Hoi allemaal, weer een nieuwe voor de novembermamma`s. Ik ben lieke en net voor de MMM zwanger geraakt na 19 rondes. Ik stond op het punt om IUI behandelingen te doen en als een wonder geschenk mag ik nu zeggen dat ik 5 weken zwanger ben vandaag. Waar ik veel last van heb zijn ongesteld krampen die ik regelmatig voel. Ik vind ze eng maar het schijnt er ook wel bij te horen dit is het oprekken en verplaatsen van de baarmoeder al in deze periode gebeurd dit. Goed, ik hoop dat het lukken gaat hier in te duiken. Ik schrijf ook mee in de walvissenclub en houd mijn MMM maatjes nog in de gaten. Liek.
Hoi damens mag ik vragen wat caruli is en hoe komen jullie er aan. Ik zou ook wel willen kijken wat ik krijg. Groetjes Linda
Voor de nieuwe aanstaande mama's gefeliciteerd. @jente goed joh echt duidelijker kan het nu niet je test. Ik zelf wil nog 1 maal testen maar dat is meer voor de foto voor in het archief @stasia nou je hebt het goed geregld hoor, mijn partner kan helaas niet minder gaan werken. Dus voor ons is dit een goede oplossing. Trouwens lijkt me en leuke werk plek het gerechtelijk laboratorium? @samantha hoe gaat het me jouw, werkt de anti biotica al een beetje?
Tjonge, je kunt niet eens een weekend rustig weg gaan, er is hier weer zo veel geschreven! Net rustig even alles bijgelezen. Kan niet overal op reageren, maar natuurlijk als eerst alle nieuwe welkom! Cindy, heel veel succes morgen! Vervelend, hopelijk kom je met goed nieuws thuis! Ik heb nog niets aan mijn ouders verteld. Mijn vriend wilde het echt niet hebben. Brengt ongeluk zegt ie en dan gaan mijn ouders zich zorgen maken.. Dus maar even 6 weken wachten nog... moeilijk, maar ik respecteer zijn keuze wel! Ik heb de hele dag al last van steekjes in mijn onderbuik. Erg vervelend. Net of er een secondewijzer loopt te tikken, elke seconde een pijnscheutje. Ik begin me een beetje zorgen te maken.. Zo lang er geen krampen zijn en geen bloedverlies is het niks aan de hand, toch? Kan dit nog met innestelen hebben te maken? Ben nu bijna 6 weken... Hartje zal inmiddels wel moeten kloppen... oeh.. spannend..
@tari, Ja het is echt een leuke werkplek. Ik onderzoek het dna van verdachten en slachtoffers in misdrijven. Niet alleen moorden maar ook verkrachtingen autoinbraken enz. Het is echt heel leuk werk. Maar wanneer zou het tijd zijn om alles te regelen op het werk? Ik heb echt geen idee.
hallo ik ben er ook weer. het gaat hier lekker zijn gangetje. heb niet zoveel last van kwaaltjes beetje pijn in mijn borsten maar voor de rest valt alles wel mee/ ik wil alle nieuwe van harte feliciteren.
@stasia, ik weet niet wanneer je het op je werk gaat vertellen. Maar je zou dan al een balletje op kunnen gooien. Ik heb het toen in de loop van mijn zwangerschappen verteld. Zo rond de 4 mnd. Bij ons moest het via mijn chef. Je hebt voor je werk wel een speciale opleiding moeten volgen denk ik? @laatje, oeh wat moeilijk zeg dat je zo lang je mond moet houden, kan je geen tussen weg zoeken. Tja ik heb het op mijn werk zelf al moeten vertellen en ach ze zagen het al, kan mijn buik niet zo heel goed verbergen. Gaat toch iets harder als je drie zwangerschappen heb binnen vier jaar tijd. Maar petje voor je af dat je het redt omje mond te houden en respect heb voor je vriend zijn verzoek.
Ik heb een medische laboratoriumopleiding gevolgd. Jarenlang in een laboratorium in een ziekenhuis gewerkt. En nu dit. Er is niet echt een specifieke opleiding voor. Je leert het in de praktijk vanzelf. Maar je moet wel een laboratoriumopleiding hebben gevolgd. Ik heb het op mijn werk al wel verteld dat ik zwangewr ben maar om de rest te regelen wacht ik nog wel even. Het is nog zo vroeg.
@stasia, je kan er nog mee wachten hoor en misschien begint je chef er op een gegeven moment zelf wel over. Ik moest het wel zelf aangeven, maar bij ons werken niet zo heel veel vrouwen, ik was onder andere de eerste die werkte en borstvoeding gaf. Mijn chef stond er gelukkig wel open voor. En dat scheelt al een heel eind. Lang leve het internet. Daar heb ik toen veel informatie vandaan gehaald.
Ik kom ook weer even om de hoek kijken...ik lees regelmatig mee, maar het gaat zo snel dat ik echt niet op alles kan reageren, misschien komt dat nog wel Morgenvroeg om 10.00 uur hebben we de 3e echo, dan kan mijn man onze frummel voor het eerst bewonderen (ik heb er al van mogen genieten)! Heb er echt zin in! @Laatje: ik heb echt respect voor je! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar toch ontzettend goed van je dat je de mening van je ventje respecteerd! @Stasia: bedankt dat je me op de lijst hebt gezet! @ de meiden die het intense verdriet hebben dat het helaas niet zo mocht zijn: ik denk aan jullie en wens jullie enorm veel sterkte! Liefs, Natasja
@natasja1402, ik las toevallig je vraag aan de VK, grappig ik had dit gisteren ook, had ook zo iets van, dat kan nog helemaal niet. Maar herkende wel als de duidelijk plopjes van mijn oudste 2(20 en 15 wkn). Ben benieuwd naar het ant. (misschien dat het toch onze darmen zijn die ook druk bezig zijn )
@tari: joh ik ben dus niet de enigste! Ik vond het echt zo raar, want je hoort altijd wel dat je het bij de 2e toch eerder "herkent", maar bij 6 weken lijjkt me dat toch niet het geval? Nouja, we wachten rustig op het antwoord Trouwens over de darmen gesproken....ik heb al vanaf het begin last van rommelende darmen (en de rest hihi ) dat is echt een zwangerschapskwaaltje. En ben benieuwd van de VK zegt. Liefs, Natasja
Zal denk ik zeker wel de darmen zijn, heb sinds deze week pas last van rommelige darmen. Ik heb ook zo'n lekkere opgezette buik, zal daar ook wel van komen, mar ja het feit blijft dat mijn broeken daardoor niet meer echt lekker zitten. Heb jij hier nu ook al eerder last van dan bij je eerste?
Ohja zeker weten, ik ben zelfs gister al op zoek gegaan naar een positiebroek...ik denk niet dat het nog weken zal duren voordat ik die zal dragen. Mijn "gewone" broeken beginnen al aardig te snijden. Liefs, Natasja
Lieve Moons, ontzettend bedankt voor je felicitaties! Heel lief van je. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Liefs, Gaby
Ik ben zelf een echt meisje-meisje dus ik zou heel graag een meisje willen hebben maar ik hoop dat wij na deze zwangerschap nogmaals een baby kunnen krijgen en tja dat zou het natuurlijk ideaal zijn om een jongen en een meisje te krijgen. Lijkt mij echt geweldig. Aangezien we nog helemaal geen kinderen hebben zijn we sowieso blij als we een mooie gezonde baby krijgen.