November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wencke, hoe gaat het eigenlijk met je bloedverlies? Al afgenomen nu je meer rust hebt?

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Linda: ONTZETTEND VEEL SUCCES VANDAAG!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    LINDA HEEL VEEL SUCCES VANDAAG EN STERKTE MET DE SPANNING.

4. Niet meer actief

Linda; HEEL VEEL SUCCES VANDAAG ! [-o< [-o<

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owww... ik benijd ze echt niet, Linda en haar man, die zitten nu wrschnlk in het zh zich op te vreten van de zenuwen.
    Gelukkig hebben ze nog wel even goed kunnen slapen, dan kun je de dag net iets beter aan.
    Ik DUIM ontzettend hard dat Milan zijn zusje en zijn ouders beschermt tegen alle ellende waar ze zo bang voor zijn.

Ik blijf het bijzonder vinden hoe wij hier met zn allen een hecht clubje zijn gaan vormen dat zo meeleeft met iemand met wie we al zo'n 5 (!) maanden chatten. Ben ook heel blij dat ik Linda in t echt heb gezien, zo wordt het nog tastbaarder.
    Meid, sterkte!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pffff ben zelf weer beroerd wakker geworden, heb heel onrustig gedroomd en geslapen. Lag volgens mij gewoon te hyperventileren :(
    Buikgriep speelt helaas ook weer op, gelukkig is het een kort dagje vandaag op het werk, omdat ik vanmiddag naar de VK moet. Dat scheelt weer en dan voelt t meteen minder zwaar.
    Maar kan niet bepaald zeggen dat dit nou een topweek is :(

TIJD voor NIEUWE, leuke WEEK!
    Toch?!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wt eenr ust hier nog zeg, toch niet allemaal aan het uitslapen he, ohww we hebben ook werkers natuurlijk hihi

Heb net vanaf uurtje of 9 tot 11 nog even geslapen, heerlijk voel me een stuk beter, denk ga lekker snel douche oude kleding aan(wat niet past) en wilde gaan verven de laatste laag op de deurposten, maak ik het blik open (was al open geweest) verf uitgedroogd :x shittttttt, had er helemaal zin in voel me goed damnzz. Weer wachten dus.

Linda ik denk aan jullie meis, we hopen op goed nieuws!

Murmel balen dat je zo beroerd wakker bent geworden, hopelijk de laatste dag want morgne is het weekend! Nieuw begin idd.

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden

Hier gaat het even niet zo goed, ben gisteravond om 8 uur al op bed gegaan, ik werd ineens heel erg misselijk en had echt hele pijnlijke harde buiken...gelukkig ging het na een uurtje beter maar echt goed geslapen heb ik niet. Ik ben nu nog heel moe en voel me niet echt optimaal...ik zal erg blij zijn als René vanavond thuis is!

Maar goed, geen geklaag want op dit moment krijgt Linda een en ander te horen en daar zijn mijn gedachten veel meer bij...
    Zodra ik iets weet meld ik het natuurlijk en Carola en Ilse worden door mij gesmst!

Zal eens bijlezen vanaf gisteravond...

Gwen hoe was het bij de vk? Was je bloeddruk goed?

Natasja fijn dat het beter gaat daar!

Kraampakket had ik trouwens al binnen toen ik 13 weken was :confused: (De Friesland). Ik moest bellen om door te geven dat ik zwanger was en 2 dagen later had ik het kraampakket ook al binnen...in ieder geval op tijd ;)
    Kraamzorg hier bij een regionaal particulier kraamzorgburo, had er anders misschien niet voor gekozen (had altijd via de thuiszorg) maar de moeder van een klasgenootje van Niels komt hier kramen en zij werkt daar...vandaar die keus.

Dafje alweer wat opgevrolijkt?

Carola hoe is het nu met je?

