Ik heb me vandaag eigenlijk niet in kunnen houden, ik heb het hele huis van boven tot onder gepoetst. Ben nu wel moe, maar ik heb nergens meer last van dan ik al had. Ik heb me voor vanavond als doel gesteld om rond 22.00 uur naar bed te gaan, zodat ik morgen uitgerust bij de gyn kom. Ik ben er eigenlijk wel erg zenuwachtig voor om te moeten gaan . Terwijl ik weet dat mijn kleintjes het goed doen.
Heb me voorgenomen om de frietpan vandaag schoon te maken maar heb er weinig zin in. Hmm toch maar even een begin maken. Moet toch op mijn pizza wachten.
jeetje ik heb spongebob macaroni gemaakt.anwar zit heel zijn bord te ontleden. dolle pret maar er gaat weinig eten de mond in.
@Ruby; haha, leuk hè die figuurtjes macaroni... Weet nog wel dat ik dat vroeger ook GEWELDIG vond! Ben net bij de Ostheopaat geweest, ben weer helemaal losgegooid... Was niet altijd even prettig Maar als het goed is kan ik er nu weer even tegenaan..... M'n nek is weer helemaal losgekneed (was geen massage meer te noemen) mijn heilig been is weer aan de beurt gekomen... Maar mijn bekken stonden nog steeds recht na de vorige behandeling ! Waait het bij jullie ook zo hard? Goeiendag zeg...niet normaal...
Heb eens ff zitten denken hoe ik dit onder woorden zal brengen zonder straks een heleboel over me heen te krijgen.... Maar ik heb besloten om mensen die hier een of twee keer komen en daarna niks meer van zich laten horen gewoon te negeren...ik doel nu even op degene met de bannercheck (als voorbeeld, want er zijn er meerdere). Kijk nieuwe leden die zich melden heet ik netjes welkom en feliciteer ik, maar als ze vervolgens alleen maar over zichzelf praten, een keer in de zoveel tijd een kort ego berichtje posten en je ze vervolgens tijden niet meer ziet...nou dan ga ik er niet meer op antwoorden... Hetzelfde voor sommigen die hier in het begin heel fanatiek waren en zo opeens niks meer van zich laten horen...dan denk ik van goh is het zoveel moeite om óf ff te melden dat je het niet kunt bijhouden (snap ik best!) óf om gewoon af en toe wat van je te laten horen en dan ook eens te laten merken dat je wel meeleeft met een ander? Ik kom nu misschien wel heel cru over en sommigen zullen zich aangesproken voelen maar zo denk ik er wel over... In het begin zitten wij ons dan nog af te vragen hoe het met zo iemand is maar diegene is ons schijnbaar dan vergeten... Kijk als je je hier als nieuw lid aanmeldt kun je zelf ook wel bedenken dat wij hier met zijn allen al een mooi tijdje kletsen, als je daar nog tussen wilt horen zul je toch een beetje je best moeten doen...daarmee ook gelijk petje af voor Carola, die kwam, zag en overwon Maar ik denk dat jullie me wel snappen, tuurlijk is iedereen vrij hier te posten maar ik reageer alleen nog op diegene die ook daadwerkelijk voor mij iets betekenen (en dat zijn dan over het algemeen degenen in de bevallingslijst). xxx Roelie
@Roelie; Vind dat je het erg netjes hebt neergezet! En heb er ook wel begrip voor hoor, je deelt hier lief en leed met elkaar en zit soms in spanning om een van de andere meiden, dan verwacht je daar ook iets voor terug! Ik heb er geen problemen mee als iemand zo eerlijk is als dat jij nu bent geweest! Petje af
@ Roelie, ik ben het helemaal met Jennie eens. En je hebt het netjes verwoord, dus er is geen reden om bang te zijn dat je straks de hele boel over je heen krijgt, want het is JOUW MENING. In het begin vond ik het best moeilijk om het bij te benen en om er goed tussen te komen, maar nadat ik de eerste probleempjes had gehad in mijn zwangerschap voelde het ook heel vertrouwd. Ondanks je elkaar niet echt kent (geld voor mij dan), voelt het alsof ik jullie al jaren ken.
Thanx Jen! Zat wel ff te twijfelen of ik het wel moest neerzetten, heb helemaal geen zin in een rel straks ofzo maar wou het toch ff kwijt... Ik vermoed dat straks in november opeens een heleboel 'oude bekenden ' zich weer melden, en natuurlijk vind ik het leuk om te horen als ze bevallen zijn of alles goed is enzo maar iedere keer die ego berichtjes van bepaalde personen (noem heel bewust géén namen) dat irriteert me ff heel erg xxx Roelie
Roelie ik ben het ook met je eens. In het begin had ik er ook best veel moeite mee. Maar nu je elkaar toch beter leert kennen vind ik het gewoon gezellig en je kan elkaar steunen in moeilijkere tijden. Kijk jij durft het te zeggen ik bijvoorbeeld ben daar te laf voor bang op kritiek. Maar idd petje af en je hebt het gewoon heel netjes verwoord.
Hee Roelie, over die kaartjes. Toen wij onze uitnodingen voor de bruiloft lieten maken kregen we ze ook op een a3. Dit omdat hij het daar makkelijker op aan kon passen dan dat hij elke keer drukplaten moet maken .Dat laatste is namelijk best duur. Toen wij de a3 hadden goedgekeurd was hij ook snel klaar. Geboortekaartjes zijn we nog niet mee bezig maar als ik me niet vergis gaat mijn schoonzus dat min of meer regelen
Roelie, ik denk dat je verwoord wat er leeft bij de groep actieve posters (zeg maar zo ongeveer de huidige bevallingslijst **bedenkt nu ineens dat ze de agenda nog niet heeft bijgewerkt en gaat zo eerst even die administratie regelen **). Neemt niet weg dat nieuwe mensen altijd welkom zijn en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is voor die nieuwen om er tussen te komen. Wij hebben tenslotte al een paar maandjes de tijd gehad om elkaar wat beter te leren kennen. In het begin had ik ook even moeite met vinden van mijn draai hier. Nu wil ik niet meer zonder jullie!
Joh Ilse, wat een dag zeg. Gelukkig valt het allemaal wel mee. Doe gewoon rustig aan en zoals iedereen al zei. Beeb gaat voor baan.
En al zou ik onder werktijd willen internetten. Het gaat gewoon niet. Die kinderen slokken echt mega veel tijd op. Maar goed, als het goed krijg je daar straks veel voor terug en ook meer 'vrije tijd'. Ik moet nog wel steeds wennen aan 'hoe ik met ze moet praten'. Een kind uit gr5 kun je een gesprek mee voeren, dat gaat hier niet. Vandaag had ik een leefstijl (soc.emo. ont.) over dat je zelf mag bepalen wat je doet of leuk vindt. Maar de boodschap kwam niet helemaal over.