Haha, das handig ja. Anders zou ik ook op mijn scootertje gaan. Maar ja, dat is ook niet zo comfi meer de laatste tijd...
over werk gesproken heel raar idee dat ik pas weer einde feb weer aan het werk ga, zo eind weg zeg. ben ik 27 als ik weer aan het werk ga hahah waar je al over nadenkt als je zo thuis zit
We gaan morgen ws weeeeer kijken voor een auto, dit keer in het dorp. Gelukkig dichtbij deze keer, vorige keer moesten we een uur rijden...
hopelijk heeft mn mannetje ook snel zn rijbewijs Hij is nu aan het lessen namelijk! leek ons wel handy als die kleine er straks is. Als hij zn rijbewijs heeft dan ga ik lessen
Zit in de ziektewet ivm rug, die zit totaal in de knoop en gaat op dit moment niet over, ivm zwangerschap
ja alles met het openbaar vervoer, lopen fietsen, niet altijd een pretje hoor, maar ja we zijn eigelijk ook niet anders gewend hoor
Hmm.. dan duurt het wel lang dat je weer aan de slag gaat ja. Lijkt me ook wel raar. Ik begon over een week weer. En dan moet ik 7 weken werken en dan begin ik half januari weer.
Oh ik zou echt niet afhankelijk willen zijn van het ov. Ik zou echt knetter worden. Nou moeten wij alles via a'dam of schiphol doen. En voor je daar bent.... En onze familie woont ook door het hele land. Ga niet even naar Friesland met het ov bijvoorbeeld...
ja volgens jaar weer, hihi klinkt zover weg Ik wil eigelijk na het echte verlof nog vakantie opnemen voor die kleine. Want die gaat 2 daagjes naar de opvang en wil extra lang genieten van die kleine als di er is
nee dat is idd geen doen. Wij hebben niet zoveel familie dus dat scheeld en wat we nog hebben wonen allemaal in den haag, dus valt wel mee en te doen met het ov. Maar als het slecht weer is dan baal ik wel hoor hihi Of even naar ikea ofzo, dan verlang ik wel naar een auto
Kan ik me voorstellen ja. Ik ga vanaf volgende week starten met parttime werken en na mijn zw. verlof ook. Dus dan kan ik zowieso 4 dagen in de week genieten van de kleine. Maar goed.. liever een hele week, maar dat is helaas niet op te brengen financieel. Plus dat als er iemand meer vrij kan nemen, wil mijn mannetje ook wel
ik blijf full time werken Dan is het wel om de week in het weekend en dan ben ik don/vrijdag vrij en dan dan de andere week weer anders om