November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Linda meid....hier zijn geen woorden voor...ik weet niet wat ik zeggen moet nu.....

Heel veel sterkte...

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Linda en man,
    ik wil van alles zeggen maar krijg het er niet uit.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en een hele dikke knuffel geven met dit verschrikkelijke bericht.

........ sorry ben ff alles kwijt

3. Niet meer actief

Lieve Linda en man,

Geen woorden voor! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie!

Liefs Jennie en Erwin

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Linda en man,

Oh, sprakeloos... :cry:

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden ik heb Carola en Ilse zojuist gesms't (werd me gevraagd).

Ik ga nu even hier wat doen, even dit op me laten inwerken en verwerken...

Linda ik heb je net via msn mijn huisnummer gegeven, je hebt ook mijn mobiel, als je me nodig hebt bel me dan...

Verder even geen woorden hier meer.....ben sprakeloos, voel me machteloos....dit is zó oneerlijk :(

xxx Roelie

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Linda, wat erg. Ik heb er geen woorden voor. Kunnen ze echt niks doen? Kunnen ze de baby niet halen en opereren?
    Ik vind het zo erg voor je....
    :cry: :cry: :cry:

7. Niet meer actief

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ohneeeeee Lieverd toch.....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeee wat een onrecht, waarom? tranen stromen hier...oh meisje toch....ik vind het zooo vreselijk voor jou en je mannetje...woorden schieten tekort...en jullie arme meisje in jou buik...zo oneerlijk.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: weet even niet wat te zeggen...als je er behoefte aan hebt..je mag altijd bellen, of ik kan bij je langskomen...als er ook maar iets is wat ik voor je kan betekenen...je hebt mijn nummer....

Jullie zijn in mijn gedachte....heel veel kracht...

knuffel

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Linda, wat een verdrietig nieuws. Ik weet zo gauw geen woorden te vinden om naar je te schrijven, maar ook al 'kennen' we elkaar niet, ik leef met je mee en de tranen rollen hier nu letterlijk op mijn toetsenbord. Ik wens jou en jouw man heel veel sterkte en kracht toe, hoe cliché dit ook klinkt. Ik waardeer jouw moedige beslissing om hier mee te blijven kletsen, hoe moeillijk en confronterend dat soms ook voor je zal zijn. Ik bewonder je om jouw moed en doorzettingsvermogen. Je BENT en BLIJFT een novembermama! En wij ZIJN en BLIJVEN er voor jou!

Veel liefs van Serafijntje

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Lieve Linda, ik ka niets zeggen... Heel veel sterkte.

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kwam dus ff kijken in de hoop goed nieuws te lezen,....
    maar nee dus,..potverdorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    :cry:

linda , ik heb d'r ff geen woorden voor,..
    ik dacht echt dat we na het andere slechte nieuws nu eens een goe d bericht zouden krijgen.....

niet dus,....

ik wil jou en je mannetje en je familie heel veel sterkte toewensen in de moeilijke tijd die nu voor jullie aanbreekt,.....
    het spijt me dat het voor jullie zo moet lopen,.....

veel sterkte
    xxx

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh lieve Linda..
    dit is verschrikkelijk... Ik heb er geen woorden voor.. Weet ook echt niet wat ik zeggen moet..
    een hele dikke knuffel vanuit hier...
    veel liefs Sizzel

12. Oh Linda meid! Wat verschrikkelijk. Ik weet even niet wat ik verder zeggen moet, maar ik zal voor je bidden meid, dat jij en je mannetje hier sterk in mogen zijn, op welke manier dan ook!

Liefs Daphne

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oh neeeeeeeee........:( :( :(
    Dit is zo vreselijk oneerlijk :( :( :(
    Veel sterkte en een knuffel voor jou, je man en je meisje.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Onee, Linda, wat afschuwelijk, de tranen lopen over mn wangen. Dit had ik toch niet durven vrezen, ik had zo'n goede hoop voor jullie drietjes!
    Pfff ik ga het even laten bezinken.
    Ontzettend veel sterkte om dit vreselijke nieuws te verwerken xxxx

15. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Linda verschrikkelijk nieuws. Ik weet niet wat ik meer moet zeggen.

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik vind het echt vreselijk voor jullie.

kan echt even de woorden niet vinden

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    SHIT! :-#

Dit is niet het nieuws wat ik hier wilde lezen. En ik wilde nog wel vertellen oh ik ben zo blij want ik heb ook mijn kraampakket maar die kan me op dit moment gestolen worden. Wat is dit verschrikkelijk oneerlijk. Linda veel sterkte meid. Verder weet ik echt even niets te vertellen....................... :cry: :cry: :cry:

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfff ik denk dat iedereen even helemaal murw is geslagen door het rottige nieuws van Linda en haar man. Het leven kan dan zo vreselijk oneerlijk en vooral HARD zijn!

Gelukkig weet je Linda, dat we allemaal ontzettend met jullie meeleven. En we horen graag het hele verhaal als jij daar aan toe bent.

En we sleuren je door de komende tijd heen hoor, zo veel we kunnen. Ook al zijn onze klaagzangen over kwaaltjes en onzekerheidjes natuurlijk niet altijd waar jij op zit te wachten...

Ik had jullie echt alle geluk van de wereld met die kleine meid gegund. En wij allemaal natuurlijk.

Lieve Linda, kom langs wanneer je daar aan toe bent en onzettend veel liefs en sterkte x

19. Niet meer actief

((((((((((((((((((((Linda))))))))))))))))

Ik kreeg vanmiddag op mn werk de sms van Roelie met je verdrietige nieuws. Ben gelijk naar de wc gegaan om ff de tranen vrij te laten. Het laat me niet meer los.

Lieverd, als ik iets voor je kan doen, laat je het me dan weten? Ik woon bij je om de hoek dus als er iets is, ben ik er zo!

Heel veel sterkte en kracht, ook voor je man!

Liefs
    Ilse

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik geloof idd dat het hele forum even murw is geslagen door dit nieuws...het laat ook mij niet meer los...

Ik sluit me aan bij Muriel, met zijn allen gaan we ons best doen jou/jullie hier door heen te slepen...

Ik weet verder ook niks meer te zeggen, alles lijkt nu even zo onbelangrijk...

xxx Roelie

Deel Deze Pagina