Mogge meiden Ruby, succes straks bij controle Ikke, jullie hebben nog flink wat werk voor de boeg zeg, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Linda, fijn dat je gedichtje nu af is. Ik snap dat je er geen vlindersite voor maakt, het is is tenslotte nog geen vlinder, het is gewoon nog jouw (november)baby. Tari, jij ook al teveel gedaan en slecht geslapen. Kun je vandaag nog een beetje uitrusten? Ik heb dus ook slecht geslapen, flink pijn in mn buik en mn rug, toch weer teveel gedaan gisteren he. En tot mn grote frustratie kwam ik er gisteren achter dat we het kamertje toch eigenlijk wél moeten gaan behangen. Nu de kast weg is, ziet het er niet uit, allemaal vierkantjes op de muur (we hadden daar diezelfde open kast staan, zonder de deurtjes). Dus nu moeten we ineens gaan zorgen dat dat kamertje behangen wordt. En zoals ik al zei, bij ons gaat dat nooit zo soepel, zijn beiden geen klussers, dus zal daar iemand voor moeten regelen. Shit, daar had ik niet op gerekend. Ik schrok vanmorgen om 6 uur wakker en zag dat Willem nog in bed lag. Terwijl ik wist dat ie om 5 uur op zou staan. Dus ik hem wakker maken, bleek dat ie mega koppijn had en met een aspirientje terug naar bed was gegaan. Heeft intussen zn werk afgebeld (zou halve dag werken) en ligt nu nog te snurken. Hopelijk zakt t zo wel want we moeten gaan shoppen. Misschien heeft ie daarom wel hoofdpijn hihi. Ik ga nu s ff ontbijtje maken en krantje lezen. Fijne dag allemaal. Ilse
Oh en Gwen, je buikje is nu echt wel duidelijk joh! Mijne nog steeds niet hoor, zit nog teveel spek boven hihi
Ilse, dat valt dan tegen he, als je nog moet behangen. Maar ja, je kan dan wel weer wat leuks uit zoeken. vandaag rustig aan doen, gaat niet echt lukken denk ik. Maar ik ga in ieder geval niets in het huishouden doen. Oke zo meteen een was ophangen en nog wat wasjes draaien, waaronder weer wat babykleren. En misschien nog even op de babykamer, de spullen opruimen en inrichten. Maar gan nu toch eerst even de kinderen aankleden.
Mogge meiden! Nou het is de nacht van slecht slapen geweest denk ik... Ook hier heel slecht geslapen, vreselijke buikkramp en steken, en de beeb was heeeeeel erg druk. Ook hier veroorzaakt doordat ik denk ik teveel heb gedaan... @Ruby; succes bij de controle straks! @Ikke; ah, jullie hebben ook zoveel werk te doen. Hier ook hoor... @Tari; succes met je pogingen om rustig aan te doen...lastig hoor met 2 kids.. @Ilse; Ik hoop dat Willem zich zo wat beter voelt, heel veel plezier vandaag! Wel een tegenvaller; dat behangen... @Linda; Wat fijn dat je gedichtje af is meid! En ook ik heb er geen moeite mee je verhalen e.d. te lezen. Je hebt groot gelijk dat je nog geen vlindersite maakt, jullie meisje is gewoon nog bij jullie! Ik ga vandaag eens proberen een stapel post weg te werken op kantoor, dus ik denk dat ik er vanavond pas weer ben...Klets ze en tot strakkies!
Over nesteldrang gesproken, mijn hoofd wil het hele huis op zijn kop zetten en schoonmaken, alleen wil mijn lichaam niet. Erg frustrerend en ik ben VERSLAAFD aan het forum en dat maakt het voor mijn huisje niet makkelijker. Ik ga me nu echt een schop onder mijn kont geven om iets in het huis te doen. Als ik binnen een uur weer op het forum kom moeten jullie me op mijn kop geven oke?
Ilse aan de ene kant balen dat je nog moet gaan behangen, maar aan de andere kant is het wel leuk, kan je leuk kinder behang uitzoeken. Ruby succes met de ctg en controle vanmiddag
Dat maakt t juist nog lastiger, ik hóu ni van kinderbehang haha. Erg he, we willen het kamertje juist zo rustig mogelijk houden, witte meubeltjes, neutraal behang etc. Het is namelijk maar een heel klein kamertje dus wil ik t niet te druk maken. Heb ook geeeen idee wat voor behang ik er op moet gooien. En wie dat moet gaan doen. En wanneer we dat moeten gaan doen. En en en...arghhh. Succes met poetsen Linda.
