Hoi Lenthe, De laatste die Gwendolyne heeft geupdate die klopt met de data die ik er laatst had bijgezet. Zat ik misschien dan niet op te letten? Ik weet het ook niet meer
Ik stond net in de kopieshop, en naast mij stond een vrouw en die zag dat ik iets in mn handen had met een magneetje eraan. "nou mevrouw, ik zie dat u zwanger bent, ik zou die magneet maar niet te dicht bij uw buik houden!" -"mag dat dan niet?" "nee dat is schadelijk" -"ow, nou bedankt" "hoe lang bent u zwanger" -"26 weken" "gedeeld door 4" -"een half jaar mevrouw" "ik weet niet wqat het is maar ik zie overal zwangere vrouwen het is een voorteken voor mij, laatst zag ik ook al 2 ooievaars" -"kijk eens aan" "weet u wat het wordt" -"ja" "bent u er blij mee?" -"Ja" "ik zie het, u straalt" "is het uw 2de?" -" nee de eerste" -"ik vind het wel spannend hoor, die bevalling" "nou maar u moet helemaal niet bang zijn, dat moety je maar tegen de baby zeggen. Praat met de baby" "en anders moet je mij maar bellen hoor" -"Ik zal met de baby praten hoor" -"baby je bent welkom hoor" en toen liep ze weg
Z0 ben weer terug. Gingen naar de leenbakker in Delft was daar de vloerbedekking op. Aangezien ik perse vandaag die vloerbedekking wilde halen zijn we maar naar Den Haag gereden en daar hadden ze hem gelukkig nog wel. En ik heb nu ook mijn kraampakket binnen. Jeetje als je die matrassen ziet. Daar moet je dan mee lopen en dan als je alleen tampons gewend was poeh.
volgens mij is de nesteldrang toe geslagen. heb heel de benedenverdieping gedaan,en toen ik een wasje aan ging zetten dacht ik ff mijn kledingkast op te ruimen. toch 5 zakken met kleren eruit gehaald. nu ff rookpauze en dan begin ik aan de kinderkasten.
ik moet echt verder en nu heb ik geen zin meer. ga zo de kleren in zo'n container gooien bij de winkel en dan hou ik het weer voor gezien vandaag.
Ik kan wel ene beetje van die nesteldrang gebruiken.... Had gisteren grootse plannen voor vandaag, maar nu is het "vandaag" en ik heb helemaal nergens zin in......
ik had geen plannen...maar dan ineens begin je en kun je niet meer stoppen. wel grappig dat die hormonen zo'n gekke dingen met je doen.
@maria; Apart gesprek heb je gehad zeg...stond je niet stomverbaasd toen die mevrouw ineens die laatste zin zei en toen wegging...Ik geloof dat ik met m'n bek vol tanden had gestaan van verbazing...haha
Ach ja, ik zal vanavond wel weer ineens zin krijgen om van alles te doen, da's meestal...om een uur of 22.00 ofzo... De meest gekke tijden komen hier wat dat betreft voor...
Goeiemiddag meiden, Zo eindelijk weer terug, ben echt gesloopt. Had ook slecht geslapen vanacht. De pretecho was weer fantastisch de kleine meid deed weer flink haar best. Ze ligt nog steeds, zoals ik al dacht te voelen, met haar hoofdje boven en met haar beentje lang uit gestrekt richting hoofd. Ze heeft lekker de ruimte omdat er meer dan genoeg vruchtwater is. Vandaar dat ze af en toe voor mijn gevoel rustig is, maar doordat ze veel ruimte heeft voel ik het niet altijd. De echosopiste wist de vorige echo nog en vond het leuk dat mijn oma ook weer mee was. Zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen. O en het is ECHT nog steeds een MEISJE. Meteen nog eventjes de stad in geweest en nog wat spulletjes en kleertjes voor de kleine meid gehaald. Ging ook nog even voor een dekentje kijken, maar pffff wat duur. Ik heb er een nodig van 150 bij 120. maar dan ben ik al gauw 32.99 kwijt. Linda; meid is heel goed te begrijpen dat je zo slecht hebt geslapen is ook niet niets wat jullie moeten verwerken. Stasia, haha als je eenmaal iets in je hoofd hebt? Heb ik nou nooooiiiiit last van. Ruby, balen is dat he, ben je halverwege, geen zin meer. Ach morgen of van de week weer een dag. Maria, glas uiteindelijk dan toch weg, MANNEN?! Wencke, hoe was jouw echo vandaag?
Zo heb net mijn hart gelucht in de lounge Heb eigenlijk helemaal geen zin meer om iets te doen hier...moet nog eten koken maar geloof dat het de frituurpan word Dat krijg je nou van al dat geklets van jullie over eten! xxx Roelie