I am Sam is op. Wat een ontzettend mooie film, heb hem denk al 5 keer gezien ofzo.. Gaat over een man met downsyndroom die een kind opvoedt. Prachtig.
Nah wou geen namen noemen....maar het is wel bekend over wie ik het heb Ga er zo mee nokken, lekker bankhangen met man en kinders....oeh we zouden toostjes eten vanavond maar volgens mij kan ik beter ff overslaan...*burp*
Mwoahahahahahaha ik moet meteen denken aan die discussie in de lounge over dat homostel op Aruba en kinderen opvoeden
Hoho, dat wil niet zeggen dat ik vind dat alle mensen met down syndroom maar kinderen moeten krijgen. Geen woorden in mn mond leggen Roelie
he verdomme zeg....heb ik 1 plantje in de aarde staan, heb ik te weinig aarde over om de tweede ook te doen ! GRRRR, irritant!
Oooooooooooooooooooh Amaranta shame on you! *pakt vast de cola en chips en wacht op het slotje* Grijnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Jen erg dat soort dingen kan ik ook mega pissed om zijn Kun je niet wat grond uit de tuin halen voor nood?
Op de grond in de tuin wil niet eens gras groeien, dus denk dat ik dan morgen een dood plantje heb als ik daar grond uit haal....