Ik kan natuurlijk proberen om me in tweeen te splitsen. De ene helft met de ene uk naar Amsterdam en de andere helft met de andere uk naar Eindhoven. mmmm, ik denk niet dat dat verstandig is. Dus sorry meiden, en ik moest geloof ik ook wat rustiger aan doen.
Ilse misschien kun je zeggen dat je gewoon niet zo goed geslapen hebt en spierpijn/bandepijn/bekkenpijn hebt? Zou zeggen laat je lekker vertroetelen heb je wel verdiend toch? Oeh dees de mac...mmmmmmmmm.....vond mijn lasagne ook erg lekker, heb alleen een vieze nasmaak van de salade Er is een nieuw broodje bij de mac hoe het ie ook alweer....iets grieks ofzo? Iemand al gehad? En van mij mag Lars nu wel eens thuiskomen voel me alleeeeeeeeeeeeen *snif* xxx Roelie
En toch moet en zal en wil ik een écht gedrukt kaartje om te kijken of de tekstkleur wel mooi bij de voorkant past Zal er van de week ff heen, wil sowieso een ander lettertyp en dan druk ik lekker mijn zin door of ik ga naar een andere drukker..... xxx Roelie
Bedoel je de Mc Oriental? Die heeft Willem gisteren gegeten. Hij vond 'm wel lekker, maar erg knoeierig en had naderhand een flinke effect op zn darmen
Ik neem ALTIJD de bigmac. Laatst wilde ik iets anders en heb ik de 250grammer genomen. Maar er gaat niets boven de bigmac. LOVIN'IT!
You go girl, als jouw hormonen dat willen dan is dat zo. We willen niet de baby straks een moedervlek krijgt inde vorm van de kaart.
Jeps de mac Oriental die bedoelde ik.....zag nét de reclame voorbijkomen Last van mijn darmen heb ik toch al hihihi dus van de week ff uitproberen! Jen, Niels is met René mee en Lars wilde vandaag graag een dagje naar mijn ouders om te spelen...was voor mij wel lekker kon even bijslapen maar hij mag nu wel weer thuiskomen
Das waar, maar ik denk na mijn eigen nesteldrang van vandaag dat ik weer genoeg gedaan heb. Ik wil geen ruzie met jullie dat ik te veel gedaan heb. Dus een andere keer misschien
Even een bericht voor Lenthe. Lenthe, ben je boos? We zien je zelden op het forum meer. Ik ben benieuwd hoe het met je is? Of ben je soms druk met de verhuizing? Ook ben ik erg benieuwd naar je pretecho. Geef eens een teken van leven!
Hahaha, het gaat hier weer over junkfood Doe mij maar een quarterpounder hoor; da's mijn favo! Oh ja en de Mc Flurry met M&M's......... Hier gaat ook lekker de frietpan aan denk ik zomaar, ben vanmorgen in alle haast vergeten om het vlees er uit te leggen...
Hahahaha ik vind trouwens alle broodjes van de mac knoeierig het enige wat ik met fatsoen kan eten zijn de kipnuggets Een hele tijd terug hadden ze de macrib dat is echt mijn favo broodje.....*kwijl* Hehe zwangere vrouw, geboortekaartje en slaapgebrek...ze kunnen maar beter precies doen wat ik wil
Hmm nou wil ik t elke keer vragen, maar vergeet t steeds. Wat doet Rene eigenlijk voor werk, dat ie zoveel van huis is? Je zal t vast al wel vertellen hebben, maar ik heb geen idee meer. Oh nu is t eten echt klaar, dus ik ga ene poging wagen op te staan en naar de tafel te strompelen hihi. Tot laterzzz Ilse
Ja, nu je het zegt....da's waar ook! Zwangerschapsdementie Komt ie vanavond wel thuis dan, of blijft ie bij opa en oma slapen?
Ja, ik was er vrijdag, maar dat zag er prima uit, dus toen hebben we geen extra afspraak meer gemaakt, omdat er toch al een voor morgen stond. Dus dat is als t goed is met een sisser afgelopen! Pfffff begin gewoon een beetje zenuwachtig te worden voor de pretecho van morgen. Heb er zo´n zin in, maar vind t ook wel spannend hoor... De opmerking van de echoscopiste bijvoorbeeld tijdens de 20-w echo, zoemt nog steeds na: ´o, kijk, een flapoor´. Ik ben benieuwd, hahahaha!