Linda diep respect voor jou en de manier waarop je hiermee omgaat! Ik ben blij dat wij als (inmiddels heel hecht) clubje een steun voor je kunnen zijn, dat is écht fijn om te horen...geloof me maar ook wij (ik spreek even namens iedereen) zijn verdrietig en machteloos... Ik hoop dat je nog een aantal mooie intieme weken met je meisje mag hebben voor je haar moet laten gaan.... En ik vind het fijn dat je bij ons blijft! Je bent en blijft een novembermama en je zal altijd bij ons clubje horen! xxx Roelie
Hallo allemaal, om te beginnen .............................................................................. Ik weet niet goed waar te beginnen. Linda, ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit slechte nieuws. Ik heb er geen woorden voor, ik had zo'n goed gevoel, maar deze keer laat mijn gevoel me in de steek. Als je wilt praten op de msn of wat dan ook gewoon laten weten. En als ik nog bepaalde info moet zoeken, gewoon vragen. Je krijgt van mij en van Hummeltje en Frummeltje een hele dikke knuffel. Ik vind het zo oneerlijk, ik krijg van God twee kindjes geschonken en Hij neemt jullie kindje straks tot zich. Ik vind het verschrikkelijk knap van je dat je toch nog van je zwangerschap wil genieten. Roelie, ik wil je bedanken voor het smsje, want ik had de spanning niet tot nu kunnen volhouden. Nu ikzelf, ik heb vannacht verschrikkelijk slecht geslapen, mijn kleintjes waren wel rustig, maar ikzelf kon geen rust vinden. Maar vanmorgen toch gaan werken, zodat ik mijn gedachten op iets anders kon zetten. Na het smsje van Roelie ben ik in tranen uitgebarsten. Gelukkig ben ik door een van de weinige vrouwen (met kinderen op het werk) opgevangen en mocht ik lekker uithuilen. Daarna viel alle spanning van me af, en werd ik rustig. Uiteindelijk heb ik tot zeker 18.00 uur gewerkt (hoewel ik weet dat ik rustig aan moet doen), maar ik vond het op dit moment het beste, zodat ik goed tot rust kon komen. Meiden, ik hoop dat het verdere leed ons bespaard blijft. xx Carola
Lieve Linda, Wat ben je toch een ongelooflijk bewonderenswaardig persoontje meid! Ik vind het zo vreselijk knap hoe je hier mee omgaat. Ook van mij uit diep respect! Ik hoop dat je nog vele weken van jullie meisje mag genieten! Zij en Milan* mogen trots zijn op zulke ouders! Petje af hoor! Natuurlijk blijven we gezellig kletsen over alle kwaaltjes en andere dingen..want je bent en blijft een november mama! Je bent een topwijffie! Liefs Jennie
Ik wil trouwens meteen even kwijt dat ik het ook heel erg bijzonder vind hoe wij elkaar steunen! We "kennen" elkaar pas 5 a 6 maanden, sommige nog wat korter, maar we zijn zo'n hechte club! Heel speciaal! Ik krijg er in ieder geval een heeeeeel warm gevoel van en wil jullie daarvoor bedanken!
Ik ben het helemaal met je eens Jennie. Ik ken jullie pas een paar weken, maar soms denk ik dat ik jullie al jaren ken. En ik vind het ontzettend bijzonder dat we elkaar door dik en dun blijven steunen. Ook als iemand (lees ik) weer eens ergens last van heb. Meiden gewelig gewoon =D>
Is zeker fijn dat we een hechte club zijn. Had ik nooit verwacht van een forum. Hier nog geen zebra in de buurt, ja alleen de oude versie, maar het gaat tot nu toe nog steeds goed, al hoewel dat niets zegt. Bij Angelus ben ik de laatste avond of tijdens de bevalling als nog gescheurd. Dit is dus de oude versie. Maar ja manlief smeert ook trouw elke avond. Morgen mijn 2e pretecho, Ben zo benieuwd hoe de kleine meid er uit ziet en of het nog echt wel een meissie is. Mijn vader en moeder gaan mee en natuurlijk ook weer mijn oma. Die heeft de smaak te pakken. Heb vandaag de piek voor het hemeltje gekocht, een soort gietijzer, dus niet de standaard variant. Tevens nog wat leuke accesoires en een (volgens mij heet zo) lampetkan. Voor als de kleine gewassen word ipv badje of douche. en een paar maillotjes. vanavond nog even de deurtjes en laatjes van de kledingkast afschilderen. Nou dat was het wel even, tja probeer toch voor wat afleiding voor Linda te zorgen.
Lieve Linda Wat ben je toch een enorm sterke vrouw, en een onwijze lieve mama! Ik weet zeker dat jullie kleine meid daar alles van mee krijgt en en van geniet van alle liefde die jullie aan haar geven. Wat zullen Milan* en je kleine meid trots op jullie zijn. Door de dingen die jij schrijft halen wij ook weer kracht, net jij misschien kracht uit onze ervaringen haalt! Vind het fijn dat je actief bij ons blijft, want zoals iedereen zegt, we hebben je in onze harten gesloten, want je bent en blijft een November mama! Ik wil jou, je mannetje, en je kleine meid een hele dikke knuffel geven! Lief Dees en Piet
hihihi Jen moest even hart lachen om je berichtje, had ik even nodig. Lach je niet uit hoor, zebra zijn is maar niks. Maar welkom op de club
Hoe ontstaat een zebra eigenlijk? Want ik heb er nog geen kunnen bespeuren, of het moet onderaan mijn buik zijn, want die zie ik niet meer.
Ik zie mn zebra ook alleen maar als ik in de spiegel kijk hoor. Het is de onderhuid wat scheurt, heeft dan te veel spanning en dan krijg je effect zebra. Je kan er eigelijk niks tegen doen, gewoon hopen dat je het niet krijgt. Al smeer ik wel braaf 2 keer per dag mn buik in, maar dat is ook tegen de jeuk en et ruikt lekker.
@carola; het is bindweefsel dat gaat scheuren door de spanning die op je huid komt te staan als deze wordt opgerekt...
Ik heb net even uitgebeid in de spiegel gekeken, en ik zie ergens vaag in de verte wel iets wat weg heeft van een zebra.
bij mij zijn het overduidelijk rooie strepen, Achja neem het voor lief. Heb ze eigelijk altijd al gehad en word wel minder in de loop der jaren. worden ze wit
Ik heb ze ook al jaren op mijn dijen staan....maar op mijn buik zijn ze nu wel heel duidelijk...erg donker van kleur.. Nou ja, hoort er allemaal bij en over een tijdje verkleuren ze inderdaad en zie je er bijna niets meer van..