Op mijn heupen heb ik wel van die witte staan, maar ik denk dat die van mijn pubergroeispurt zijn. Om mijn onderbuik zie je wel wat rode lijntjes, maar niet erg duidelijk
@stasia; da's balen meid! Bij mij hadden ze het daar ook afgegeven,maar ik wist er niets van...Ze hadden geen kaartje in de bus gedaan ofzo... Gelukkig stond de buuf gisteren zelf op de stoep
uhhh vraag je me wat, nee volgens mij niet. Nou zeg dat ik dat niet weet. Weet wel dat ukkie alijd rustig als ik beweeg, maar zodra ik ga zitten dan komt er een melding hihi
Ik ga even in bed TV kijken.. ben helemaal brak.. Melanie en Wencke veel plezier morgen met jullie echo's!
Dank je wel gwen. Ga zo even een pittabroodje met hagelslag warmen, al dat gepraat over de frietpan, mmmm
een pitabroodje met hagelslag....hmmm daar had ik nou nog nooit van gehoord.. Maar klinkt wel erg lekker en .............ik heb het zelf ook in huis Nee, nu niet zo'n trek...misschien strakkies
:x gooi ik zo een volle asbak op de grond zeg, we hebben zo'n eentje op een standaard, die kan behoorlijk vol. Dus wel enig idee wat voor zooi dat geeft hihi