Over zwaarder worden in de zwangerschap...euh ja ik heb er wel moeite mee...
    Zo'n twee jaar geleden ging ik na een leuke zomervakantie vol bbq en wijn op de weegschaal staan en toen woog ik 99,9.....en toen ging er een knop om. Mijn beste vriendin was op dat moment 10 kg lichter maar ook te zwaar en hoewel we wat lacherig begonnen aan ons gelijn bleek onze samenwerking wel effectief...we zijn ieder in een jaar 20 kg afgevallen en zo ging ik van maat 46/48 naar een leuke 42....helaas was het afvallen makkelijker dan op gewicht blijven en weer een jaar later was ik weer 10 kg zwaarder...90 kg dus. Ik was net begonnen met Sonja Bakker en ik vond het al een waardeloos dieet, ik voelde me helemaal niet goed en viel niks af....eh ja ik bleek dus zwanger...
    Nu weeg ik 94,5 (vanmorgen gewogen) ik ben dus 4,5 kg aangekomen en ik zie de weegschaal weer richting 100 kruipen en daar heb ik het wel heel moeilijk mee...
    In ieder geval gaan mijn vriendin en ik in januari weer vol frisse moed ertegen aan ik wil écht terug naar de 80 kg...oke dan ben ik nog niet slank (ben ik ook nooit geweest) maar voel ik me wel beter...
    Dus ja ik kan wel snappen dat sommigen écht balen van hun gewichtstoename tijdens de zwangerschap....

Zo ik ben weer bij....

Jee meiden ik merk dat ik echt heel erg meeleef hoor met Linda...sowieso de laatste tijd gebeurt er nog al eens wat op het forum (Caruli, Loopy) dat hakt er toch wel in merk ik....en Linda hebben we gezien dus dat maakt het gelijk zoveel echter en dichterbij....snappen jullie het nog of kraam ik hormonale onzin uit?
    In ieder geval foon en pc bij de hand en afwachten maar...

xxx Roelie

9. Niet meer actief

Ik heb jullie allemaal nog niet gezien, maar leef toch net zoveel mee als anderen...

Heb al een half uur werkstaking, om mijn positieve gedachten bij Linda en haar mannetje te hebben..Er is nog genoeg tijd vandaag om weer productief te zijn..Nu vind ik hen even belangrijker!

Roelie; vervelend dat je niet helemaal topfit voelt meid! Doe lekker rustig aan vandaag...en laat je vanavond maar eens verwennen door het mannetje. ;)

Murmel; hmmz, ja een nieuwe week zou helemaal niet verkeerd zijn! Niet dat ik me zo belabberd voel als jou, maar het is ook niet echt mijn week geweest...gewoon niet helemaal lekker in mijn velletje...

Dafje en Carola; Hoe gaat het nu met jullie? Al weer wat beter?

Over dat gewicht; Ergens interesseerd het mij ook geen reet hoeveel kilo's er aan komen, maar ook bij mij komt de 100 wel erg dicht in de buurt... Zit nu ( net als jij Roelie) op 94,5. En dat is toch een minder leuk getal om op een weegschaal te zien verschijnen...

6 jaar geleden woog ik ongeveer 60 kilo, maar toen zijn we gaan samenwonen en kocht ik alles wat ik lekker vond. Voor de zwangerschap zat ik rond de 84 kg...

Straks wil ik echt erug naar tussen de 70 en 75 kilo! Zullen we samen een lijncluppie oprichten? ;)

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Linda
    ik kwam toevallig op jullie verhaal en beebiesite terecht. Wat een vreselijk verdriet om Milan* te moeten missen en dan nu ook nog eens de spanning om dit kindje. We kennen elkaar niet, maar ik wil je laten weten dat ik voor jullie bid. Ik hoop dat de vleugels van God jullie mogen dragen, dat je er onder mag schuilen en dat Hij jullie helpt.
    Veel sterkte. Ik begrijp dat het vandaag een spannende dag is. Ik brand een kaarsje!
    Luna

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha.... dat lijncluppie gaat dan wel pas na de bevalling beginnen he?

