Ohw Ilse leuk leuk leuk Ja de stokke kinderwagen erg leuk, die wilde wij ook eerst heel graag, maar die prijs vielen we een beetje van achter over. Wij hebben ook de babykamer van Bopita en dan de mix en match en de box van Bopita. Nou ben benieuwd hoor meis, neem je een aanhang wagen mee voor al je spullen :d
Zo, dat was even een voorproefje van Pompon haha. Tja we zijn gek op turqoise, dat moge duidelijk zijn. De Stokke..ja zeer prijzig. Gelukkig betalen m'n ouders een groot deel mee, dat scheelt. En wij zijn beiden best lang, dus vind het wel belangrijk dat de wagen hoog is en dan blijf je toch bij de Stokke hangen. Oke, ik geloof dat Willem nu klaar is dus we gaan... doeiiiiiiii
Doei meis! Ja wij zijn ook vrij lang teminste we hebben de lengte van 178 ikke en Piet is 180 maar we hebben nu een kinderwagen die gelukkig ook behoorlijk hoog kan en de bak staat ook vrij hoog. Tegenwoordig is het volgens mij zo dat alles zo laag mogelijk moet of zo, teminste daar lijkt het op
Ilse, ziet er erg leuk uit. De Stokke vind ik ook een mooie wagen. Hier achter af ook nog niet veel gedaan, ja op de koffie geweest bij mijn broer, heel vervelend dat ie dat vroeg. En de wasmand staat nog steeds in de woonkamer, die ga ik echt zometeen eerst op hangen buiten. Maar eerst even 2 kinderen naar bed brengen, Ikke, doe jij ook even rustig aan, dweilen enzo met een zere rug. Ik laat toch een heleboel aan Adriaan over, ook al werkt hij de hele dag. Anders kom ik niet de week door, maar ja moet ook nog achter 2 kids aanrennen. Dus ja daar gaat al mijn energie en pijn in zitten. Roelie, fijn he als de kleine de hele binnen boel aan het verbouwen is, deze kleine had er ook zo'n last van gisteren en vanacht. Ik had de hoop dat ze omgedraaid was, maar nee hoor. Mijn gevoel zegt ook dat ze dit niet gaat doen voor de bevalling. Hoop dat het tegendeel waar is. Dafje, ook hier is de kleine regelmatig wat rustiger, ik denk ook dat dat een groeispurt is. Eshter, haha ook iets te veel gedaan gister? Wat is dat toch met ons, zo lekker eigenwijs. hihi.
Pfffff had ik nét het beddengoed uit het raam...begint het te hozen Oke bedden dus maar weer opgemaakt, de jongens hebben hun kamer en speeltafel beneden opgeruimd dus hun kamer heb ik al stofgezogen... Ik heb het kippen/duivenhok schoongemaakt, alle beesten royaal gevoerd en water gegeven.....euhm....de was van gisteren van de lijn gehaald (en ik de droger gemikt want dankzij die bui weer nat ) en de vaatwasser aangezet.... Nu loopt het zweet me werkelijk bij alles neer Ga zo weer verder, heb vandaag ook een poetsdag Oooh en zo erg! We hebben het aquarium verkocht, die word volgende week opgehaald dus René heeft 'm gisteren helemaal leeggehaald....en het is nu zo stil in huis! Normaal hoor je altijd de pomp wel enzo...nu niks meer... En op een deksel van 3,20 meter kun je leuke sierspulletjes enzo kwijt daar moet ik nu dus een ander plekje voor zoeken.... En als de bak dan straks weg is heb ik een kale betonmuur en kale betonvloer....want eerst stond het aquarium en toen hebben we aangebouwd Waar zijn we aan begonnen Hihihi een vierde....nou soms denk ik wel eens......maar dat zijn de hormonen, ik wil écht niet meer zelfs al zou ik garantie hebben dat het een meisje zou worden. Drie is nog te doen maar bij vier zou er al een andere auto moeten komen enzo....ik ben voor mezelf al weer toekomstplannen aan het maken, wanneer ik weer kan studeren enzo....dus nee écht geen vierde....al denk ik dat de babykriebels nooit helemaal zullen verdwijnen. Goed, zal een soppie maken en dan gaan we weer xxx Roelie
Zo de kids eindelijk op bed. Moet alleen nog even met de hond lopen. Tja een vierde, dat is hier ook nog niet zeker, we zouden wel willen, maar ik denk dat ik het straks voorlopig zeker wel even druk genoeg vind. Maar misschien over een aantal jaartjes. We zeggen ook geen nee.
