ja ik wist het ook niet dus weer wat geleerd vandaag. Maar ik ga stoppen nu. Nog even een kopje thee en dan mijn bedje in. Trusten allemaal.
Sorry, ik lig nog niet op bed, maar na dit als+s berichtje ga ik echt slapen. Ik heb een berichtje terug gekregen van Lotte, waarin eerlijk wordt bekend dat ze niet aan kleurenblinden hadden gedacht. Truste allemaal
ale: ale: ale: ale: oooh meiden ben zo ziek word net wakker omdat ik bijna geen lucht krijg door mijn neus,en ben al de hele tijd aan het overgeven.denk dat ik een griepje te pakken heb ofzo. ga ff een kop thee zetten en aan de neusspray.
Hier heb ik een hele nacht lekker geslapen, ik had het ook wel heel hard nodig na de nacht van gisteren. Alleen de opkomende zon heeft mij wakker gemaakt en dat is wat minder. Ik wilde uitslapen Verder ga ik vandaag er een rustig dagje van maken, gaan vanmiddag even een stukje rijden en vannochtend even wasopvouwen en dweilen want ook je huishoudelijk werk gaat gewoon door. Niet dat ik er zin in heb maar anders kunnen jullie me over 2 maanden opgeven voor: " Hoe schoon is jouw huis" en daar heb ik geen zin in. Meiden allemaal een fijne dag en tot snel Liefs Linda
goedemorgen meiden Heb eindelijk ook eens een goede nacht gehad! Heerlijk. Alleen toen ik de slaapkamer uitkwam en de zooi weer zag had ik zoiets aaggrrr opruimen, nee niet gedaan heeft geen nut, want mn oom komt straks weer helpen. @Ruby ohwww balen meid, heel veel beterschap en duik maar onder de wol zover dat mogelijk is We zijn trouwens nog steeds wel een ziekenboeg he, we toch niet iedreen af he? @Linda fijn om te horen dat je goed geslapen hebt meis, zal je inderdaad wel goed doen. Wens je een fijne dag toe. Koffieeeeee
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad Linda! Ga maar genieten van dit zonnetje zolang hij er is! Ik ga even een paar uurtjes werken, mijn laatste weekenddienst voor dit jaar
Goedemorgen dames, Hier ook heerlijk geslapen. net de was al aangezet. Weet verder nog niet wat ik ga doen vandaag want mijn hubbie moet straks werken. Ruby beterschap meis. Ziek maar lekker uit voor zover dat mogelijk is met nog 2 jochies om je heen. Ik kom straks nog ff kijken. Liefs
Goedemorgen dames! Jullie heb nog flink doorgebept over oa de alt+s.... Hier niet zo heel erg lekker geslapen, werd eerst om 3 uur wakker omdat ik ben lekgeprikt door muggen, stikte van de jeuk... Toen werd ik om ongeveer 6 uur wakker van de pijn in mijn buik, was de kleine feest aan het vieren...Ze heeft zich omgedraaid en licht nu met haar hoofdje naar beneden. @Linda; Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Ga maar lekker genieten van je rustdag en het zonnetje... @Ruby; oh wat balen zeg....heel veel beterschap! @Ikke; Jij ook al een goede nachtrust gehad, heerlijk joh! Ik ga straks eens even de strijk wegwerken, nou ja "even".... Het is me toch een stapel........
OMG.. alleen maar pagina's over Alt+S.. Maria.. ben jij wel eens getest op obsessief gedrag? @ Ruby.. beterschap! @ Linda.. eindelijk je welverdiende nachtrust! Hier heerlijk geslapen.. gisteren een voedingskussen gehaald.. dat is mijn nieuwe maatje 's nachts hihi..
Ik heb gisteren wel toegegeven een beetje een autist te zijn ja... Ik ben al bijna gewend aan de lee-out.
Ow, nou niet gaan denken dat ik autist ben. Dat was in het I am Sam topic. Ik denk dat we allemaal wel een klein autistje in ons hebben. En dat alt+s was lekker rellen n.a.v. het lounge nieuwe stijl topic. En ik heb het voor mekaar oook!
Goede morgen allemaal, hier weer een belabberde nacht gehad. Veel nachtmerries over wat er allemaal fout kan gaan tijdens de bevalling enzo Tegen de ochtend sliep ik eindelijk goed, moest Jeroen zijn bed uit om te gaan werken en was hij zo lief om de was op te hangen. MAAR liet hij wasknijpers vallen die dan van de trap naar beneden stuiterden, dus weer wakker. Uiteindelijk net pas mijn bed uitgerold, maar wel helemaal brak. @ Ruby, ik hoop dat je snel weer beter bent, want anders moeten we het zonder jou messcherpe opmerkingen doen in de lounge. @ Linda, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. @Gwendolyne, hoe slaap jij met dat voedingskussen, want ik kan er nog geen houding aan geven. @ Jennie, de muggen steken hier op de meest vreemde plekken, van die plekken waar je niet bij kan (grr.) xx Carola
Goeiemorgen Auw mn oogjes, wat is dit wit en zoet..brr, niet mijn smaak! Gisteravond bij mn zus geweest, was jarig en ohoh wat was t weer gezellig *not* Toen we naar de auto toeliepen vroeg ze zowaar nog even hoe t met mn zwangerschap gaat, wow ik was shocked, ze toonde interesse haha. Zegt wel weer genoeg he... Ik ga ff verder wakker worden, heb heerlijk uitgeslapen. Knuffels voor jullie allemaal Ilse