Hoi Julie, ik heb ook nog dat gevoel, ik ga nog steeds met een benauwd gezicht naar het toilet omdat ik bang ben dat het toch nog zover is. Ik hoop dat dat gevoel toch wel een keer ophoudt hoor anders wordt het nog 8 maanden stressen.
Wow Ruby, dat is wel heel heftig. Ik kan mij voorstellen dat je ongerust bent. Wel fijn dat je om de 2 weken een echo kan laten maken. Sterkte
Lieve Murmel, wat fijn dat je vriendje eindelijk thuis kwam en dat jullie het nu saampjes hebben kunnen vieren. Een mooi moment dat je niet meer vergeet.
Lieve Lee & Mannetje, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Schreeuw de hele buurt maar bij elkaar hoor! dat hoort erbij! Geniet ze
Lieve Jente & Mannetje, jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat snel na jullie mk. Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat.
Wow een derde zwangere dame erbij! Lieve Ma2be & Mannetje, gefeliciteerd! top we maken er een gezellige groep van. Ik zal zodirect waarschijnlijk wel ergens lezen waarom jullie beduusd zijn (ik heb pas tot deze pagina gelezen). Ik hoop dat jullie we wel van gaan genieten... en of het gaat wennen... ik weet het niet hoor. Ik vind het nogal speciaal allemaal
Lieve Lieke, nog zeg de 4e nieuwe zwangere en wel een hele speciale na 19 rondes. Oh wat zullen jullie blij zijn! Super gefeliciteerd! En inderdaad ik heb ook veel krampen, vooral vandaag. het hoort er allemaal bij maar ookal zeggen mensen dit ik voel mij er ook niet supergelukkig bij haha. Ik hoop dat ook gezellig hier komt schrijven. Veel plezier met op die wolk zitten en het genieten.
@ ruby is een doptone (ofzoiets) niks voor jou? Is een soort van appaartje waarmee je thuis naar het hartje kunt luisteren. Scheelt je die echo bezoekjes. Ik neem aan dat ze niet gratis zullen zijn die bezoekjes.
@Ma2Be & Lieke: WELKOM en VAN HARTE ! Tjonge jonge wat mooi zeg.... die enorme sneeuwvlokken, bijna sprookjesachtig! (Alleen jammer dat het altijd zo veel files oplevert )
dat gaat snel hier. je moet idd het 1 en ander lezen als je het hele weekend niks gelezen heb. vanavond naar de vk dus ben benieuwd. verder alles goed hier nergens geen last van behalve dat ik flink moe ben. met jullie verder ook alles goed? en voor de nieuwe moeders: welkom hier!
Alle nieuwe a.s mama's hartelijk gefeliciteerd en welkom. Hier gaat het lekker ik heb voornamelijk 's avonds pijn aan de buik soort ongie krampjes. En de vermoeidheid begint nu ook toe te slaan. binnen nu en 4 dagen heb ik hier allemaal kleine konijntjes mijn konijn is ook zwanger haha kunnen we ervaring uitwisselen haha
Ik moet om 12.20 uur na de Gyn. Ben bang dat et helemaal fout gaat. Ben sinds gisteren veel bloed aan het verliezen, en vandaag flinke stolsels. Ben al 2 dagen aan het janken.
@Cindy, onee, wat afschuwelijk voor je. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. In ieder geval goed dat je meteen vandaag terecht kan. Soms willen ze nog wel eens moeilijk doen, wanneer je in hun ogen nog heel pril bent, omdat ze dan toch niet veel voor je kunnen doen in hun ogen. Maar je wilt natuurlijk gewoon duidelijkheid en zekerheid wat er aan de hand is! Lieve Cindy, we leven hier allemaal met je mee en ontzettend veel sterkte gewenst! x
En het ergste is dat ik het werk moet bellen. Die wisten niets van mijn zwangerschap af. Ben de hele tijd aan het denken wat ik moet zeggen. Heb overigens geen krampen.
@Rachel: haha, hoe gaat jouw konijn alls regelen: Thuisbevalling? Borstvoeding? Kinderopvang? Je kunt er mooi een voorbeeld aan nemen!
@Cindy: aan je werk moet je gewoon echt sch*** hebben nu, hoor. Je hoeft trouwens niet eens te zeggen waarom je naar het ZH moet natuurlijk, als je het liever niet vertelt. Dat gaat ze in principe niks aan. Dat je geen krampen hebt, is wel weer een goed teken. Tjonge wat ontzettend eng, ik duim voor je...
Ja het wordt een thuisbevalling ik wordt de kraamverzorgster en zal haar wel helpen met de borstvoeding en de kinderopvang tja als ze oud genoeg zijn gaan ze helaas verhuizen.