meisje een reactie is op hoe jij je nu voelt. Ik merk zelf bijvoorbeeld dat de kleine juist heel druk gaat doen als ik me ontspan, dus een tegenovergestelde reactie (een rustig kindje omdat je zelf gespannen bent) kan ik me ook heel goed voorstellen...

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dit klopt inderdaad precies bij wat ik maandag had na die electrische schok. Ze liet niks meer van zich 'horen' todat ik 's avonds weer een beetje kon ontspannen na het positieve nieuws. Dus ik geloof daar ook wel in!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vond haar wel super aardig en lief.
    Hij had het gevoel dat ze gewoon een standaard praatje op aan dreunen was. Wat ook was...maar goed, ik kon dat wel hebben.

Ze heeft trouwens uitgelegd waarom het bij dikke mensen moeilijk is om een echo te maken.
    Heeft ze helemaal laten zien met beelden.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow en ik voel het misschien niet maar de baby is dus echt MEGA beweeglijk.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Amaranta, wat een mooie foto's! Jammer dat jouw man zich heeft zitten ergeren aan de echoscopiste, maar dat was gelukkig maar tijdelijk: de prachtige foto's blijven! En wat leuk dat je de baby zo hebt zien bewegen. Het zal vast een prachtig moment voor jullie zijn geweest. Leuk hoor!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    super... om te zien echt waar

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vanochtend was alles goed bij de gyn. Alles lag op schema en hij was erg fotogeniek. Wilde alleen maar met z'n gezichtje in beeld. Alleen ik krijg bij de 32 weken een extra controle echo want mijn placenta ligt voor de uitgang :confused: . Dat hadden ze bij de 20 weken echo gezien. Het kan zijn dat de placenta met de baarmoeder mee naar boven groeit anders wordt het een keizersnede :confused: .

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik las net dat er de afgelopen dagen is geschreven over het kraampakket en de blijde doos van de prenatal. Beide heb ik nog niet ontvangen, maar eigenlijk maak ik me daar ook niet zo'n zorgen om. Ik heb al wel een bevestigingsbrief gehad dat ik het kraampakket (van achmea) ca. 2 maanden voor de uitgerekende datum zal ontvangen. In mijn geval is dat dus begin september, en dat lijkt me ruim op tijd (toch?). En ik herinner me vaag dat je de blijde doos zou krijgen in de 7e zwangerschapsmaand en die is voor mij ook nog maar net aangebroken. (Ik ben nu zo'n 27 weken zwanger.) Het tijdschrift heb ik vorige maand al ontvangen en daar zat bij mij ook geen bon bij (had ik ook niet verwacht, dat zou wel heel vroeg zijn). Maar die komt binnenkort vast nog wel. :) Ik ben er in ieder geval heel erg nieuwsgierig naar, want ik heb gehoord dat het wel de meest luxe/uitgebreide doos van alle dozen is! :) :) :)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oei spannend Stacia.

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    bij mij ligt ie ook nog voor de uitgang,maar in 95% van de gevallen gaat ie nog omhoog zei de gynaecoloog.
    dus zou me niet al te druk maken als ik jou was,doe ik nl ook niet :D

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria, wat een mooie beelde zeg, en fijn dat jij het wel naar je zin hebt gehad. Jammer dat je man haar wat minder vond, maar de plaatjes liegen er niet om

Stasia sterkte de komende tijd. Ik hoop voor je dat je placenta omhoog groeit, zodat je natuurlijk kunt bevallen

nu ik weer even rustig achter de pc zit laat de kleine gelukkig weer van zich horen. ik ga even eten koken en spreek jullie straks weer.

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Lieve Linda, natuurlijk heb je last van spanningen. Ik vind het heel knap hoe jullie ermee omgaan en die gevoelens allemaal toelaten en verwerken op jullie eigen manier. Hopelijk komen jullie de uren tot morgen 11.15 uur relatief rustig door. Mijn gedachten zijn bij jullie!

Maria, mooie beelden van de echo! Toch jammer voor je man dat hij zich ergerde aan de echoscopiste.

Stasia, wat spannend voor je. Het lijkt me geen pretje een keizersnede. Ik duim dat de placenta nog voldoende omhoog verhuisd.

Hier de hele middag lamlendig op de bank gehangen. Ik geloof echt dat ik een vertraagde reactie op de ziekenboeg heb. Onrustige buik (darmen) en ook beebje is best druk. Naja, gelukkig maar dat hij druk is, anders zou ik me daar misschien ook nog zorgen om gaan maken.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    maria,leuke foto's.fijn dat je genoten hebt.

ik vond haar wel heel aardig,maar ook best nep overkomen.
    maar stel dat je daar zelf de hele dag moet zitten,mensen die gillende kinderen mee nemen.mannen die niet snappen wat ze moeten zien enz enz. en dan moet je nog uitleggen wat ze allemaal zien.

mij lijkt dat dus echt niks als baan.

Deel Deze Pagina