November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Carola, ik leg een deel tussen mijn benen en de rest langs mijn lichaam met mijn arm er omheen en hoofd op laatste deel.. hééérlijk! :D

2. Niet meer actief

Ik zal het eens proberen, misschien helpt het ontspannen.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben vanmorgen toch mar weer terug in bed gekropen,kon echt niet slapen zo beroerd voelde ik me.

heb maar een slaaptablet gepakt en toch nog een paar uurtjes slaap meegepikt.

ik vind de site nu echt veel te licht,dat wit schreeuwt gewoon :(

de kinders zijn wel heel lief voor me,doen ff een beetje rustig aan.

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Had het gevoel dat mijn buik de afgelopen week enorm was gegroeid.. dat zou ook die vreselijke pijn verklaren.. net even fotootje gemaakt.. :confused: buik zit inderdaad wel érg hoog hihi.. en hij begint dan ook eindelijk te komen :)
    (heb geen spiegel waarin ik mijn buik kan bewonderen.. vandaar mijn shock effect)

Carola.. hoe is het nu met jouw buikpijn?

5. Niet meer actief

De krampen zakken wel iets af, maar de pijn is nog steeds vreselijk :cry:

6. Niet meer actief

Voel je je nu wel wat beter Ruby? Wat uitgeruster?

Ik vind t wit van de site ook echt niet fijn aan mn ogen en dat roze en blauw....veel te zoet, ik hou ni van zoet :)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

inderdaad wel even wennen, dat felle wit met die zoete kleurtjes.
    Moet het nog even laten bezinken, geloof ik

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, probeerde even dat alt-s en hupsakee mn bericht stond er al, hahahahaha! Die kende ik dus ook nog niet :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heem het lijkt alsof de achtergrond ineens iets roziger is geworden? Of ligt dat aan mn ogen?

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby: NIET ziek worden hoor, dan voel ik me schuldig dat ik je heb aangestoken :(
    Ben je ook misselijk? Sterkte en rustig aan meid, laat al die mannen maar lekker voor je zorgen!

@lse: hoe is het nu? Voel je je al wat minder down dan de afgelopen dagen? Helpt de zon een beetje? En heb je al iets beslist mbt je werk, of wacht je gewoon even af hoe het de komende week gaat?

@Gwen: dat wordt ineens een echt buikje inderdaad! Waarschijnlijk even lekker een groeispurt gehad! Ik had ook een pijnlijke buik de afgelopen 2 dagen, denk dan toch dat dat even groeispurten zijn. Heb ook echt het gevoel dat mn buik dan strakgespannen staat, niet prettig.

@Linda: wat heerlijk dat je even een goede nachtrust hebt gehad, heel fijn, dat hadden jij en je meissie vast even lekker nodig na alle stress.
    Fijn dat je ook uitleg hebt gegeven, voor zover mogelijk, over jullie opties en de situatie waar jullie nu in zitten. Ontzettend moeilijk hoor, om over dergelijke dingen te moeten beslissen.

Gelukkig heb je nog voldoende positieve energie om lekker te gaan poetsen en opruimen.... :confused: ben je GEK geworden? Laat het huis even lekker voor wat het is en maak een heerlijke wandeling door het zonnetje, met een kopje thee in ´De Stadskamer´, of hebben die geen terras als het mooi weer is?

11. Niet meer actief

Donderdag was ik vastbesloten om er mee te stoppen, maar de hele dag was er niemand van pz aanwezig....zul je altijd zien. Dus ik kón geen ontslag nemen. Alsof het iets betekende ofzo haha. Vrijdag ging het al wat beter en heb ik ook veel nazitten denken. Hoe ik t op dit moment zie...ik heb besloten dit voor een paar weken te gaan doen en ik wil t afmaken. Voor m'n eigen gevoel, zodat ik straks kan zeggen 'zie je, ik kan t wel' zeg maar. Ik wil t dus echt proberen vol te houden en mezelf niet elke dag weer gek maken met 'doe ik t of doe ik t niet'. Ik weet niet of ik t volhou, maar op dit moment sta ik er in elk geval achter.

Als ik dus weer kom klagen hier dat ik geen zin heb (dat zal zo dinsdagochtend wel weer zijn vrees ik :)), dan mogen jullie me gewoon aanpakken hoor, sla me maar met mn eigen woorden om mn oren, dat heeft met het bloedprikken ook gewerkt :)

Liefs
    Ilse

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilse: dan begin ik meteen: Fijn, he, dat het weekend al bijna voorbij is. Dan hoef je nog maar één dag en dan kun je weer lekker WERKEN! Ik heb nog meer mazzel, ik mag MORGEN al! :)

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden

Jee verveelden jullie je ofzo? Ik moet 12 pagina's bijlezen :confused:
    Goed gaan we dan ;)

Carola 'leuke' vrienden heb jij? Kon je niet eens een goede stoel krijgen?
    Ach en die opmerkingen over je buik...de een zegt tegen mij dat ik zo'n mooi bescheiden buikje heb, de ander vraagt of ik een tweeling krijg....tis noooooooooit goed!
    Het zal allemaal best leuk en lollig bedoeld zijn maar bij mij gaan die opmerkingen het ene oor in en het andere oor uit ;)
    Hoe is het nu met je rug?
    Oh lees net over je krampen en buikpijn...hoe is het nou? Anders gewoon je vriendin bellen hoor beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig!

