November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn lighouding is eigenlijk gewoon goed, dus mijn lichaam moet gewoon wennen aan alle veranderingen.

Even een vraagje: hoe hebben jullie het inwendig onderzoek ervaren, want ik vond het pijnlijk en eigenlijk ook wel genant.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb nog geen inwendig onderzoek gehad eigelijk
    Hopelijk krijg ik dat ook niet, word al eng bij het idee, maar dat weet mn vk ook, heeft met het verleden te maken en heb ik ook bij de intake aangeven

3. Niet meer actief

als je straks gaat bevallen, dan zal het toch echt wel moeten denk ik.
    Wat is er in het verleden gebeurd als ik vragen mag? Als je het niet wil vertellen vind ik het ook prima hoor

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat snap ik,maar heb wel aangegeven dat ik er moeite mee heb, zodat ze niet zo maar je doos in kijken, om het zo even te zeggen.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe.... dat je dat vraagt! Vind ik eigenlijk best wel ver gaan, als ik heel eerlijk mag zijn!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    @ Carola dat hou ik liever voor me zelf, is en blijft openbaar hierzo.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Precies!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    denk ook wel dat ik genoeg gezegt heb

9. Niet meer actief

Vind ik prima dat je het voor jezelf wilt houden, het was ook maar een vraag

10. Niet meer actief

Mag ik me hier bij aansluiten......dat we elkaar hier ondersteunen enz in moeilijke periodes allah! maar vind dit ook wel een beetje te persoonlijk worden...

Heel gedurfd om hiernaar te vragen..

11. Niet meer actief

Sorry, sorry, sorry dat ik het heb druven vragen :cry:

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ikke je schop had wel geholpen, maar heeft manlief niet even de scharnieren en knopjes er af gehaald en tja zie in onze schuur maar eens gereedschap te vinden. En geen witte grondverf meer. AAHHHH. Dat vanmiddag als de kids wakker zijn maar even halen en dan vanavond als nog schilderen.

Ikke wij zijn echt erg, jij mac en hier word vanavond shoarma gegeten. :oops: Tja was in de aanbieding.........

We zijn een hechte groep, maar om nou even je verleden zo open en bloot op tafel te gooien. Het is en blijft een openbaar forum.
    Als mensen iets kwijt willen over hun verleden dan doen ze dat wel uit hun zelf.......
    En ikke je hebt al genoeg gezegd hoor meid.

Eh mijn toetsenbord doet raar, ik wilde mijn tekens gebruiken maar die staan nu anders ingesteld en heb nergens aangezetten. Wel P$$%%% dorrie... Dat is lekker zeg.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kom erachter dat het waarschijnlijk aan deze site ligt. In word doet ze het wel gewoon. Pff gelukkig.

14. Niet meer actief

Ik ben mn bed weer uit, heb nog een beetje geslapen en ben gelukkig wat gekalmeerd.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ik zal proberen me niet meer schuldig te voelen, maar geef geen garanties hoor. Ik heb gewoon altijd snel t gevoel iemand tot last te zijn enzo, zit erin gebakken. Net zoals ik snel het gevoel heb dat mensen me niet geloven of dat ik me aanstel. Dat kreeg ik vroeger altijd te horen. Ik was nu ook bang dat men me niet zou geloven, omdat ik tenslotte toch al had gezegd dat ik niet naar mn werk wilde. En verstandelijk weet ik wel dat mensen dat helemaal niet zullen denken, maar toch... heb t vroeger iets te vaak gehoord vrees.

Anyway, ik ben nu wel wat rustiger, maar heb nog veel pijn, dat zal ook nog wel ff zo blijven. De beeb is wel gewoon weer actief, dus dat is wel geruststellend. VK heeft ook gezeg dat als ik me toch nog zorgen ga maken of meer buikpijn krijg, dat ik gewoon weer mag bellen.

Willem is de rest van de dag thuis gebleven, wilde me niet alleen achter laten. Lief he. En van hem mag ik me ook al niet schuldig voelen.

Ik hou me vandaag in elk geval koest. Ik heb mn werk net weer gebeld en afgesproken dat ik donderdagochtend even bel om te laten weten of ik kom of niet.

Liefs
    Ilse

15. Niet meer actief

Hallo Rosita, welkom bij de club en gefeliciteerd! Weet je of het een jongetje of meisje gaat worden of blijft dat een verrassing?

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse, gelukkig dat de rust je eventjes goed gedaan hebt.
    Willem zal ook wel geschrokken zijn. Gelukkig laat de kleine zich even voelen, zo van kijk mam, ik doe het nog goed hoor, maak je geen zorgen...

Je kan het ook als teken zien, je wilde niet naar je werk en nu gebeurd er dit, Je gevoel gaf het al aan. Luister daar dan ook naar.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ilse, had de VK nou een idee hoe het kon dat je flauwviel?

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben ik ook weer....
    Heb een paar uurtjes geslapen, hartstikke lekker maar ik kom altijd zo duf en misselijk mijn bed uit rollen :(
    Zo heb ik natuurlijk niet lang lol van mijn lekkere broodjes ;)

Rosita welkom en gefeliciteerd!

Euhm....heb net alles gelezen maar waar hadden jullie het eigenlijk over?

:confused: :confused: :confused:

Ben het draadje ff kwijt spring er vanaf hier wel weer in :D
    Ik word echt dement :oops:

xxx Roelie

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    roelie, misschien toch te lang geslapen, ;) :)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Roelie: we hadden het over de Mac en shoarma :)

Deel Deze Pagina