Ilse gelukkig is er ook een heleboel neutrale behang hoor. Kijk maar eens bij een bouwmarkt. Misschien zacht geel of creme. Of een pasteltintje?
Goedemorgen! Hier een prima nachtrustt gehad, tot René me om 6 uur wakker maakte om te zeggen dat hij aan het werk ging....en toen was er nog iemand wakker en was het feest in mijn buik Mijn hemel zeg ik kon écht niet meer slapen beeb benutte alle ruimte heel goed en ging echt mijn hele buik door Tegen een uur of half 8 toch nog even in slaap gevallen en nu lekker beneden met de jongens een broodje eten en genieten van onze laatste week vakantie! Hier beginnen de scholen volgende week maandag weer, alleen wij hoeven pas volgende week donderdag ivm de verhuizing van de school, we hebben nu dus nog een dag of 10! Vandaag gaan de jongens hun kamer eens goed opruimen en ik ga hier eens wat schoonmaken en dan morgen eens kijken of we nog wat leuks kunnen doen...naar een of andere ballenbak ofzo. Ruby hoe is het met jou? Succes in het ziekenhuis vandaag hopelijk valt het allemaal mee! En hoe ging het vanmorgen met de jongens....was wel even wennen denk ik weer naar school? Muriel hoe is het trouwens met jou weer helemaal beter? Maria succes op de eerste schooldag en met je nog niet helemaal complete klas! (Ben trouwens heel benieuwd hoe het er volgende week bij onze school voorstaat na een verbouwing en verhuizing?!) Ilse shop ze vandaag! Lekker genieten van je aankopen! (Wil straks wel een verslag he!) Oh lees net over Willem zijn hoofdpijn.....geef 'm gewoon nog een aspirientje want jij moet écht shoppen hoor Dees succes met je verbouwingsstress! Een jaar of negen geleden hadden we hier net het gat gegraven voor de fundering van de aanbouw toen ik zwanger bleek van Lars....Lars is echt tussen de rotzooi geboren want we konden het nooit op tijd afkrijgen De ooievaar stond tussen het bouwafval in de tuin, ik had alleen een betonvloer in de keuken, bijkeuken en gang en mijn wc deur lag er nog uit Achteraf gezien echt verschrikkelijk, gelukkig kon de kraamhulp destijds er wel om lachen, het scheelde haar een boel schoonmaakwerk zei ze Eigenlijk het enige wat toonbaar was, was de babykamer, onze slaapkamer en de woonkamer de rest van een grote puinzooi....oh als ik er aan terugdenk! Ik was op een gegeven moment 35 weken zwanger toen had ik geen voorgevel meer, die moest nog gemetseld worden, dus ik had een slaapkamer die was dichtgetimmerd met planken....oooh echt verschrikkelijk (nou ja goed mocht je dus een aanval krijgen van verbouwingsstress....ik weet wat je bedoelt hahahaha) Ik heb er trouwens ook niet echt moeite mee om de dingen van Linda te lezen, al moet ik zeggen dat het ook mij soms heel erg aangrijpt (en dan heb ik ook gekke dromen enzo). Ik probeer me er soms heel doelbewust even voor af te sluiten, en af en toe mag ik van mezelf het even toelaten...maar ik hou me continue voor ogen dat het niet mijn situatie is maar van iemand anders...misschien klinkt dat wat cru maar anders verzuip ik er echt in (en dat heeft een beetje te maken met heel erg sensitief zijn...ik kan echt verdrinken in een ander zijn verdriet). Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen het zo makkelijk naast zich neer kan leggen en ik kan me ook wel voorstellen dat als je je al niet zo zeker voelt die verhalen extra hard aankomen... Ik vind het moeilijk, ik kan me inleven in Ruby maar ik kan me ook inleven in Linda die nog geen vlindersite wil openen... Kunnen we hierin een tussenweg vinden meiden? Want Linda is hier natuurlijk welkom, maar ook Ruby moet zich hier prettig voelen.... Pfff moeilijk dit....in ieder geval Ruby blijf praten over je onzekerheid hoor wij slepen jou er ook doorheen! Misschien kunnen jullie anders samen een oplossing zoeken waar jullie je beiden goed bij voelen? xxx Roelie
Ja zoiets zal het wel worden, gewoon iets rustigs en neutraals, creme ofzo. Nu zit er ook gebroken wit met iets donkerdere stippen geloof ik. We gaan van de week wel ff bij de praxis kijken. Hmm was juist zo blij dat we dat verder niet hoefden te doen omdat we al zo laat zijn met het kamertje en zo weinig tijd hebben. Nu moeten we dus alsnog... ach ja, het zal eens wel gaan zoals gepland haha.
