Hallo meiden, Vanmorgen was alles bij de verloskundige goed. Bloeddruk was iets gestegen, maar nog steeds heel netjes. Hartje klopte weer enthousiast, was meteen hoorbaar. Ukkie ligt nog steeds met 't hoofdje naar beneden, heb het zelf nu ook gevoeld aan de buitenkant . De beentjes zijn erg beweeglijk en dat is soms in de auto heel lastig, want dan is mijn houding door de stoel niet optimaal, maar ach... Groei was ook goed. Was gestabiliseerd, maar was niet verontrustend, want de vorige keer was er een flinke groei te zien, dus liep ukkie erg voor. Buik was precies goed voor 28 weken. Volgende keer moet ik hb prikken. AAAAHHH! We zijn vandaag auto's wezen kijken. Alweer. We zijn tot de conclusie gekomen dat we voor een Volvo 850 gaan. Nu is het zoeken naar de juiste. Daarna hebben we een box gekocht, weer bij de kringloop (weer een andere). Een witte. Verder ben ik echt mega-sjagerijnig en kan ik me niet bedenken waarom, alhoewel we hebben niet bereikt vandaag wat we als doel hadden gesteld: een auto kopen (ja ik weet het, dat doe je ook niet in 1 dag, maar toch...) en een ledikantje zoeken. Bah, ik ben echt zo sjago en daar wordt ik dan weer boos van. Arme Jeroen moet het met een sjagetijnige mij doen... en ik heb even geen idee hoe ik weer blij wordt...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK Rachel~9 augustus huisarts om op zwangerschapssuiker te prikken. amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK jolger (jolanda) )~ 14 augustus 14.50 vk Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Rachel~16 augustus 17.30 VK Serafijntje~ 17 augustus voorlichtingsavond bevalling (door vk) Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK Rachel~9 augustus huisarts om op zwangerschapssuiker te prikken. amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK jolger (jolanda) )~ 14 augustus 14.50 vk Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Rachel~16 augustus 17.30 VK Serafijntje~ 17 augustus voorlichtingsavond bevalling (door vk) Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~27 augustus op vakantie !!! Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Heb even mijn pretecho en verlof toegevoegd! En ja, ik ben er weer...training gaat wel door, maar had geen zin om daar te blijven hangen..
lieve Linda, ook ik wil je vertellen, dat ik heel hard aan je denk meis, ga zo verschrikkelijk hard voor je duimen! Een hele dikke knufffffffffffffff
Natasja.. leuk dat je weer even langskomt! Fijn dat het de goede kant op gaat! Linda.. héél veel succes morgen! Die spanningen zijn niet meer dan normaal! Denk dat een ieder van ons zich precies zo zou voelen! Jen.. wat leuk dat je toch voor een pretecho gaat! Lijkt me écht heel erg bijzonder! Esther.. de expert een beetje meegevallen? Wanneer krijg je bericht? Maria.. wat een mooie foto's! En dat filmpje.. leuk leuk leuk! Je blijft er naar kijken! Stasia.. mooi dat alles goed was bij de gyn! En die placenta komt vast goed! Voor hoeveel weken ben je weer apk gekeurd? Carola, gelukkig is werken je weer goed bevallen.. en die karatetrap.. hummeltje en frummeltje helpen je wel herinneren! Dafje.. ook weer apk gekeurd! Mooi vooruitzicht! 28 weken alweer.. time flies.. Sammie.. hoe ging jouw bezoekje aan de VK? Rachel.. hoe ging het prikken? Kreeg je meteen de uitslag? Mijn kraamzorg heb ik trouwens geregeld bij Naviva, iemand daar ervaringen mee? Verder hier weinig nieuws.. same old story..
Chagrijnigheid en onredelijke buien waarbij mijn man het moet ontgelden, zijn ook hier bekend. Tja, die hormonen, he ... Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat jullie doelstelling voor vandaag niet is gehaald, maar denk ook maar aan het positieve: de controle bij de vk was goed en jullie hebben een mooie witte box gekocht. Die auto en dat ledikantje komen binnenkort nog wel... Kun je jezelf niet opvrolijken met een kop thee/koffie en iets heeeeel erg lekkers erbij? Of even ontspannen met een tijdschrift of een luchtig boek? Of lekker in bad (als jullie dat hebben) met een heerlijk geurende olie? Soms zit het geluk in een klein hoekje en kun je door zoiets heel 'kleins' weer even uit die negatieve spiraal stappen.
Nou hier vandaag mn kraampakket (menzis) binnen gekregen, vond hem wel leuk, handige krat, badcape en een tuttedoekje thema aap. erg sweet! Ik heb kraamzorg geregeld bij Wereld Wonder. Uhww heb ik verder nog te melden. Ohwja heb fysio gehad, had vandaag iemand anders, want mijn fysio is met vakantie, ohww en heb me nu een last, die invaller was wat harder dus weinig relaxen wat ik gewend was hihi Verder is mn schoonzusje nog geweest, en verder eigelijk niks
Grr, Frummeltje is omgedraaid, maar schijnbaar vind hij/zij het niet fijn om met het gezichtje naar de voetjes van Hummeltje te liggen, dus is Frummeltje weer aan het omdraaien. Ik heb het gevoel of ik helemaal bond en blauw aan het worden ben vanbinnen. We hebben trouwens onze kinderwagen besteld, de foto staat in mijn album, en dan twee wiegjes erbij.
Van mij een heel kort antwoord, deze en volgende week zijn TE chaotisch qua afspraken en verplichtingen met o.a. werk... Bij mij was ook alles prima bij de VK. Was mijn controlekaart vergeten (dementie...), dus mijn mannetje ging die weer even halen, en toen mocht ik al binnen komen en eigenlijk was de APK voorbij toen het mannetje weer binnenkwam. Omdag hij en ik ZOOOO zielig keken, heeft ze nog een keer geluisterd en hem laten zien hoe het smurfje ligt. Wij allebei weer blij, tot over 3 weken! Linda: Superveel sterkte vanavond, vannacht en morgen! Ook ik ga aan je denken en duimen! Enne Ruby, als je geen zin hebt om het tweede pakket terug te sturen kom ik het wel halen hoor!
Dank je wel Serafijntje voor je lieve berichtje. Ik zou ook alleen al heel dankbaar moeten zijn voor het feit dat het met de kleine allemaal goed gaat. Dat zei Jeroen ook al, maar ik kan me gewoon niet alleen daardoor vrolijk voelen. Wat een zeikerd ben ik toch... Tot overmaat van ramp is Jeroen de tas die hij naar zijn ouders zou brengen vergeten... Hij is nu naar zijn ouders om die tas te brengen, maar dan zonder tas (handig...) en dat komt door mij, want ik riep nog wat toen hij bij de deur stond en toen kwam hij terug en gaf antwoord en vertrok daarna zonder tas.... Zucht...
Pff gelukkig hij was de tas niet vergeten, hij was even bij de buurman om te bespreken wanneer ze de schutting gaan afmaken...
Heeft hij ook last van zwangerschapsdementie? Het is niet jou schuld hoor. Dus nu kan hij nog een keer weg.
Nee, dat niet, het is twee straten lopen, maar dipje heeft veel invloed op welke actie ik dan ook maar veroorzaak. Gelukkig gaat het al ietsje beter Stomme Amerikaanse tv-series zijn wel iets om je gedachten te verzetten....