voel me nog steeds belabberd eigenlijk. had toenstraks gekookt,was echt niet te eten.alleen fabian vond het lekker.maar dat is een echte groentenboy.had boontjes,brocolli en bloemkool met aardappels en een duits biefstukje(die altijd aanbrand en rauw blijft van binnen ) net de kids gedouched,die zijn bekaf. gestofzuigd en nu achter mijn laptop wachten op mijn pizza tot die klaar is.
Carola: een lekker bad, proberen te relaxen? Geen ervaring met het diep in de bekken liggen, sorry! Of anders wat andere afleiding, een zinloos zylom-spel, of hyves uitvogelen? En als het aanhoudt zeker je vriendin bellen! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, sterkte!
Carola, balen meid. Maar herken het vervelende gevoel in je buik. Heb ik bij allebei ook gehad, maar dan meer tegen het eind. En vanavond al bij deze kleine meid. Is niet prettig. Misschien dat ze zich wil omdraaien, maar volgens mij hangt ze tussen mijn zwevende rib. Dit voel ik dan drukken in mijn rug. En mijn buik staat voor mijn gevoel al op knappen. ( nee het is er echt 1) Heb een enorme buik voor mijn gevoel, vergeleken met de jongens in dit stadium) Heb je al wat afleiding gehad met mijn geklets . Maria, fijn dat je een leuke eerste dag had met de kids, ehh groep 3 is welke leeftijd? Ilse, slaap lekker meis, fijn dat je toch al wat geslaagd ben. Roelie, heerlijk dat Rene vanavond al weer thuis is. Lekker genieten. Ruby, heerlijk geslapen dus vanmiddag, voel je je nu ook wat beterder?
Juf, ik ben in ZuidFrankrijk geweest en GewoonFrankrijk. ZuidFrankrijk was luek maar gewoonFrankrijk was niet zo leuk.
Fantastisch he, die kindertaal. Angelus kwam vanmiddag ook naar beneden, dus ik vraag hem, moet je niet slapen man? Nee mama mijn oogjes vielen niet dicht. Of; mama niet het licht uit doen, anders kan ik niet zien in het donker.
GRRRR! Had ik een heel berichtje getypt pl**rt hij hem d'r uit! Hmpf! @Carola. Slaap je ook met een voedingskussen? Wellicht is dat anders iets om te proberen. En heb je je buik al lekker ingesmeerd met olie of lotion? Of nog beter in laten smeren door Jeroen? @Maria: Haha kids zijn zo leuk!
Aan het voedingskussen kan ik nogsteeds geen goede houding geven en ligt dus ook nog niet lekker. Ik heb mijn buik niet ingesmeerd, want ik ben allergies voor de meeste olieen en lotions. En Jeroen mag nu helemaal niet aan mijn buik zitten, dat kan ik gewoon niet verdragen.
thnk melanie de pizza is bijna weg. over eten gesproken,heb een verrassing voor de kids.vanaf morgen krijgen ze bruin brood.ff kijken of ze het eten.
ik had dat gisteren op mn onderrug, maar niet er helemaal tegenaan, half zeg maar... mijn rug voelde daarna wel mjammie!
de gyn vertelde van de week dat de baby het pas ongenaam warm krijgt als je 40 graden koorts hebt meer dan 1 dag.