Goedemorgen dames, Hier verschrikkelijk slecht geslapen werd volgens mij ieder uur wel een keer wakker. Nou, ga het vanmiddag nog wel even proberen om even te gaan liggen. Nu is er nog zat te doen. Laten we maar beginnen met een ontbijtje en daarna moet er nog een was opgeruimd worden.
Jee Stasia jij ook al zo slecht geslapen, waar zou dat toch allemaal aan liggen, heerst het ofzo? Hopelijk kun je straks nog ff een beetje bijtanken.
Wat zijn we eigenlijk allemaal fanatiek zo op de maandagochtend (Ik zit nog steeds aan de koffie heb nog niks gedaan...maar ga zo écht beginnen....als ik me kan losweken van het forum )
Ik heb ook al heeeel veel gedaan. Een kop thee en een glas melk voor mezelf ingeschonken. Een broodje voor mezelf gesmeerd. De krant gelezen. Een kop koffie voor Willem gemaakt. Dus tja, na zoveel arbeid moet ik even uitrusten bij het forum hoor
Zo hier ook lekker geslapen. was om 7:00 wakker, maar viel steeds weer even in slaap tot half 10, toen ben ik er maar uitgegaan, want vandaag ga ik met mijn zus naar de ikea. Ga nog wat spulletjes voor de huishoek in mijn klashalen. De school start hier ook volgende week weer. (ow poes gooit net een hele stapel cd's om, ligt alles op de grond! Zucht..) Ilse wat moet je inderdaad nog veel doen. Veel succes met de verbouwing en ik hoop dat je alles op tijd afkrijgt voor de beeb er is. Linda, fijn dat het is gelukt met het gedichtje. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat het is geworden, maar dat horen we vanzelf wel denk ik. Ruby succes in het ziekenhuis meid, zal vast inderdaad allemaal wel goed zijn en dan ben je nog meer gerustgesteld. Is alijd wel een fijn gevoel denk ik zo. Roelie, leuk is dat he? Als je je kindje zo duidelijk voelt. Ik heb trouwens de laatste paar dagen ook niet zoveel gevoeld. Ik dacht ik kijk het nog even aan en als het zo blijft dan bel ik even naar de vk, maar gisteren was de kleine weer ontzettend actief, dus ik denk dat het een groeispurtje was ofzo. Alleen maar goed toch?
Maria, laat even weten hoe het gegaan is vandaag met je eerste schooldag. En de mama's bij wie de kinderen vandaag ook weer voor het eerst naar school zijn gegaan, ben benieuwd!
Dafje is volgens mij wel normaal hoor, dat je beeb soms een tijdje niet voelt...ik herken het tenminste wel en heb ook wel eens op het punt gestaan de vk te bellen...maar meestal is er niks aan de hand. Bij twijfel natuurlijk wél gewoon bellen he...misschien kan ze even het hartje luisteren om je gerust te stellen! Tsja...koffie is op....ben bijgelezen....ik heb geen excuus meer ik moet nu écht aan de slag hier xxx Roelie
Oh ja... Ik zei gisteren tegen René: tis eigenlijk ook wel zonde om zo'n leuke babyuitzet en de kinderwagen enzo nog maar voor 1 kindje te gebruiken, het heeft toch wel veel geld gekost enzo... En het zou voor deze knul ook leuk zijn als er nog een speelkameraadje bij zou komen, aangezien Niels ook al 5 is en Lars straks 9...en wie weet krijgen we alsnog een meisje dan.... Zullen we anders snel na deze ook voor een vierde gaan? René kreeg bijna een hartaanval: MEEN JE DAT NOU ECHT? Haha nou nee maar het was wél een leuk geintje xxx Roelie
Goedemorgen weer, ik wet het uur is nog niet voorbij, maar ik heb inmiddels stof gezogen en gedweild. Zo nog even de gang poetsen, want dat is nog steeds niet gebeurt. Vanmiddag lekker op de bank hangen met een filmpje. Trouwens meiden, ik denk dat de oplossing er als is. Ik heb Ruby een pb gestuurd en ik denk dat de lucht nu weer helder is.