@sammie; Heb net je foto's op Hyves bekeken....wat een droppies van katten heb je zeg ! Zijn het recente foto's? Die kleintjes zijn echt TE schattig...
Dat het nooit ter sprake is gekomen. Wij hadden verkering en klaar. Pas toen we gingen trouwen kwamen de waar ken je elkaar van verhalen.
What the fuck is hier gebeurd? Ik heb ineens allemaal lichtblauw en rose op m'n scherm... Hebben ze de layout helemaal aangepast?
aarrrgg, is bij jullie de site ook ineens lichtblauw enzo. @Jennie, je hebt een hyves mailtje, dat je kan accepteren voor de vriendschap en tevens ook van mijn hyves.
Euh ja, goeie reden! Als er niet naar wordt gevraagd hoef je het tenslotte ook niet kenbaar te maken...
Kunnen we hier geen topic over openen Wie vind wat van de nieuwe layout. hihi Geef mij de oude maar weer terug.
In hyves als het goed is, maar je hebt als het goed is ook ergens een mailtje dat ik je aan mijn eigen hyves wil toevoegen en als je die accepteerd, dan kan ik nog makkelijker je aan de rest toevoegen.
En ik ben ondertussen nogsteeds niet in de douche geweest. Als ik nu niet zelf ga, stuurt iemand me dan?
Heb je persoonlijke Hyves uitnodiging nu geaccepteerd Carola... Maar eerst douchen en dan pas Hyves regelen !
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 15#1317315 weer van die ontzettende tenenkrommende sociaal wenselijke antwoorden... ik heb gewoon gezegd dat ik het lelijk vind