Maria hoe was je etentje verder? (Naast lollig om je man zijn leuke sokken :D)

Mag ik dat hyves adres ook hebben? Dan zal ik van de week een hyves aanmaken ;)

Layout: ik schrok me dood vanmorgen denk wat heb ik nou voor site dan?
    Hahahaha tis ff wennen, vond het vorige mooier maar ach over een tijdje weten we niet beter ;)

*leest lekker snel door....wel spannend zou het Maria eindelijk lukken de alt s te laten doen wat zij wil?*

Ruby voel je je al wat beter?

Linda sop ze vandaag in je huis! Ik ga hier morgen weer aan de slag, op zondag doe ik eigenlijk nooit wat ;)
    Fijn dat je een beetje beter geslapen hebt, rust is belangrijk!Heeft Patrick ook een beetje goed geslapen?

Sammie werk ze in je laatste weekenddienst (dát moet een lekker gevoel zijn!)

Ilse heeeeeeeel herkenbaar dat van je zus ik heb zo'n moeder ;)
    Zei laatst ald at ik tot nu toe nog niet een rompertje hebt gehad he....nu van de week was ik er, kreeg ik 25 euro in mijn handen gedrukt :confused:
    Neee dat was niet voor de zwangerschap! Nee dat was nog omdat ik geslaagd was, ik moest er maar wat babyspullen voor kopen want zij wist niet wat ze kopen moest....
    Pfffff heb het in de spaarpot van de jongens gegooid!

Zo ben weer bij ;)
    Zal zo nog ff in de lounge kijken en dan ga ik zo naar een verjaardag, het dochtertje van mijn beste vriendin word vandaag alweer 7!
    Fijne dag allemaal!

xxx Roelie (drukt nu op alt s....ff zien of ik dat ook kan ;))

14. Niet meer actief

Zo hier is al een hoop gestreken, maar ben nog niet klaar :(

@Ilse; Fijn dat je je weer wat beter voelt! Als je er zelf positief achter staat is het vaak al een stuk makkelijker om de drempel over te stappen... ;) Dus blijf jezelf goede moed in praten! Dat werkt bij tenminste altijd erg goed!

@Gwen; Buikje wordt inderdaad een stuk duidelijker nu! Leuk hè ?!

Ik ga zo ff douchen en dan naar de honkbal, mannetje heeft om 14.00 uur een wedstrijd en ik ga altijd mee...

15. Niet meer actief

Ik moest maar blij zijn met een stoel, want anders kreeg je een soort zitzak of de bank die op een zitzak lijkt. Dat had ik nooit volgehouden.
    En de enige goede stoel was voor die andere zwangere vriendin, want ach, die was maarliefst 1,5 week verder in haar zwangerschap. Dus die had het nodig. (Je ziet aan haar maar amper dat ze zwanger is :evil: )
    Van mijn rug en bekken heb ik nogsteeds last, maar dit komt denk ik ook omdat ik zo beroerd geslapen heb vannacht.
    En de opmerkingen over mijn buik, ik ben er trots op en dat is het belangrijkste vind ik.
    De buikkrampen zijn bijna volledig verdwenen en de buikpijn begint nu ook aftezakken. Misschien is het toch iets van spanning en stress. Zeker na die nachtmerries van vannacht :oops:

16. Niet meer actief

@ Roelie, als je een hyves hebt aangemaakt, dan kan je met mij vrienden worden carola221082.hyves.nl en dan voeg ik je toe aan onze besloten hyves.

17. Niet meer actief

Zo, even zitten hoor, ben hard aan t werk. Even de volledige berging gereorganiseerd. En dat is me een rotklus, het is er namelijk maar een metertje hoog (onder het schuine dak) en erg krap en tja, mn buikje begon nu toch echt ff in de weg te zitten. Maar het is weer klaar dus als t goed is heb ik er de komende 2 jaar ofzo ff geen omkijken meer naar. En gelijk de spullen die we wel nodig gaan hebben naar voren geschoven, dus voila...mission accomplished.

Nu nog ff het kastje verhangen en dan zitten de taken voor vandaag er weer op..qua klussen dan..

Dagdag
    Ilse

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ook hier een opruim-poetsdagje. De hele boel van boven naar benee gedaan. Nu wilde ik net mijn auto gaan doen, maar het begint te regenen. Volgens buienradar maar een klein buitje, dus komt wel goed. Misschien dat ik zo nog verder ga met het inruimen van de nieuwe kast, maar dat zie ik nog wel.....

Iedereen een fijne dag!

xx Esther

19. Niet meer actief

Ik had even zin om met water te spetteren, dus heb ik de auto gewassen.
    Mijn buik zat daar verschrikkelijk bij in de weg, als ik het dak van de auto wilde doen. Maar goed, de buikpijn is weer gezakt en ik ga verder vandaag denk ik niet veel meer doen. (Behalve forummen dan)

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo kom ook eens kijken, jullie hebben het netjes gehouden hihi
    Hier zijn de heren nog steeds lekker bezig met klussen.
    Plafon is zo goed als af, moet nu alleen nog drogen, want ze hebben de naden weg gewerkt, nu zijn ze bezig met de schuur, vraag me niet wat, maar is nodig hihi
    Mn oom heeft 2 gaten in de muur dicht gemaakt, jaaaa we schieten lekker op, joepieee

@carola balen dat je iedere keer zo'n buikpijn hebt, wel in de gaten houden hoor!

Deel Deze Pagina