probeer de hele tijd te bedenken wat ik kan zeggen, ik weet het gewoon weg niet, net zoals vele met mij denk ik zo. Mn energie is weg voor vandaag................ Linda we zien je hopelijk wel weer vreschijnen, we slepen je er wel door heen meis, we zijn een hechte club Dikke knuf
Lieve Linda en Patrick, We zijn allemaal overdonderd van het slechte nieuws en leven heel erg met jullie mee! Wat is het leven hard en oneerlijk! Ik ( en alle andere meiden) had het jullie zo gegund om met jullie meisje (en natuurlijk ook milan*) een gelukkig gezinnetje te vormen...Het is gewoon ongelooflijk....... Weet verder eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet zeggen... Ik sluit me aan bij wat de andere meiden al geschreven hebben en we zullen met z'n allen proberen om jullie er doorheen te slepen. Mocht je behoefte hebben om te praten; pb, mail, msn of bel... Is geen enkel probleem! Heel veel liefs Jennie
Moeten we Missy trouwens ook even pb'en? Weet niet wanneer ze terugkomt maar anders valt ze er ook zo 'raar' in.....
Ga ik wel even doen dan... Trouwens kan haar denk ik nog beter even emailen die leest ze waarschijnlijk eerder dan een pb....
Ik ben net thuis en wilde meteen even kijken hoe met Linda gegaan was, maar dit is echt balen, hier zijn geen woorden voor. Lieve Linda en Patrick, We leven heel erg met jullie mee, ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Jullie kunnen je verhaal altijd hier kwijt. Ben er stil van..................................... Hele dikke knuffel om jullie te troosten, xxx melanie
Is goed Jen, ik heb Melina inmiddels een mailtje gestuurd....zijn er nog meer die we even bericht moeten doen?
Ik kan zo snel even op niemand anders komen die we nog moeten inlichten... Ik heb natasja een pb gestuurd.. jezus wat is het leven klote soms !
Het voelt gewoon heel erg oneerlijk.... En ik voel me gewoon verschrikkelijk machteloos... En als ik me al zo voel....zo verdrietig...dan wil ik niet weten hoe Linda en haar man zich nu moeten voelen.... Dit verdient niemand gewoon
Ow nee.. wat vreselijk! Heb zo aan je gedacht vanochtend! Heb er echt weinig woorden voor.. wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd!
Nou hier is de frietpan aangegaan voor een broodje kroket, had echt geen zin meer om te koken....ben er nog steeds helemaal ondersteboven van.. Gelukkig vond het mannetje het niet erg dat we weer ongezond eten, hij was ook behoorlijk ontdaan toen ik hem het nieuws van Linda en Patrick vertelde... Ik ga zo denk ik even in bad liggen, ff proberen te ontspannen...
Hoi meiden heel erg bedankt voor de steun. Jullie zijn zo lief. Ik begrijp zo goed dat jullie geen woorden hebben er zijn is al meer dan genoeg. En ga gewoon door met de klaagzangen. Ik doe vrolijk mee. Zolang ik zwanger ben wil ik er van genieten, ik weet hoe erg ik het de vorige keer heb gemist. ik blijf bij jullie en wil ook weten wanneer jullie bevallen. ik wil gewoon alles mee maken. Daar krijg ik kracht van. Misschien is het ook moeilijk maar dat is toch al zo. Lieve lieve meiden. Voor 6 maanden geleden wist ik niet van jullie bestaan en nu zijn we een hecht groepje vrieden geworden. Echt bijzonder. Nogmaals bedankt, en zorg goed voor jullie en jullie kindjes. Liefs Linda
Linda, wat ben je toch een lieve schat! Ik vind je zo bewonderenswaardig! Ik hoop van harte dat we iets voor je kunnen betekenen, en zoals je al zegt: we weten niet wat we moeten zeggen want er zijn hier eigenlijk helemaal geen woorden voor, maar we zullen er zeker gewoon zijn! Ik wens je een prachtige tijd samen met je meisje.
Lieve linda, Vind het zo knap van jullie. Maar we zullen je er zeker bij blijven betrekken, je bent toch nog steeds zwanger van jullie mooie dochter! Blijf wel van haar genieten. Is toch bijzonder dat je haar evengoed op deze manier mee mag maken. Ze krijgt zeker jullie liefde mee. Ze mag trots wezen op zulke sterke en liefe ouders. En dat zal Milan* ook zeker zijn, hij kijkt met een lach naar jullie. liefs melanie