November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey ben ik ook weer ff, kom net terug van de drukker.vond het lettertype op de proefdruk niet mooi.dus even veranderd.

zit nu aan de broodjes knakworst met de kinderen.

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie, o lekker die broodjes. Hmmm ze zullen vast gesmaakt hebben, maar eh roggebrood met appelstroop :(: :(:
    Ga die vanmiddag maar eens proberen.
    En dat Zefanja jengelig is, kom er net achter dat ie weer koorst heeft, ok valt mee 38.6. Maar dat schiet niet echt op zo.
    Hij ligt nu lekker in zijn bedje.
    Angelus gaat straks ook. Dus weer even het rijk alleen, hoop ik.

Ikke, jij ook al lekkere trek. Haha, is wat met ons zwangere.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    we zitten allemaal aan de lekkere broodjes hmzz waar komen die kilo's toch vandaan?

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zou het niet weten hoor ;) :)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    8)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo heb net 1 broodje er afgelopen met de hond.
    Hmm wat zullen we nu eens nemen?

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik geloof dat ik echt iets verkeerds heb gezegd waardoor iedereen nou denkt niks meer te kunnen zeggen.

ik kan de zwangerschapskwaaltjes enzo wel verdragen.
    maar heb gewoon heel erg moeite om met de dood bezig te zijn.

ik leef heel erg met linda mee (waarschijnlijk te veel)maar kan dat moeilijk uiten.weet er de woorden niet voor.en het heeft me gewoon heel erg aangegrepen.

ik weet dat het erbij hoort,maar een paar dagen geleden is een meisje wat ik ken ook bevallen en het kindje is overleden door de navelstreng die om de nek zat.

ben er zo mee bezig dat het mis kan gaan :cry: :cry:

ik ben echt bang ook al zegt de gyn dat ik daar geen reden toe heb.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o Ruby meid. Ik heb dat niet zo begrepen hoor dat iedereen dat nu denkt (ehh niet echt duidelijk) dat ze niets meer kunnen/mogen zeggen.

Kan me voorstellen dat de dood van kindje of in het algemeen te confronterend is. vooral als je in de zelfde situatie zit, zwanger, net zover, of als er mensen in je omgeving zijn die net een kindje hebben verloren. Dan is het een hard gelach.

Ook ik kan wel tegen je zeggen, meid het komt wel goed. Maar ik denk dat je dat onbewust wel weet.
    Ook jij kan en mag je zorgen hier toch delen. Ook dit soort zaken.

Dus iedereen moet gewoon zijn of haar ding hier lekker neer typen, zodat we elkaar heerlijk kunnen helpen en er doorheen kunnen slepen.

Dikke knuf voor je Ruby.

9. juffie 81

juffie 81 Lid

13 aug 2007
    43
    0
    0
    Leerkracht
    Deventer
    Hallo allemaal,

Laat ik me toch maar even aanmelden.
    Heb net een aantal verhalen zitten lezen. Erg leuk.
    Ben zelf op 28 november uitgerekend van de eerste en vind het allemaal erg spannend.

Groetjes Rosita

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hallo rosita welkom en nog gefeliciteerd.

11. juffie 81

juffie 81 Lid

13 aug 2007
    43
    0
    0
    Leerkracht
    Deventer
  12. Niet meer actief

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden!

Ben in ieder geval alweer wat rustiger......

Ik ga vanavond gewoon een rustig gesprek proberen te voeren met hubbie, zal vast wel loslopen..

Ik denk dat hij inderdaad een beetje bang is voor wat er allemaal op hem af gaat komen straks! En ergens weet ik zeker dat hij hardstikke blij is met deze zwangerschap, we hebben er inderdaad bewust samen voor gekozen!

Het zal wel door de hormonen komen ofzo, maar heb gewoon het gevoel dat hij me niet ziet staan....en niet hoort praten...

Maar goed, vanavond eens babbelen. Komt allemaal wel goed!

Nogmaals bedankt!