dames.. 4.. nee, moet er (nog) niet aan denken! En waar moet ik het geld vandaan halen? Heb vandaag echt een off-day.. zo sjaggie als wat.. zit net de volgende filmpjes te kijken over tijdverdrijf in de gevangenis.. da's dan wel weer leuk én knap! : http://nl.youtube.com/watch?v=hMnk7lh9M3o http://nl.youtube.com/watch?v=2CPg9GWBoL0 http://nl.youtube.com/watch?v=lAVVVMcTShQ
Haha, Gwen jij verveelt je duidelijk @Ilse: you GO girl: lekker shoppen! Waaaahhh.... een 4e kindje.... eentje lijkt me al zo ingrijpend
ik heb het ziekenhuis afgebeld,beeb was net flink druk dus maak me geen zorgen. voel me zwaar beroerd... linda heb je pb gehad. zal jullie meteen ff uitleggen waarom ik onder de gynaecoloog sta dan begrijpen jullie misschien ook waarom ik het zo moeilijk heb met die rouwgedichtjes ed. ik heb een persoonlijkheidsstoornis en een paniekstoornis ben daarvoor ook onder behandeling bij de psych. het uit zich door stemmingswisselingen,altijd bang dat er iets met mijn kinderen gebeurd,hele drukke situaties niet aan kunnen enz enz. ik trek me ook heel erg dingen aan en ga daar over malen.zou willen dat ik een uit knop had. ik slik hier medicijnen voor maar een deel van mijn medicijnen mag ik nou niet slikken door de zwangerschap. dat is dus ook de reden dat ik geen borstvoeding ga geven,de dag dat ik bevallen ben begin ik meteen weer met de rest van mijn medicijnen om rust in mijn hoofd te krijgen. het is echt geen leven met alleen kommer en kwel want mijn impulsieve gedrag heeft ook zijn leuke dingen.(s'morgens wakker worden en denken vandaag ga ik naar het strand,hop kinderen aankleden en hop in de auto)
Kan me heel goed voorstellen hoor Ruby.. heb zelf ook een paniekstoornis.. gelukkig niet op dit vlak.. lijkt me lastig genoeg voor je! Ben niet meer onder behandeling bij een psych.. alhoewel ik het nu soms wel moeilijk heb nu ik zonder medicijnen zit..
Ruby, fijn dat de kleine man zich goed laat voelen vandaag. Balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt meid. Griepje of andere oorzaak? Lijkt me wel vervelend voor je nu zonder je medicijnen moet doen, vooral als je je daarbij beter voelt. Maakt het niet makkelijker inderdaad om dan zulk soort berichtjes te lezen. Maar je doet het goed hoor, gewoon eerlijk je hart luchten. Muriel ik moet zeggen dat ik 1 kindje vaak ook drukker vind dan 2 hoor. Ze houden (tenminste) hier is dat zo, elkaar bezig. Oke ook ruzien, maar dat hoort bij het bezig houden. Als ik er soms (komt bijna nooit voor) maar 1 thuis heb, vind ik dat nog wel eens drukker. Maar ja heb er straks 3 onder de 4 jaar dus dat worden toch wel tropen jaren. Heb er al grijze haren van,
@Ruby: goed dat je het uitlegt, ik kan me herinneren dat je het er al eens eerder over hebt gehad. Ja, kan me voorstellen dat sommige negatieve berichten op jou dan nog een extra impact hebben, zonder de medicijnen die je gewend bent, en dan ook nog eens met al die hormonen in je lijf... En het is natuurlijk lastig om de eventuele negatieve berichten over te slaan als je aan het lezen bent, want je pikt er altijd wel een klein stukje van mee, ook al lees je daarna snel verder. Gelukkig zijn ze in het zh dus wel heel meelevend en meewerkend met jou, dat heb je goed getroffen! Ze helpen je toch om over je onzekerheden heen te stappen met extra controles enzo, heel netjes.
