laten we idd hopen op die stelling Roelie Maar snap wel dat je zo denkt, is gewoon zo moeilijk allemaal pfff
Even tussen alles door kijken of er al bericht van Linda is... helaas. Hoop ook dat geen bericht = goed bericht. Kom later nog wel even kijken... We denken nog steeds aan je! Sammie
Ik ga toch even wat doen...wasje ophangen, vaatwasser moet leeg, ff stofzuigen...ik blijf regelmatig de telefoon en het forum checken....maar kan ook niet de hele dag hier blijven zitten (al zou ik dat wel willen...) Volgens mij jank ik straks alles bij elkaar als we eindelijk iets weten of het nou goed of slecht is de spanning bouwt bij mij nu ook wel heel erg op... xxx Roelie
ik breek ook heel even in om linda een hart onder de riem te steken! Ik heb haar vanmorgen al een pb-tje gestuurd maar bij deze nogmaal heeeeel veel succes vandaag meid! Ik hoop zo dat je een positieve uitslag hebt gekregen...jullie meisje is jullie zo gegund..en ze heeft een heel lief broertje* wat zeker weten over haar waakt!
heey sizzel,hoe is het met je? verloopt de zwangerschap nu goed? fijn dat je nog f bij ons aan komt waaien,je bent toch nog een van de novembermama's.
@ruby : heyhey! ik houd jullie ook nog steeds in de gaten hoor! heb het verhaal van Linda ook op de voet gevolgd.. Hoop zo dat alles goed is! Hier lijkt alles nou goed te gaan. Met 8 weken en 4 dagen een mooi kloppend hartje gezien. Kreeg niet meer echo's omdat ik er met 7 weken ook 1 gehad had.. Nu dus afwachten. Moet over 2 weken naar de vk om het hartje te beluisteren! Geen bloed meer verloren, dus dat is een goed teken! Jullie zijn hier allemaal echt al aardig op weg zeg! Super!
@ murmel! bedankt! vind het ook weer een hele mijlpaal! pffff.. wat duurt wachten lang.. zit hier echt op Linda te wachten, net zoals jullie allemaal.. heb zo eigenlijk een afspraak, maar wil eerst weten of hier alles ok is...
van wie mag een een paar nagels hebben om op te knauwen, zenuwen gieren door mn lijf heen Lin meis waar zit je, we duimen nog steeds voor je
Vind het niet erg positief...na 2 uren nog geen berichtje van Linda.... Pffff we moeten hoopvol blijven meiden maar jee dit is écht zenuwslopend....sorry Dees heb zelf al geen nagels meer over!
Ik hoop dat ze zo verschrikkelijk blij is met goed nieuws dat ze het idd aan het vieren is en gewoon vergeet dat er hier een paar meiden ontzettend aan het meeleven zijn Aan het andere scenario wil ik helemaal niet denken
Dat hoop ik eigenlijk ook, maar aan de andere kant... Ze zou ons dan denk ik niet zo in spanning laten zitten Sorry dees, maar ook hier zijn de nagels bezet. Ik knauw ze zelf op
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar het onderzoek heeft al een uur geduurd en daarna zijn we naar de medisch geneticus geweest. Ik ben net thuis. Pat is zijn moeder aan het bellen terwijl ik jullie op de hoogte stel. Er is geen toekomst voor ons lieve kleine meid. We dragen de zwangerschap zo lang mogelijk uit en ik blijf bij jullie chatten. Want zolang ik zwanger ben ben ik zwanger.