@ de nieuwe meiden; Welkom, nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap en klets gezellig mee!

@Ruby; Ik heb het ook niet zo opgevat hoor, zet nog lekker mijn kwaaltjes neer en dat moet jij ook lekker blijven doen!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo ga mezelf echt even een schop onder mijn kont verkopen.
    KAST DEURTJES SCHILDEREN.
    zo misschien werkt het. )denk het niet, hihi.

14. juffie 81

juffie 81 Lid

13 aug 2007
    43
    0
    0
    Leerkracht
    Deventer
    Dat heb ik ook net gedaan. Ben de box aan het schilderen. Doe een poging tenminste.
    Het schiet nog niet echt op.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    die moet ik ook nog doen, is zo´n rot klus.

16. juffie 81

juffie 81 Lid

13 aug 2007
    43
    0
    0
    Leerkracht
    Deventer
    Ja zeg dat wel.
    Maar ja, het moet gebeuren hè?

17. Niet meer actief

Mijn vriendin is net weg. Ze vond mijn buik soepel aanvoelen. Ze heeft ook inwendig onderzoek gedaan (dat was niet fijn), maar Hummeltje ligt idd erg diep in mijn bekken en daarom heb ik zo’n last van mijn onderkant.
    Ik moet morgen naar de gynaecoloog en dan wordt er bekeken wat ik met mijn werk moet gaan doen (of wat ze adviseren) Ik denk zelf dat ik niet langer dan halve dagen wil gaan werken (maximaal) Of misschien zelfs om de dag ofzo.
    Ik voel me in ieder geval al een heel stuk beter, ook eigenlijk gewoon opgewekt. Volgens mijn vriendin heeft mijn stemming gewoon met mijn hormonen te maken, alleen laat ik me gek maken.

@ Ilse, ik ben me rot geschrokken van jou berichtjes. Gelukkig is er niet met de kleine aan de hand. Goed uitrusten, en je even lekker laten verwennen.
    @ de nieuwe meiden: welkom hier.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sow net ff een date gemaakt met Piet, ik wil graag de prenatal doos halen, ja nog steeds niet gedaan, maar de prenatal is vlak bij Piet zn werk en daar zit de MAC he wat vervelend, dus daar afgesproken en gaan we mac'en he wat naar. (snap nog steeds niet waar die kilo's vandaan komen)

@ruby meis zo had ik het niet begrepen hoor, en het is ook erg lastig als je veel dingen om je heen ziet gebeuren waar je angsti van word, kan je gewoon delen met ons hoor, we slepen elkaar overal door heen, ook met jou angsten meis.

@Juffie welkom hierzo en klets gezellig mee

We worden alsnog een groot groepjes, goed voor de aantal pagina's :D

@Jen, gaat allemaal goed komen hoor meis, ik heb laatst ook zo'n gesprek gehad met Piet ik was bang dat hij me niet meer aantrekkelijk vond nu ik zwanger ben en dat hij mn buik ontwijkt, maar hij gaf eerlijk toe dat hij het allemaal best wel eng vind, met wat er nu gebeurd en wat er staat te gebeuren. Ik vind het soms wel moeilijk dat hij zo is, mara heb het te acsepteren. Maar betrek hem zoveel mogelijk over al bij, en hij trekt al een beetje bij.

@tari SCHOP zo ! Heeft het geholpen, denk het niet kan niet zo hard meer schoppen hihihi

19. juffie 81

juffie 81 Lid

13 aug 2007
    43
    0
    0
    Leerkracht
    Deventer
    Dank je.
    Lekker de Mac. Dat blijft mijn favoriet.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Carola fijn dat alles in orde is met jou en de kleintjes.
    Zal zeker wel een last van je afvallen, heb je nog tips gekregen hoe je beter kan slapen/liggen zodat je minder pijn hebt?
    En ja die hormonen he, die blijven vervelend maar gelukkig voel je je nu een stuk beter

Deel Deze Pagina