November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dankje, ik vind het erg spannend. Zal denk ik tegen eind van de middag weer online komen.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jij succes in het ziekenhuis. En Anwar en Fabian veel plezier in hun nieuwe klas.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dank jewel ,hoor vanmiddag wel hoe het was met al die kinderen die zo lastig waren door het slaaptekort van de vakantie haha.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook een slechte nacht gehad. Maar ja eigen schuld dikke bult.
    Heb gisteren samen met Adriaan veels te veel gedaan in huis. Had enorme pijn in mijn bekken. Maar de babyspullen staan op de babykamer en kan het nu een plaatsje gaan geven. Maar jemig wat een spullen.
    Wel leuk om daar elke keer een nieuwe kamer van te kunnen maken.

Ruby, maak je niet zo druk meid. met de kleine gaat het goed hoor!
    Maar evengoed veel succes in het ziekenhuis.
    Benieuwd hoe de kinderen het weer gehad hebben vandaag op school.

Maria, succes weer de eerste school/werkdag. Zal weer even wennen zijn, vroeg je bed uit.

Ilse, heel veel plezier vandaag, geniet er lekker van en zoek maar mooie en leuke spullen uit. Je bent echt zwanger hoor!

Gwen, mooi buikie krijg je zo.

Ikke, hoe is met de verbouwing, is het nu klaar?

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wencke, hoe was zaterdag jouw pretecho eigenlijk?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden

Ruby balen dat je zo slecht geslapen hebt zeg, ook nog zo'n nare rare droom!
    Gelukkig zijn dromen bedrog.
    Spannend dat je kids weer naar school gaan, nieuwe klas, gaaf hoor!
    Succes in het ziekehuis, hoelaat moet je er zijn?

Marie jij ook een hele fijne werkdag, met je nieuwe groep!
    ben benieuwd hoe het is gegaan.

Ilse het is vandaag de grote geld-uitgeef-dag!
    Ik wens je heeeel veel plezier meis!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Tari nee de verbouwing is nog lang niet klaar :(
    Wij slapen nu zeg nog maar in de babykamer en de slaapkamer waar wij gaan slapen word nog opgeknapt.
    Van de week gaat de behang erop en word er laminaat gelegt,
    de cv ketel moet nog verhangen worden en een nieuwe aanleg van de wasmachiene moet gemaakt worden.
    Maar als het behang, verf en lamininaat erligt kunnen we er wel al gaan slapen. Dan kunnen we pas aan de babykamer beginnen. MAar dat is minder werk. Plafon witten, behang eraf halen en nieuw behang erop en verven en dan nog plintjes en inrichten maar.

Maar verder in het huis wil ik ook nog een heleboel dingen gedaan hebben, alle deurposten moeten nog 1 verflaag hebben, moeten nog nieuwe deuren in 4 stuks en de plfon in de woonkamer moet nog afgewerkt worden. Dan moet er ook nog nieuwe ramen in de woon kamer aan de achterkant. Daar komen openslaande deuren. maar de kozijnen daarvoor liggen eral.

Poehh al met al moet er nog een hoop gedaan worden.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo ikke, dat is inderdaad nogal wat. Wil je dat allemaal af hebben voor dat de kleine er is?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    yeps eigelijk wel
    De nieuwe ramen is maar 3 dagen werk en word ook pas bijna op het laatst gedaan. Mijn oom helpt ons gelukkig heel goed de schat.
    De deurposten enzo wil ik deze week aan gaan beginnen, zodat dat ook klaar is en dan de slaapkamer, blehhhhhh
    Soms wel verbouwings stres hoor hihi

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat kan ik me voorstellen, die stress. Had dat af en toe ook als ik er aan dacht wat ik nog allemaal moet (moest) doen.
    Maar gisteren gelukkig een groot gedeelte af gekregen.
    Wel prettig dat jullie hulp van je oom krijgen.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja zeker anders hadden we het nooit gered hoor, teminste dan hadden we het simpeler moeten houden.
    Ook de oom van mn man helpt ook die gaat de cv ketel en de aansluiting van de wasmachiene doen enzo. Hopelijk dit weekend laminaat leggen met de neef van mn man. Ja word wel wat.

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden, bedankt voor het mee denken over het gedichtje. Het is nu af en erg mooi geworden.

Ruby, het spijt me als ik je door mijn verhalen in shock breng. Maar ik vraag elke keer netjes of het mag. Voor dit kindje hebben we een eigen site. www.angelfromgod.beebiesite.nl
    Ik ga dat pas veranderen als het echt een vlindertje is geworden. Nogmaals sorry maar het hoort ook bij het leven.

Als er nog meer meiden moeite hebben met mij laat het dan alsjeblieft eerlijk weten.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik weet ook wel dat het bij het leven hoort linda,maar als ik op het forum ben geweest en meteen weer superonzeker ben schiet het niet echt op.

ik droom er gewoon van,en heb dus hele onrustige nachten.

ik weet niet hoe andere er mee om gaan maar ik heb daar echt moeite mee om het te lezen.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda, ik heb er geen moeite mee. Ben blij dat je gedichtje af is.
    Zou ook nog geen vlindersite maken, je kindje leeft nog. Zou trouwens hetzelfde gedaan hebben, ik zou het ook uitdragen. Zo lang ze het bij jouw goed doet, en het je meer kans geeft om haar nog eventjes levend te zien en te horen. Is toch wel een fijne gedachte. (ook al blijft het zwaar)
    Geniet je even goed nog van haar?

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en ik zeg niet dat je er niet over kunt praten,maar misschien dat je een apart topic kunt openen waar je het uitgebreid kunt hebben over de uitvaart enzo.

de mensen die het wel aan kunnen zullen je daar dan toch steunen.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Het verschil bij mij dat ik er tegen kan,
    de ene dag kan ik het prima hebben en kan ik het naast me neer legge, de andere dag grijpt het me het ineens aan en word ik onrustig.
    Weet niet wat ik zou doen in jou situatie eigelijk
    Maar kan ook wel snappen dat het voor andere meiden heel moeilijk is.
    vind dit een lastige situatie eigelijk.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    He ruby, hoe laat moet je naar het ziekenhuis, gaat het weer een beetje meid?

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb net gebeld,om hal 2 ctg en om half 3 naar de gyn.

maar de beeb begint weer te wiebelen in mijn buik.dus weet niet zo goed waarom ik nou moet gaan

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    je kan beter te vaak gaan meis dan een keertje te laat,
    en misschien is het voor je gevoel straks dat je wat beter voeld dat alles strakjes alls netjes in orde is.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Inderdaad Ruby, beter een keer te veel.
    Maar ik heb het ook hoor dat de kleine af en toe een paar dagen wat rustiger is. maar ze is nu vanaf zaterdag regelmatig druk zelf 's nachts.

Deel Deze Pagina