Hoop dat je al een beetje tot rust hebt kunnen komen, Ilse? En dat de VK je goed heeft kunnen onderzoeken? We lezen het wel als je weer op adem bent gekomen x
Nou, heb ook gezegd.. áls ik ooit naar het westen zou verhuizen dan naar Den Haag.. vind het echt een super stad!
Ja vruchtenbuurt ken ik wel idd, niet goed dat wel Ik woon zelf in Escamp bij het zuiderpark Nou als ik de kans zou krijgen om uit den haag te gaan zouden we dat doen ook. Heb het hier wel gezien eigelijk
Ojee, het wordt nu al een Haags onderonsje, zie ik al, haha! sherisa: welkom! Maarre.. , mag ik vragen waarom al jouw posts in bold staan?
Zo gedouched en de kids aangekleed. Ilse meid rustig aan en fijn dat je werk zo begripvol is. Is Willem al thuis Dafje werk ze. Sherisa welkom. Gaat een vermoeiende dag worden, zefanja is erg huilerig, volgens mij nog steeds niet beter.
Hey meiden, daar ben ik weer... De vk is geweest, ze kwam precies gelijk aan met Willem. Heeft even aan mn buik gevoeld, voelde goed (soepel) zei ze. Daarna geluisterd en hartje klonk sterk en regelmatig, dus geen reden om me zorgen te maken. Ze zei dat ik nog wel bloed kan verliezen morgen ofzo omdat er misschien toch iets geraakt is, maar omdat t niet nu al gelijk ging bloeden is dat geen reden tot paniek. Heb wel nog potje zitten janken toen ze er was, maar dat vond ze wel logisch zei ze. Ze zei wel dat ik de rest van de week 'uit de roulatie' zou zijn en dat ik wel veel spierpijn zal hebben. Ze legde uit dat je onbewust al je spieren aanspant in zo'n geval om de baby te beschermen en dat het daarom allemaal zo'n pijn doet. Ik hoop het maar. Ben wel wat gerust gesteld nu, maar nog wel best paniekerig enzo. Maar als zij zegt dat t goed is, moet ik daar maar op vertrouwen he. Bah, ik ben zo onwijs geschrokken, ben echt goed de weg kwijt nu. Net al overgegeven en heb nu ook mega hoofdpijn. Maarja, er is weinig wat geen pijn doet momenteel. Willem brengt me nu naar bed (durf even niet in mn eentje de trap op..), maar ik wilde eerst jullie even gerust stellen. Voel me schuldig dat ik iedereen zo in paniek heb gebracht. Liefs Ilse