Zo de kleuren op de pagina zijn al weer veranderd, het gaat steeds meer op het oude lijken. Ik vind het best zo Van het schoonmaken is helemaal niets gekomen. Ik heb geen fut, zin en nog veel meer niet. Wel zijn we even een stukje gaan rijden. Ben nu helemaal kapot en ga even lekker naar mijn bedje toe.
Volgens mijn vriendin hebben mijn kleintjes weer een groeispurt gemaakt. En daar heb ik zoveel last van. En de krampen hebben daar waarschijnlijk ook mee te maken. En ook dat Frummeltje iets anders is gaan liggen, moet mijn baarmoeder aan wennen. Al met al niets ernstigs. Ik vond het van mijn vriendin erg lief dat ze vanmiddag op de thee kwam, zomaar spontaan. Ze wilde me als vriendin verwennen. 8)
Pfff de hele middag op school gezeten. Is mn klas nog niet af. Ik mis gewoon nog te veel dingen. Alles ziet er nog rommelig uit omdat ik niet genoeg kastruimte heb. Ik heb nog geen haken waar ik dingen aan op kan hangen. Morgen maar zien hoe we beginnen.. Heb dr wel zin in maar ik merk dat ik snel moe ben.
En nu maar even gaan kijken of mijn man misschien heeft bedacht dat hij de was op kon hangen nadat de machine klaar was. Hij heeft overigens een afschuwelijk beeldje in de woonkamer gezet. Was van zn pa. Ik vind het echt lelijk maar kan het moeilijk weggooien.
Ohoh het is echt Jut en Jul hier zeg. Zijn we eindelijk zover om t kastje te verhangen, heeft Willem de juiste maat pluggen niet! Argh....ik zou bijna zeggen 'help, mijn man is klusser' hahaha. Maar ik ben koppig, dat kastje moet en zal vandaag verplaatst dus we rijden nu even naar Harderwijk, naar het huis van mn ouders (die zijn op visite) en gaan daar even pluggen jatten... handig toch haha. Welkom in het huishouden van Jut en Jul Dagdag Ilse
Ben halverwege de wedstrijd van mijn mannetje weer huiswaarts gekeerd, het was een grote nederlaag.... Erwin is vanmorgen flink uit z'n vel gesprongen tegen de rest van het team, omdat de opkomst de laatste tijd heel erg slecht is en we constant jongens van de junioren mee moeten laten spelen om genoeg spelers te hebben... Hij is het zo beu dat hij er zeeen van tijd insteekt en dat dan nog alles op het laatste moment aankomt....Hij had gewoon koppijn van de spanning... Heb best wel met hem te doen, dus ga nu maar weer die kant op om hem op te halen...hoeft ie niet te lopen.. Ben er zelf gewoon helemaal down van...
Woh, het is gelukt, het kastje hangt..whaha, mijn taken voor vandaag zitten er weer op. Oke, het gaat bij ons altijd even wat omslachtiger dan bij de meesten, maar aan t einde van t verhaal..hangt het wel
Met ingang van morgen groep 3. Het is een nieuw groep. Dit jaar zijn er 3 groepen 3 ipv 2. En alles moet dus nieuw. Alles moet besteld worden. Ik heb bijvoorbeeld een planbord maar dat moet nog worden opgehangen. Ik heb kaarten die bij de leesmethode horen maar ik heb niks om ze aan op te hangen. Ik red me wel hoor, dat is het probleem niet, maar ik wil over 9 weken wel een fatsoenlijke klas over kunnen dragen. En onze conciërge kennende (die overigens ziek is) hangt er over een jaar nog niks.
ik zou eigenlijk al best wel graag naar bed toe willen.... maar dat is zeker wel errug vroeg he? hmmz, dan maar een badje nemen ofzo. (het is hier trouwens nu echt NOODweer!)
hier nog één.. zit ook al op de klok te kijken.. en een bad hebben we nie badder je anders ook even voor mij? Vandaag trouwens nog precies 3 maanden! (voor mij dan )
hier ben ik gewoon in bed gedoken sliep ik eindelijk belde mijn schoonmoeder die nooit hier komt aan de deur. Wat resluteerde in een enorme huilbui. Heb ik het nodig kan ik niet rustig slapen.
Mag ik jullie wat vragen? Ik weet dat het moeilijk voor jullie is, en als je het antwoord niet weet is het niet erg. Want vinden jullie van onderstaand tekstje voor in de rouwkaart Als een klein wit wolkje Gedreven door de wind Kwam je even bij ons Was je even ons kind Vlieg maar als een vlinder veilig naar broer. Hij zal voor je zorgen zoals het een grote broer behoort
zo hier alles opgeruimd enwel net pizza gegeten, smaakte me niet blehh We zitten nu bijde voor pampus op de bank, moeeeeeee Linda vind het een mooi gedichtje idd, maar was de andere meiden ook al zeiden 2 stukje loopt niet soepeltjes