dat zij mijn man dus ook, ik zou het niet kunnen... Linda, ik heb er vertrouwen in dat je morgen goed nieuws krijgt! Probeer te ontspannen, ga vroeg naar bed of ga lekker in bad
Ik denk niet dat ik veel online ben vanavond, ga zo ff stofzuigen en dweilen...dan snel, snel eten want mannetje moet weer trainen vanavond en aangezien wij de sleutel van de kantine hebben moeten we nog eerder aanwezig zijn... Misschien kom ik wat later in de avond even langswippen!
Vanmorgen een heerlijke werkochtend gehad. Iedereen was blij dat ik er weer was. Rond 13.00 uur kreeg ik een paar flinke karatetrappen te verduren. Ik denk met de mededeling dat het genoeg was geweest voor vandaag. Vanmiddag lekker op de bank gelegen, want het was toch wel vermoeiend. @Linda, ik ben vandaag de hele middag met mijn gedachten bij jullie gezeten. Ik vind het wel moeilijk om de info te zoeken, omdat ik niet weet wat ik tegen ga komen. Ik hoop zo dat je morgen goed nieuw krijgt, want dat verdienen jullie. @Ilse, hoe was je werkdag vandaag? Ik hoop dat het een beetje gegaan is. @Maria, de echo plaatjes zijn echt 'plaatjes' Super gewoon. De kleintjes zijn nu super druk, en ik heb zo'n idee dat Frummeltje aan het proberen is om om te draaien. Al heb ik geen idee welke kant uit. Hummeltje kan weinig kanten opdraaien, alleen met het ruggetje van links naar rechts. En dat is behoorlijk pijnlijk, vooral in mijn bekken. Dus ik hoop dat ze daar snel mee ophouden, want het is niet grappig meer
Carola ik snap dat je het moeilijk vind om informatie te zoeken. Laat het dan maar overwaaien. In ieder geval bedankt voor intresse.
Misschien dat het na morgen (als de uitslag positief is, waar ik wel vertrouwen in heb) makkelijker zal zijn.
ik hoop dat jullie positieve gedachten morgen waarheid worden. Ik moet zeggen dat ik per uur het somberder ga inzien. Ik bereid me voor op het ergste
Zo dat was letterlijk shop till you drop Ik kan écht niet meer, ben zo moe! We hebben zalig gewinkeld, leuke kleertjes gekocht, de blije doos opgehaald (en die is wel de moeite waard!), nog een lief luierpakje van mijn vriendin gekregen, vast kadootjes gekocht voor haar dochtertje die zondag jarig is, heel veel gekletst natuurlijk... Gelukkig heeft Niels al bij mijn moeder warm eten gehad want ik kan niet eens meer koken Heb net een broodje op en een beker melk en dat moet voor vandaag maar even genoeg zijn Ik denk niet dat ik vanavond veel online zal zijn, iets zegt me dat ik straks lekker in bed moet gaan liggen... Linda heel veel sterkte voor jou, ik weet zeker dat je morgen niet uit mijn gedachten bent en ik heb mijn mobiel bij de hand en ik hoop écht dat je me goed nieuw sms't ! Niemand kan voorspellen wat voor uitslag je morgen krijgt, maar probeer vertrouwen erin te hebben dat het goed zal zijn... Weet verder ook even geen woorden, ik hoop dat je steun vind in ons als forum, iedereen hier leeft zo met jullie mee en hoopt zoveel goed voor jullie... Morgen rond 11.15 stop ik in ieder geval even met mijn dagelijkse dingen om aan jullie te denken, hopelijk helpt die positieve energie een beetje... xxx Roelie
Ik weet inmiddels via de nederlandse hartstichting dat 1 op de 100 babytjes wordt geboren met een hartafwijking. Van die babytjes wordt 1 op de 100 geboren met HCM. Dat houdt in 1 op de 10.000. Wat weer in houd dat op onze nederlandse bevolking 20,000 babytjes zijn geboren met HCM. Je kunt mij niet wijs maken dat al deze babytjes zijn overleden dus dat bied voor ons weer perspectief.
Daar heb je helemaal gelijk in. En jou kleintje is een van de kindjes die het zal gaan overleven. [-o<, ik blijf voor je bidden.
wij willen zo graag zorgen voor een kindje als is het er maar eentje. ik hoop zo ontzettend dat ik morgen goed nieuws krijg sorry voor mijn angsten hoor maar jullie slepen me er door heen
Omdat het "slechts" een kansberekening is, denk ik. Jouw meisje overleeft het straks wel of niet. Er is uiteindelijk straks maar 1 uitkomst en die geldt voor jullie. Dan heb je helemaal niks aan kansen, want het is jullie realiteit. Hmmmm ik merk dat ik het lastig vind om juiste bewoordingen te vinden voor wat ik bedoel. Ik post het toch, wellicht haal je er wat uit en zo niet vergeet het dan maar snel. Ik blijf doorgaan met positieve gedachten te zenden....duim duim duim duim!
Esther dank je wel voor het duimen en iedereen trouwens voor het medeleven. Ik hoop dat vanaf morgen middag we het weer over andere dingen kunnen hebben op het forum dan over mij en mijn ongerustheid. Trouwens even wat leuks, ik las bij jullie over lek tieten nauw die heb ik nog niet gehad hoor! Gelukkig maar Ik heb trouwens wel wat anders, bij mijn blaasontsteking heb ik ook nog een schimmelinfectie er bij gekregen. Het is hier nu net de apotheek