Om te beginnen vind ik het een heel mooi tekstje, de tranen lopen over mijn wangen. Wat het tweede stukje betreft, ik heb even op mijn duim gezogen en dit kwam eruit.(misschien klopt de spelling niet helemaal) Vlieg maar als een vlinder veilig naar je broer. Hij zal voor je zorgen, want het is jouw grote broer. xx Carola
Vlieg maar als een vlinder naar je broer die op je wacht. Hij zal voor je zorgen, ...... Toen liep ik even vast. Ga er nog over nadenken of misschien hebben andere dames nog ideeen?
Hee meiden, ben nog niet zo lang thuis van een gezellige verjaardag maar ben nu wel erg moe dus kom morgen weer reageren! Fijne avond allemaal! xxx Roelie
Klinkt erg mooi Linda, Maar inderdaad het laatste stukje is niet helemaal lekkerlopend. Zal es denken over hoe het evt anders kan.
linda misschien een idee net als loopy een vlindersite te openen en het daar over dit soort dingen te hebben. ik wil niet lullig doen maar ik heb best wel moeite met dit te lezen.en raak dan steeds in paniek.
Ik kan trouwens niet echt lekker meer zitten op verschillende stoelen en banken. Ben blij dat wij een ontzettende hangbank hebben en enorm veel kussens die je kan vormen zoals je zou willen zitten. Zo kan ik thuis tenminste lekker zitten. Laatst bij mijn ouders kreeg ik ontzettende rugpijn en bij mijn schoonouders vandaag was het op rugpijn, of pijn in mijn stuitje of trappen in mijn ribben. Niet ech comfi allemaal. Wat moet je dan? Als niets helpt.. ook niet een kussen in je rug. Oja en fieten is ook pijnlijk. Ik denk dat alles een beetje week wordt...
Tja, ik ken het probleem maar ik zou het eigenlijk ook niet weten. Het fietsen gaat bij mij gelukkig nog redelijk, maar dit misschien omdat ik altijd veel en lange fietstochten maakte
Fietsen gaat hier ook moeilijk. Vandaag sowieso last van mn rug. heerlijk zo'n man die meehelpt zien dat de wasmachine klaar is maar gewoon de was erin laten zitten na een vriendelijk verzoek de natte was gewoon ergens neerdumpen, zo droogt ie ook wel... vragen of hij aub het bed wil verschonen (doe ik straks (was ruim 3 uur geleden) grrrrrr maar het mediacenter werkt straks Hebben jullie dat ook? Dat straks niet goed genoeg is maar dat het NU moet?
Ik ben zelf ook zo, als jeroen iets vraag en ik heb er op dat moment geen zin in, zeg ik ook doe ik straks wel. Maar later ben ik het eigenlijk weer vergeten dat ik iets zou doen.
jaaaaaa oh te herkenbaar Als mijn man zegt doe ik straks, hoeft het van mij niet meer, of hij vergeet het dan of tig uur later, nou nee dankje he Dan roep ik al als hij dat zegt, ohww ja straks, zometeen, dalijk. laat maarrrrrr
ja dan wel, ook als ik er geen zin in heb, want ik weet als ik het uitstel dat ik het dan inderdaad niet doe, heb het liever gehad. Kan ik daarna doen wat ik wil doen
Omdat ik weet dat ik het zelf ook uitstel en daarna vergeet, vraag ik het daarna gewoon nog een keer aan Jeroen. En andersom ook.
Ik ga zo bones kijken, misschien spreek ik jullie straks nog en ander morgan avond. Want ik ga morgen gewoon werken. Eventueel alvast truste als ik jullie niet meer spreek. xx Carola
had toenstraks het ziekenhuis gebeld omdat beebje heel rustig is en ik vroeg me af of de griep invloed op hem heeft. moest ff komen voor een hartfilmpje,die was goed en mocht weer naar huis. bellen ze me net terug dat ik morgen toch ff op extra controle moet komen.vanwege het hartfilmpje en dat ik me zo beroerd voel. ooh voel me steeds beroerder,pffff.
ohww bah Ruby, wat een kutdag zeg. Wel goed van je dat het zhuis hebt gebeld hoor, en dat ze je op extra controlle willen zien. Duik lekker je bedje in meis