November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    EN NU GA IK SHOARMA HALEN! :D

:oops:

Tot strakjes!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Beetje bij beetje. Vandaag kwam de concierge onder de les even het planbord ophangen. Meteen de klas in rep en roer omdat hij een boor had enzo, maar goed, het bord hangt nu.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Esther fijn voor je dat je alles krijgt. Lekker verwend worden!
    Mijn ouders zijn ook heel gul (is ook cultuur hoor). Mijn schoonmoeder daarentegen zou ons nog een afgetrapt iets geven en dan beledigd zijn als we het niet aannamen.

4. Niet meer actief

Ik ga even eten koken (macaroni, met speklapjes en sla), het lukt met niet meer om op Jeroen te wachten, want ik val zowat om van de honger.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wacht op mijn man. Hij is telefonisch niet bereikbaar. Ik ga nog niet koken omdat ik niet weet wanneer hij thuis komt...

6. Niet meer actief

Dat ga ik niet meer volhouden, ik weet ook niet precies wanneer Jeroen thuis komt, maar hij vind het niet erg dat ik al ga eten.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben trouwens helemaal verliefd op mijn kindjes, ze zijn allemaal zo schattig en lief en zo klein!
    Een van die meisjes is echt mijn droommeid. Klein, modieus, met staartjes of vlechtjes :)

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het wordt hier toch friet :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    jij ook al aan de shoarma?
    Dat had ik moeten weten, dan had ik ook meegedaan, haha.
    Ik doe met Ruby mee, ga aan de macaroni. Alleen niet van die leuke zoals SpongeBob :(

Ben het helemaal met je eens Roelie, dat mensen als ze bijna nooit komen, nooit echt opgenomen kunnen worden in de ´groep´. Berichtjes zijn dan eigenlijk altijd ego-berichtjes, want je weet niet wat er verder speelt bij iedereen. Dus dat werkt niet echt.
    Volgens mij had bijvoorbeeld Julie123 zich hier al wel voor verontschuldigd, dat ze het niet kon bijbenen! Wel jammer..
    Maarja, als het echt niet lukt, dan lukt het gewoon niet en dan kun je inderdaad niet van iedereen verwachten dat ze meteen meeleven als je iets post helaas. Ook wel logisch, dus je hebt helemaal gelijk met wat je zegt hoor Roelie!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kun je dat meisje niet dan alvast af en toe lenen om te zien hoe het zal zijn?! Of zijn haar ouders daar niet meegaand in? ;)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Los van dr uiterlijk zou ik haar eerlijk gezegd niet willen. Er is nogal veel aan de hand met dr.

12. Niet meer actief

Ik vond t in t begin ook heel moeilijk om er tussen te komen, maar heb wel t idee dat t gelukt is intussen ;) Verder ben ik t met Roelie eens.

Ik voel me intussen net een oud omaatje (toch knap, moet nog mama worden maar ben al wel oma) en ben stijf en stram..maarja, met beeb is alles goed dus daar ben ik erg blij om.

En ik wil jullie allemaal even een grote knuffel geven, vind t zo fijn hoe jullie me opgevangen hebben vanmorgen toen ik zo in paniek was. Echt super!
    (((((((((((((((((Novembermama's)))))))))))))

Liefs
    Ilse

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Over nesteldrang gesproken. Schroom niet dames. Neem de trein naar Eindhoven en kom hier poetsen.
    Ik heb geen nesteldrang en mijn huis lijkt net een stortplaats.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Je hebt absoluut een hele belangrijke plek verworven binnen de groep, Ilse, dus die support is niet meer dan logisch! Enneh.... dankjewel voor de knuffel!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ....en koop dan een kaartje ´via Amsterdam´!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    haha Murmel

17. Niet meer actief

Ik krijg morgen een altijd-nesteldrang-hebbende-schoonmoeder op visite, dus ben ik er weer vanaf. En mn eigen mama komt ook, dus dat wordt vast dolle pret.

Ik heb ze nog niet verteld over mn avontuur van vandaag, weet niet zo goed hoe ik t moet brengen zonder dat ze gelijk in de shock raken en me gaan betuttelen enzo...

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Soms is het net zo makkelijk om niks te zeggen Ilse.

19. Niet meer actief

I know, maar als je me ziet lopen/bewegen vraag je je dat vanzelf af hoor... voetje voor voetje :)

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden
    Daar ben ik weer!
    Mn buikje zit vol met de MAC was lekker joh :)

Ook de doos van prenatal opgehaald, even snel gekeken en ziet er leuk uit moet ik zeggen!

Even niet de puf moed of wat dan ook op iedereen te reageren, volgende keer beter meiden

Liefs

Deel Deze Pagina