@Natasja: heb er met mn duffe kop glad langsgelezen, zie ik. Maar wat fijn dat je mannetje aan de beterende hand lijkt. Ik hoop echt dat hij gauw weer zo goed als de oude is, zodat hij lekker voor jou kan gaan zorgen in plaats van andersom! Nogmaals heel veel beterschap en hou ons op de hoogte van de voortgang en de uitslagen! En natuurlijk vooral ook niet te vergeten van de vooruitgang van jouzelf: hoe rond is je buik en hoeveel trappen krijg je per dag?
Er zit trouwens een vlek (denk ik) in de luiertas die in het in kraampakket zat. Of het is een vaag logo dat op een vlek lijkt.
Meiden, er zit zo veel onrust in mijn lijf, dat ik er gewoon gek van wordt. Zou dit iets te betekenen hebben? Of zijn het gewoon mijn hormonen die weer opspelen.
Rustig gaan liggen en ff wegpuffen. Plat op je rug, handen op je buik en de koters even vermanend toespreken dat mama rust nodig heeft.
Ik heb geen harde buik ofzo, het is gewoon een gevoel. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Het is ook altijd wat met mij
Was Will en Grace aan het kijken, maar nu is er een film. Iets met 'Win a date met Tad Hamilton' ofzo.. Es kijken of dat wat is...
Pas op hoor carola, hoor meer je zo gaat denken hoe zieliger je je gaat voelen. Gewoon ff chillen en aan andere dingen proberen te denken.
Neeeeeee dat meen je niet? de DVD is wel aangesprongen, maar neemt ie dan iets anders op? Onee, gelukkig het is wel House.
Ah, ja zooooooo wat erg zeg! ](*,) Ik ben echt heel erg duf! Ik zit zo aan Net5 vastgekluisterd, door gilmore girls en greys dat ik altijd maar dan ook altijd Net5 aan zet voor House ipv SBS6 ](*,)
Ik kijk geen house. Ik wist overigens niks van dat filmpje, heeft mn man er net opgezet. Dus Gwen was de 1e die het opmerkte..