@Melanie: waaaaah práát me niet over grijze haren! Ik zie ze nu alleen nog maar, nu ik mn haar al een aantal maanden niet meer heb gekleurd Zo lijkt het alsof ik nú al grijze haren van dat kind van me krijg, hihi.
hallo lieve meiden, Daar ben ik weer, terug van vakantie. Dat was ik overigens al van maandag. Heb op maandag even ingelogd met de bedoeling te gaan lezen en posten, maar daar kwam vervolgens niets van, kreeg bezoek en had daarna andere plannen. Heb dus ondertussen nog niet bijgelezen en begin daar eerlijk gezegd ook liever niet meer aan. Hebben jullie enig idee hoeveel uren ik dan zit te lezen? Jen, hartstikke bedankt meid dat je zo vriendelijk bent geweest me een pb-tje te sturen, door jouw berichtje heb ik namelijk wel de berichtjes van Linda kunnen lezen. Ik had het heeeeeel erg gevonden als ik daar zonder het te weten aan voorbij zou zijn gegaan. Lieve Linda, ik heb jouw berichtjes hier met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel gelezen. Wat een immens verdriet moeten jij en je man nu dragen, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken. De geringste poging doet me al naar adem happen. Lieve meid, antwoorden op het 'waarom' liggen helaas niet voor het oprapen en kunnen ook je pijn niet stelpen. Gods wegen zijn, zo blijkt maar weer, ondoorgrondelijk....en helaas niet zelden ontzettend pijnlijk. Ongelofelijk, hoeveel pijn jullie worden verondersteld te kunnen dragen. Ik wens jou en je man heel veel kracht toe en het vermogen elkaar liefdevol te blijven steunen nu jullie voor de tweede keer opnieuw deze immense pijn moeten dragen. Ik heb er bewondering - en alle begrip - voor hoe je omgaat met jullie pijn door o.a. hier op het forum je hart te luchten. Het besluit dat je genomen hebt jullie lieve kleine meisje te blijven dragen tot ze zelf uit je buik wilt komen, vind ik heel mooi en wijs. Ik hoop dat het jullie samen gegund is nog lang nadien van elkaar te kunnen genieten, elkaar letterlijk en figuurlijk te mogen aanraken met jullie liefde. Ik weet zeker dat Milan* jullie van op een afstand bijstaat met zijn liefde en dat hij zijn zusje - als het zover is - liefdevol welkom zal heten aan gene zijde. Lieve Linda, er is helaas zo weinig dat anderen voor je kunnen doen, je pijn kun je (helaas) alleen zelf dragen. Maar ik hoop van ganser harte dat wij je hier kunnen ondersteunen op een manier die prettig is voor jou. Laat het me gerust weten als ik je kan helpen, dat doe ik met alle liefde! Een hele dikke knuffel voor jou. Liefs, Indigo
Zo, kreeg net na maanden radiostilte ineens een telefoontje van de moeder van een meisje dat ik in therapie heb gehad met de vraag of ik de therapie weer op wil pakken met haar. Hield ellenlange verhalen, alsof er nooit enige tijd tussen heeft gezeten tussen het laatste contact en nu Maar eens even zien of ik dat nog kan regelen, wordt allemaal kort-dag en ook wat lastig inplannen die laatste twee maandjes voor mijn zwangerschapsverlof. Zit nu trouwens te wachten op de levering van de babykamer. Zou tussen 13 en 16 uur komen. Ben benieuwd....
Als je het over de duvel hebt....de bel ging net. Twee man sterk zijn nu alle spullen naar boven aan het sjouwen
Leuk leuk leuk! Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent! Heb je een leuke vakantie gehad?! Ja, het wordt ineens krap allemaal, zo voor het verlof he, het is ineens minder dan 2 maanden, dat gaat plotseling zo snel!
Verlof, ik zou eigenlijk 1 september al verlof hebben, doordat ik 2 a 3 weken vakantie op zou nemen. Pff eigenlijk al best snel. Nog maar iets van 12 wkn. en dan kan het gaan gebeuren. Indigo welkom terug van vakantie, spannend je babykamer die binnen is.
Ff snel een berichtje tussendoor vanaf m'n werkplek... Kan me er niet toe zetten om een hoop post weg te werken, moet echt rustig aan doen. Krijg meteen kramp als ik me te "druk" maak... Ben er serieus over aan het nadenken om 6 weken van te voren verlof op te nemen, het enige dat me eigenlijk nog tegenhoudt is dat ik dan waarschijnlijk na mijn bevalling nog maar heel weinig tijd over houd... @Indigo; welkom terug! Fijne vakantie gehad?