Over onzinnige topic gesproken zat net even in de lounge die Lindahuppeldepup die opend iedere keer topic wat uitdraait op rellen. Dat vind ik nou onzin, krijg een discussie is niet erg, maar je hoeft niet aan de gang te blijven natuurlijk
mijn handen jeuken om er op te reageren maar, ik kap ermee hhihihi Als iedereen er nou over zou denken
Er zijn mensen bij die het nooit leren. Maar mijn vaat staat nog te wachten, dus die ga ik maar even afwassen. Tot zo en anders slaap lekker en tot morgen (ik hoop dat ik beter slaap dan vannacht)
hips moet de keuken ook nog doen want ja mannetje is zoooooooo zielig he, kan niks meer Zal wat worden als die echt de griep heeft, ahwwwwwwwww Whhaah ben weer te vriendelijk 8) Ben zo terug
Wat dacht je van de topic van Ayyildiz, wij zijn zwanger. Ehh dah moet daar nou echt een topic over geopend worden. Vind dat zo'n onzin.
Ik ga lekker naar mijn bedje toe even liggend tv kijken, door het 'shoppen' voor de kleine heb ik behoorlijk last van mijn bekken en op een stoel zitten is niet echt fijn meer. Dus slaap lekker allemaal. fijn weekend.
sow ook weer gedaan hihi Ja die topic is ook te erg, heb er nog op gereageerd ook hihihi kon het niet laten @Tari weldrusten meis en sweet dreams
Meiden, nu ga ik echt naar mijn bedje toe. Truste en tot morgen dan maar weer. Ik moet morgen alleen op visite bij vrienden Dus dan gaan ze allemaal weer met mijn zwangerschap bemoeien, dus zal wel zwaar worden en dan ook nog lang rijden. Dus zal morgen avond pas laat er weer zijn. Truste
Truste Carola doe rustig aan en lekker laten zeuren de ene oor in en de andere weer uit! Probeer er een leuke dag van te maken Liefs
ben ik nu alleen Pff gaat mn neus weer dicht zitten dat heb ik nu al een paar dagen dat tegen de avond mn neus dicht zit hihihi Wat ben ik toch een raar mens