Hier kunnen ze ook iets mee....weer terugdraaien.. Ach ze doen maar wat ze niet laten kunnen, maar dat is lekker mijn mening! En als ze hem niet willen horen lezen ze er maar overheen..
waahhhhhhhhhhhhh sow dat was even schrikken whahah Eerlijk, ik vind het wel leuk eigelijk. Goddank dat smaken verschillen hihi anders werd het zo verdomd saai op de wereld
Da's waar Deesje! Nou ik ga ff een snel rondje met de hond lopen, die loopt hier constant rondjes om me heen te draaien en te piepen... Zijn interne klok/alarm om naar buiten te gaan gaat weer af!
Ja en ik wil een alt s. Ik ga er net zo lang om zeuren tot ik er een krijg! Endie knoppen moeten terug naar rechts boven ipv rechts beneden!
ohw dat is flink irritant zeg Ik doe het eigelijk al standaard, ook op site's waar bij het idd niet werkt hihi
Kom ik net boven op de "computerkamer" waar manlief al weer een uurtje of wat vertoeft... Heeft ie toch heel die kamer opgeruimd! Het kan nog gekker; hij gaat zometeen met de hond naar buiten, zodat ik lekker door kan blijven kletsen! Zou hij het dan eindelijk gaan begrijpen ?
Het ligt aan mijn explorer versie... als ik alt+S dan gaat hij naar mijn startpagina. Doet ie bij fok trouwens niet.
Sow he dat is effe schrikken met al die zoete pasteltintjes! Het linkje "bekijk je berichten" staat nu alleen maar helemaal onderaan de pagina....pfffff straks krijg ik nog een scrollvinger! Naja, ik ben ook lid van de hyve. Maria, hilarisch die sokjes van je geliefde!
wauwwwwwww Jen, kijk dat zijn nog eens leuke varrasingen zeg Hier is mn oom net weg, plafon zit er in, de schat komt morgen ook, plafon afwerken, nog wat dingen aan de schuur doen en aan een kant al vast het behang doen. Deesje is blij
als je alt+s typt hoef je niet meer naar de ok knop te scrollen handig met invoeren van berichten maar bij mij werkt alt+s dus niet en moet ik steeds naar oke scrollen
Dat is heerlijk Deesje, dan begint alles een beetje vorm te krijgen! Ik ziet hier heerlijk de overgebleven gehaktballen van vanavond op te peuzelen met een dot mayo...