Die kilo's die je nu aankomt, gaan er voor het grootste deel gelukkig weer af!
    Jeetje, Jen, dat is inderdaad een hele verandering, van de 60 naar bijna de 100 in zo'n korte tijd!
    Kan me voorstellen dat je daar niet happy van wordt.

De 100 lijkt me sowieso al echt zo'n magische grens.

Ik heb zelf niks te klagen vwb gewicht gelukkig.
    Ben al jaren op ongeveer hetzelfde gewicht (58-59 kilo).
    Behalve nu dan, haha!
    Ben nu al 67 kilo, dus dat gaat hard.
    Met even een dip in de curve tijdens de buikgriep, hihi.
    Ik eet nauwelijks anders dan normaal, dus blijkbaar moet het gewoon zo zijn. Dus ik laat het lekker zn beloop.
    Eventuele zorgen over het extra gewicht komen wel na de bevalling, als de kilo's er echt niet meer af gaan. Ben benieuwd...

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfff Roelie, je laat t wel meteen weten he, als je iets van Linda hoort?!

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ja natuurlijk laat ik meteen iets weten!
    Niels wil graag computeren maar hij heeft pech...tot we nieuws van Linda hebben is de pc van mij (en ga ik ook de deur niet uit om boodschappen te doen!)

Moet zeggen de zenuwen slaan hier ook toe, ik hoop zo dat ze niet smst maar straks op het forum supernieuws komt brengen....

Ik wil volgend jaar een babymeeting mét Linda en dochter!

Lijnclubje is goed idee trouwens :D

xxx Roelie

14. Niet meer actief

Vind januari wel een mooi moment om weer iets aan het figuur te gaan doen...mooi voornemen voor het nieuwe jaar!

Tja, inderdaad er is bij mij een hele hoop bijgekomen in 6 jaar tijd...
    Maar die 60 kilo was voor mij echt te weinig. Ik was net zo'n wandelend gratenpakhuis toen... ;)

Ach we zien straks wel, ik kan me er nu niet zo druk over maken..., maar daar zal ik straks wel tegenop zien denk ik...

Roelie; al iets gehoord? ooo, ik ben er gewoon zenuwachtig van

15. Niet meer actief

Ik zie dat je net gepost hebt...ooooo wat kunnen zenuwen erg zijn..

Moet je na gaan hoe Linda en man zich gevoeld moeten hebben/ voelen!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww nog niks van Lin, pff wat duurd de tijd lang zeg bah

17. Niet meer actief

Sorrie ik breek even in bij jullie in!

Lieve Linda...waarschijnlijk heb je je echo nu al gehad...ik heb de hele ochtend aan je gedacht en hoop zo ontzettend dat alles in orde is met jullie meisje en dat ze een goede kans maakt...ik en tyn, ookal kent hij je nog niet echt, we leven ontzettend met jullie mee...
    We hopen echt zo dat de uitslag ok is...lieverd we denken aan je....
    Lieve Milan* mooie vlinder jij waakt wel over je zusje he!? zorg je dat ze fijn bij papa en mama mag zijn!?

heel veel liefs van Peet en een vlinderkus van Kyl*

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehw word helemaal emo van al die lieve berichtjes van iedereen
    hormonen?

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben net ff terug naar bed gegaan,en nu net weer wakker geworden.

kwam kijken of linda al nieuws had gebracht.
    maar nog niks.

inderdaad roelie bij de babymeeting verwachten wij gewoon linda met haar dochter.

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Pfff dit is slopend zeg....word idd ook helemaal emo van die berichtjes maar vind het zo lief voor Lin! Iedereen leeft zo mee...

*Zucht* afwachten maar weer....zou de stelling geen bericht = goed bericht opgaan?

Ben wel aan het nadenken hoor...jee wat als ze geen goed bericht krijgt....wat zal dat verschrikkelijk voor haar en haar man zijn...wat zal ons clubje dan een enorme klap krijgen....sorry moet zo eigenlijk helemaal niet denken :(

xxx Roelie

Deel Deze Pagina