nee hoor valt wel mee, het is kunnen observeren en kunnen inleven, je moet voor ze open staan. Ook al is er soms agressie bij, dat vind ik soms lastiger omdat dat soms niet voorspelbaar is
lo meiden, nog wakker? Ik heb vandaag eindelijk de blije doos op kunnen halen, nadat ik gisteren in een mail een brief met code heb gekregen waarmee ik hem op kon halen. Ze hadden de bon en het tijdschrift al opgestuurd zeiden ze, maar ik heb echt niets gekregen.... maf wel! Maar goed, hij is leuk!
ohw die moet ik ook nog ophalen, of ik vraag aan mn schoonmoeder of ze het wil doen. Want zie een busritje en in de stadlopen nou niet zo zitten. Mag iemand anders hem eigelijk ophalen?
Uhhh nee, eigelijk niet, ja en soms ook wel Als je ze de structuur kan bieden wel, dan zie je de rust. Maar die kan niet altijd gegven worden, om wt voor reden dan ook. Dan kan je wel eens een klap ontvangen, knokken onder gespuugd worden enz enz.
Denk het wel, bij mij werd er niet gekeken naar de brief, was zo van oh, je komt de doos ophalen.. okee alsjeblieft! En weg weer. Maar goed zonder buik kijken ze misschien wel raar
mn schoonmoeder heeft wel een buik whahahah maar zullen dan wel raar kijken dat ze grijs is hiihihi ach vraag het wel lukt het niet dan moet ik maar wel heen en weer
weet je ik zeg altijd maar, ieder beroep heeft iets dankbaars, zo ben ik zo blij dat iedere week mn vuilnis word opgehaald en dat de postbode de post komt brengen, ook al zijn het rekeningen. iedereen zn vak toch
Scheelt dat wij er 1 in het dorp hebben, maar ga er wel met de auto heen, want is wel aan de andere kant. Moest vandaag toch de box ophalen met de auto van mijn ouders bij de kringloop (nee hij past niet in de mini ), dus konden mams en ik meteen langs de prenatal op de terugweg.
Ow dames ik ga stoppen mijn hubbie komt thuis en die zal ook nog wel even de pc willen. Dus tot morgen allemaal en slaapse alvast.
Jep ckers! Gelukkig wel, anders hadden we een drastisch overschot en een drastisch te kort bij sommige beroepen
Jah dat is het ook wij hebben bijde geen rijbewijs, als is er geen mogelijkheid om hier in de haagse binnenstad te pakeren hoor hihi Mn schoonmoeder rijd op haar brommertje dus tuft over lekker tussen door