November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mac en shoarma :pale: :-& =;

Ik ga geloof ik maar even rennies pakken :(

Ooooh ja schiet me wat te binnen:
    Ruby ik heb ook niet het idee dat niemand nu meer iets durft te zeggen hoor?
    Als Linda weer wat vertelt (hier of in haar topic in de lounge) dan denk ik wel dat daar gewoon reaktie op komt....volgens heeft het gewoon heel toevallig een dagje niet de aandacht gehad....en dat is ook wel even goed denk ik...
    Ik heb toevallig vandaag de verhalen van Loopy en Caruli gelezen pffffff het is soms zo oneerlijk zeg....
    Maar nogmaals Ruby ik kan me jouw kant heel goed voorstellen hoor, zeker nu we weten over jouw paniekstoornis (zeg ik het zo goed?) en daar slepen we jou ook doorheen hoor!
    Is Linda trouwens al online geweest vandaag?

xxx Roelie

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ohja, Ruby dat was ik ook nog vergeten te zeggen: er wordt jou helemaal niks kwalijk genomen o.i.d. en we houden ons echt niet in of durven (niet) niks te zeggen vanwege jou hoor! Dat is echt een persoonlijk gevoel dat je gehad moet hebben, want ik heb er in ieder geval geen moment op die manier over nagedacht, echt niet!

Je hoort er gewoon bij en als je eens ergens bang voor bent, dan DEEL je dat gewoon lekker met ons, daar zijn we voor als uitlaatklep!

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Nesteldrang, Nesteldrang, Nesteldrang. Vanochtend heb ik samen met mijn moeder even gewerkt aan mijn nesteldrang. Ik heb de ramen achter aan de binnen en buitenkant gelapt en de hele hal schoon gemaakt. Alle deuren aan beides kanten gesopt. En mijn moeder heeft 4 wassen weg gestreken. Heerlijk zo'n schoon en opgeruimd huis. Ik was daarna wel helemaal gesloopt en kapot, maar heb net 2 uurtjes geslapen en ik ben weer de oude.

Meiden die slecht slapen, ik wil jullie allemaal veel kracht toe wensen. En hoop dat jullie snel weer de slaap kunnen vatten.

Misschien belanden we inderdaad en in periode van de lappen mand, maar we zijn er allemaal voor elkaar en we slepen elkaar naar het einde toe.

Liefs Linda

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heb net beneden alles lopen stoffen en zuigen....en ik heb het me toch warm nu!
    Is het weer bij jullie ook zo broeierig en benauwd?

Ik zal zo eens mijn kant en klare lasagne opwarmen...met een lekkere salade erbij én tiramisu als toetje...mmmmmm :D

Morgen moet ik trouwens al om 8.45 bij de dierenarts zijn om mijn herder te laten castreren....oeh die vind mij daarna een tijdje niet lief meer ;)

xxx Roelie

5. Niet meer actief

Heerlijk he die nesteldrang...zo'n schoon huis...

Geweldig! Waarom heb ik daar nou niet altijd last van? ;)

Hahhaa, jullie hond zal inderdaad wel even boos zijn Roelie.
    Alvast succes ermee morgen...

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse je hoeft je niet schuldig te voelen, we leven heel erg met je mee. Gelukkig lijkt alles nu goed. Ik hoop dat dat zo blijft. En meid als je wat nodig hebt van boodschappen of zo en Willem is weg wil ik dat wel voor je doen hoor. Daar voel ik me goed genoeg voor.

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Jen sterkte ik denk aan je

8. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    banner check

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Julie: je kunt ook gewoon een oud berichtje pakken, daar is je banner ook up-to-date! Dat scheelt je steeds een banner-check-post! :)

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Of plaats dan meteen een gezellig berichtje.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zooo mijn macaroni op het vuur.

moet zo met fabian naar het voetballen voor de eerste keer.
    was het bijna vergeten haha.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zefanja is weer lekker ziek, tenminste hij heeft nu 39.3 koorts. Vanacht aankijken en anders bel ik morgen gewoon weer de ha. hij is wel vaak ziek met koorts. Duurt meestal maar een paar daagjes maar vind dit wel vreemd.

Mijn broer heeft eventjes een boodschap voor mijn gedaan.

roelie klinkt lekker je avondeten, tiramusu, oh kan ik ook wel weer eens eten. Echt lekker....Hmmmm

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja is nl al de zoveelste keer.

als je gewoon je oude berichtje opzoekt kun je het ook zien.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ruby, echt zwangerschapsdementie?
    Leuk hoor, voor het eerst naar voetbal. Gaat anwar mee kijken?
    Veel plezier met de jongens.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even zeuren als een oud wijf, maarre.... echte tiramisu is gemaakt van rauwe eieren, he?! Pas daar wel mee op!

Ik ben er namelijk ook een grote fan van, maar het is nu misschien even niet zo gezond/verstandig.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Oh Muriel goed dat je het zegt

* gaat ff checken nu*

Hmm kan zo op het etiket niks vinden, tis gewoon zo'n pakje uit de supermarkt met 2 kuipjes erin....nah zal wel veilig zijn toch?

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heb ff snel gegoogled maar supermarkt tiramisu kun je rustig eten, want daarin mogen geen rauwe eieren verwerkt worden.

Alleen zelfgemaakte (bv in een restaurant ofzo) is uitkijken, daarin kán rauw spul gebruikt zijn

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @Muriel, jemig oud wijf hoor ;) :)

Nee wist ik eigelijk ook niet. Koop het ook altijd kant en klaar.
    Goed dat je het zegt.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, precies, dat hoopte ik al, dat die van de supermarkt wel oké zou zijn.
    Ik maakte het altijd zelf en dan is het echt superrauw, haha!
    Gelukkig maar, heb ik jullie niet een droom ontnomen, kunnen jullie lekker doorsmikkelen!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben ook weer thuis van het werk en ben kapot. Het was druk en ik heb helaas vanacht weer niet super geslapen. Straks maar ff m'n oogjes dichtdoen. Ga nu een pizza in de oven gooien (EXTRA KILO'S :) :) :) ) en ff lekker rustig op de bank hangen.

Trouwens de 2 nieuwe meiden welkom (sorry ben ff jullie naam vergeten, denk dat het aan de zwangerschapsdementie ligt ;) )

Deel Deze Pagina