@ Ruby, ik hoop dat het niets ernstigs is. Zou iemand me het willen laten weten als dat toch mocht zijn? Thanks!
Jullie mogen alles van me weten behalve mn pincodes en het geslacht, maar die komen jullie in nov te weten
Heb Ruby even gesmst. Ze denkt dat het gewoon een controle is omdat ze grieperig is. De baby is lekker actief.
nee ook dat niet, krijg helemaal enge kriebels van die man "Daar worden we niet vrolijk van" bah bah bah
Ohw fijn dat je dat even gedaan hebt Verwachte eigelijk al niks engs, toch wel fijn dat het zhuis extra controlle wil doen, beter te vaak dan te weinig
Ik gebruik dat zo vaak. Dan sta ik ergens en dan zeg ik.... hmmm daar wordt rob niet vrolijk van... En dan snappen mensen mij vaak niet omdat mijn man ook rob heet.
Ja erg grappig. Ik ga zo maar naar bed, moet morgen weer werken. Ik weet nog niet hoe ik om 7 uur mn bed uit ga komen.
hmz hier staat er weer een film op waar ik geen bal aan vind zeg, mannen weer Ohww trouwens nog ff een leuke tussen door Wij waren laast namen aan het verzinnen, en onze kleine krijgt de achter naam van mn man, hij heet Bal van zijn achter naam. Op eeg geven moment kwamen voor een jongen op Sam 10 min later zegt mn man, joh Dees dat kan niet hoor Sam, iknog droog hoezo niet. Ja leg die namen maar samen. Nou dacht ech dat de tranen neit meer ophielden van het lachen
Ow, das we heel hilarisch. Bij 3fm zijn ze de hele week al mensen met rare namen aan het bellen. Conny Veer enzo. En ook een borstenchirurg die dokter Titts heet.
Linda, mooi gedichtje. Ga ook nog even denken over het tweede deel, zodat het iets soepeler loopt. Voedingskussen: is vrijdag eindelijk met de post gekomen en momenteel mijn bedpartner! Heb mijn weg er nog niet helemaal mee gevonden, maar tussen de benen ligt het al wel lekker! Ruby: wat naar dat je je nog zo voelt, beterschap! Vandaag heeft een hele goede vriendin bij mij gependeld en jullie raden het al, ze weet het zeker.... maar niet goed dus, haha! Vind het nog steeds moeilijk om niets te zeggen als mensen er direct naar vragen, maar ik wil zo graag dat het geheim blijft, **ZUCHT**. Kent iemand de boeken van .... voor Dummies? Die over zwangerschap lijkt me wel leuk om te hebben. Daarnaast net het boek van Daphne D (geboorte van een moeder) en Oei, ik groei van de buren te leen gekregen. En overal in huis slingeren nog "kinder" tijdschriften, kom nu al tijd te kort... En dan moeten we ook nog nadenken over kaartjes, namen, aankleding kamertje, kleertjes, wat-verder-nog-allemaal-nodig-is, etc.etc. Ga eerst maar weer eens lekker proberen te slapen, truste allemaal!