Roelie, je hebt wel gelijk hoor. Ik lees af en toe in de lounge maar het blijft bij mij bij lezen. Ik heb er totaal geen trek in om te reageren.
Zo de foto's zijn geplaats hoor. Ze ligt/lag heerlijk op de navelstreng te sabbelen. Dat zijn ook de bubbeltjes ter hoogte van haar mond en wang.
leuk tari dat de echo zo fijn was. koken tjaa dat ga ik nu doen. ben alleen aan het twijfelen tussen preischotel en sajoer boontjes met rijst en kip. maria dat is volgens mij geen goed woord hoor fototje
'T is nog wat vroeg om de pan aan te zetten maar ik heb honger Ruby ik zou gaan voor de preischotel lekker Wij zouden eigenlijk stamppot rode bieten eten heb ik wél erg veel zin in....alleen geen zin om het klaar te maken.... (Zou ik René zou gek kunnen krijgen? )
Hoeft dus ook niet. Net zoals: slotjuh roepen. Of: wordt je hier nou niet moe van? Maar goed... ik ben weer zo stom geweest om me erin te mengen
Geef het nog niet op in de lounge, heb toch niks beters te doen Hier juichen de kinderen: jeeeeeeeeeeeeeeee we gaan patatjes eten! (ik ben een slechte moeder hahahaha )
ow dan.... :'( Ik was dagrimtekaarten aan het downloaden, gooien ze de site uit de lucht... Ben ik mooi klaar mee...
En ik was op een site van winnie the pooh. Ik had al maandag t/m vrijdag. En de seizoenen en was nu bezig met de maanden. heb alleen januari
Oooh ja die ken ik wel hebben ze bij de jongens ook (Dalton onderwijs)....werk jij ook met weektaken en takenborden?
Ik zou wel willen. Alleen is mijn takenbord nog niet binnen Weektaken doen we in groep 3 niet maar vanaf groep 4 wel.