Ik ga nog niet slapen hoor ben net pas wakker. Ik heb van 18.00 tot 20.30 even de binnenkant van mijn ogen bekeken heerlijk.
ohw je kan er weer even tegen aan Nou lig ook neit vroeg in mn bedje, gister gedaan maar dan zit ik weer achterlijk vroeg in de kamer, vanmorgen was het ook half 5 is iets te vroeg hihhi
Mijn mannetje is altijd laat thuis van z'n werk en dan vind ik het altijd gezellig om op hem te wachten. Maar zonder klein slaapje zou ik dat niet volhouden.
Maar wel leuk dat jullie het weten. Wij konden het niet voor ons houden dus heb het vanaf begin af aan maar tegen iedereen gezegd.
eerst wilde ik het eigelijk helemaal niet weten, maar mn mannetje wel. Dus eerst was het ook van dat hij het als enige wist, maar dat is niet vol te houden dus heb ik het gevraagd aan hem. Nu houden we zoveel mogelijk onze mond, al heb ik me al een paar keer verlult hihi
Ik ga het ook niet tegen de hele familie zeggen hoor. Mijn ouders en zus weten het en mijn collega's en wat vrienden maar de rest moet maar wachten.
vind het wel grappig als ik de mensen aan het raden zijn wat het word, dan heb ik echt lol erin en dan lekker je mond houden hihihi
Ja, in het begin had ik er wel veel moeite mee maar je went eraan. En straks ben ik niet meer alleen dan zal ik m'n handen vol hebben met de kleine.
ja dat is zeker waar, genoeg te doen dan idd. Vind het af en toe wel lekker om in de avond te werken, dat mis ik nu wel sind ik thuis zit
Ik werk op een activiteiten centrum voor meervoudig gehandicapten en op een steunpunt waar ze in de avonden en in het weekend even van de woning weg kunnen en bij mij een activiteit kunnen komen doen